"Jungkook'un anlatımıyla"
Jn: Biz gelelim mi artık
Jk: Ha ha gelin...
Dediğimde üyeler odaya girmiştiler.
Nm: Taehyung iyimisin...
Th: Bir az başım ağrıyor ama geçer her halde
Jm: Ne zaman taburcu olursun
Th: Bu gün olmam lazım... Yeni yıla birlikte girelim istiyorum
Jk: Evet birlikte girelim... Doktora söylememiz lazım...
Jm: Biz Suga'yla söyleyip geliyoruz
Sg: Yok kardeşim belki ben gelmek istemiyorum
Jm: Gel dedim!
Sg: Aha sinirlendi... Tamam gidelim
Jm: Ha çöyle kedicik
Dediklerinde odadan çıkmıştılar.
Jh: Siz barıştınız mı?
Th: Evett...
Jk: Bir daha olmaması dileğiyle canım sevgilim
Th: Asla...
Biz aramızda sohbet falan eyorduk sonra Yoongi'yle Jimin gelmişti. Arkalarından gelen doktoru gördüğümde sevinmiştim.
Dr: Her kesi dışarı alalım lütfen
Dediğinde herkes dışarı çıkmıştı. Üyelerle birlikte Taehyung'un çıkmasını bekliyorduk. Taehyung çıktığında yürümesine yardım etmiştim ve birlikte arabaya doğru gitmiştik. Taehyung'u arabaya bindirip onun yanına oturmuştum. Başını göğsüme yasladığında elimle saçını okşuyordum.
Bir süre sonra eve gelmiştik. Üyelerle birlikte arabadan çıkmıştık. Taehyung'un da çıkmasına yardım edip birlikte eve doğru yürümeye başlamıştık. Kapıyı çaldığımızda hizmetçi açmıştı. Bütün hizmetçiler bize bakıyorlardı. Taehyung'u odaya çıkardığımda üyeler de bizimle geliyorlardı. Onu yavaşça yatağına yatırmıştım ve üstünü battaniyeyle örtmüştüm. Geriye çekilip birlikte odadan çıkmıştık.
Üstünden iki üç saat geçmişti ve hava karanlıktı. Taehyung'un odasına çıkmaya karar vermiştim. Üyeler aşağıda hediyeleri yerlerine diziyorlardı. Taehyung'un odasına çıkıp kapıyı çalmıştım ve ses gelmediği için içeri girmiştim. İçeri girdiğimde bir melek gibi uyuyordu. Kapıyı yavaşça kapatıp yanına gitmiştim ve eğilip onu göz göze göre bileceğim hizaya gelmiştim.Jk: Neden kendini vurdun ki Taehyung... Benim için neden kendine zarar verdin... Buna deymezdi.
Th(uyku mahmutluğuyla): Sen bu hayatta karşılaştığım en değerli şeysin Jungkook
Dediğinde telaşla ayağa kalkmıştım.
Jk: Sen uyumuyormuydun
Th(uyku mahmurluğuyla |u.m|) Uyuyordum ama bir meleğin sesi geldi
Jk: Her halinde çapkınlık yapıyorsun ya pes doğrusu
Th(u.m): Ee bizim işimiz bu
Jk: Hadi kalk bu gün doğum günü partini geçireceğiz...
Th: Hayır uykum var
Jk: Ama çok uğraştık ya... Nolur
Th: Tamam bir şeyler giyineyim o zaman
Jk: Ben sana yardım edeyim yaralısın yalnız giyinemezsin
Th: Memnuniyetle Jungkookie
Dediğinde Taehyung'a yardım edip ayağa kaldırdım ve birlikte giyinme odasına gittik. Tişörtünü çıkarıp yere fırlattığımda geçen gece aklıma gelmişti.
Th: Sence de bir az sevişemezmiyiz
Jk: Hayır!
Th: Ama ben seninle sevişmek istiyorum
Dediğinde beni kapıya sıkıştırıp dudağıma yapışmıştı. İlkte karşılık vermemiştim ama sonradan dudağını sertçe öpmeye başlamıştım. Taehyung üstümdeki tişörtü çıkarıp yere fırlatmıştı. Sonra boynuma dalmıştı emiyor ve ısırıyordu. Küçük inlemelerim onu daha çok adzırıyordu. Tekrar dudağıma yapıştığında bu kez o sert öpüyordu dillerimiz ağzımızın içerisinde dans ediyordu. Taehyung aletimi sıktığında zevkle dinlemiştim. Yapmak istemiyorum ama kendime engel olamıyorum. Taehyung'un öpüşü beni azdırıyor ve bundan daha fazlası. Beni sertçe kendine çektiğinde aletlerimiz birbirine deyiyordu. Taehyung aletimin üzerinde sertçe sürtündüğünde inlemelerimiz bütün odayı kaplamıştı. Hâlâ dudağımı öpüp öpüp ısırıyordu. Yavaş yavaş pantolonumun fermuarını açtığımda elimle elini tutmuştum. Dudaklarından ayrılıp yüzüne bakmıştım.
Jk: Yeter bebeğim bu gün olmaz
Th: Neden olmaz... Siktir et doğum gününü
Jk: Hayır giyin şu tişörtü
Th: Çok seksi öpüyordum akşam tekrarlayaylım
Jk: Neden olmasın... Yardım edeyim giymene
Th: Tamam
Dediğinde tişörtü giyinmesine yardım etmeye başlamıştım. Ben de kendime bir tane tişört alıp giyindim.
Jk: Pantolonu da kendin giyini ver
Th: Ama... Tamam kendim giyinirim
Dediğinde başımı salladım ve odadan çıktım. Onun çıkmasını beklediğimde duvardaki tablolara bakıyordum.
Jk: Eski çağ'la alakalı nasıl bir ilişkisi varsa artık
Dediğimde kapı açılmıştı. Döndüğümde Taehyung'u gördüm ve bana gülümseyerek bakıyordu.
Th: Ben giyindim ama bir az kendimi kötü hissediyorum
Jk: İ-İyimisin neden bir şey mi oldu neden oldu ki ilaç falan getireyim mi
Th: Jungkook benim ilacım sensin sana ihtiyacım var
Dediğinde geçip kanepeye oturmuştu.
Ben de yanına gitmiştim.Jk: Noldu şimdi neden oturdun
Th: Hadi gel Daddy'ne
Dediğinde elimden tutup beni kendine çekmişti ve bri haraketiyle beni üzerine oturtmuştu. Dudağıma yapıştığında ona karşılık vermiyordum.
Th: Karşılık ver Kook
Dediğinde tekrar dudağıma yapışmıştı bu sefer ben de onu karşılıklı öpüyordum. Dillerimiz dans ederken biz zevkle öpüşüyorduk. 10-15 dakika sonra ayrıldım ve ayağa kalktım.
Th: Noldu?
Jk: Noldusu mu var kalk aşağı inelim
Th: Tamam
Dediğinde birlikte aşağı inmiştik
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Infinity
Fanfiction- Ben Kim Taehyung... 26 yaşındayım... Bir mafyanın oğluyum ve ben de mafyayım... Babam benim mafya olmamı istemiyor ama ben istediğim için oldum. Beş tane muhteşem ötesi arkadaşlarım var... Ve bunu da bilin... Ben istediğimi alırım!! - Merhaba ben...