Lets start
Its been One week since Ks in Singh house. But now also Hm didn't come to meet her. Everyone comes to meet Ks but the person she wanted to meet to see her didn't come. When she tried to contact Hm she didn't get any response back.
Ks now really frustrated and irritated staying in home not able to do anything now its enough for her. Ks come downstairs.
Ks about to walk out but ps who saw her going outside stopped her in middle.
Ps while coming towards her : Krish kaha ja rahe ho tum...
Ks : Amma plz abhi humko maat rokiye...
Ps : Lekin krish tumhari halat mein abhi abhi sudhar aaya hein nahi hum tumko bahar nahi jane denge...
Ks : Amma plz hum wadaa karte hein ki hum jaldi wapass ajayenge...abhi humko jana hein humko maat rokiye aap
Ks lefts from there before ps can say anything. Ps worriedly looked at Ks retreating figure. Cc who saw her tensed face and walks to her.
Cc : Kya hua Amma Aap pareshaan kahe dikh rahi hein
Ps : Krish pata nahi kaha chali gayi kuch bola bhi nahi
Cc : Amma aap kahe pareshan ho rahi ho Bro ajayengi aur waise bhi abh toh Bro billul thik hein nah.
Ps nodded her head half heartily And Cc side hugged her.
Cc : Offo Amma itna load maat lijye Bro ajayegi chaliye tabh tak hum dono bhi kuch kha lete hein Bro bhi ajayegi Bahut joro ki bukkh lagi hein humko toh
Ps smiled : Thik hein chalo
_______________________________
Door bells ringed Haseena opened the gate and saw Krish standing in front of her. Ks was looking at her with so much question Hm moved her gaze from Ks and looks other side didn't able to meet her gaze.
Hm with low voice : Aap yaha kya kar rahi hain?
Ks : Aap saydh bhul rahi hein ye hamara bhi ghar hein.
Hm nodded her head and give her side Ks entered inside. Hm about to move from there. But Ks hold her wrist stopping her.
Ks : Aap humse milne kahe nahi aayi?
Hm : Mile toh the aap se...
Ks : Accha??? Abh ye bataiye aap hum se aise kahe behave kar rahi hein Haseena
Hm : Toh aur kya kare?
Ks : Hum jante hein Haseena aap naraj hein humse...aur honi bhi chahein apko pura haq hein humse naraj hone ka humne kam hein aisa kiya hein...
Hm : Hum kyu naraz honge aap se...akhir hum hain kon? Kis haq se aap se naraz honge Krish.
Hm was standing with her back facing to Ks. Hm was sobbing silently. Ks looked at her and makes her turn she just hugged her tightly. Hm tried to come out from her grip but Ks hold her tightly in her embrace. Hm give up and hugged her back tears fell down automatically from her eyes.
Ks : Haseena hum....
Hm : Apko pata hein hamari jaan chali gyi thi jab humne apko uss haal mein dekha...nah hum kuch soch pa rahe the aur nah kuch kar pa rahe the itna helpless mehesos hua...ek pal mein hume laga humne apko kho diya...apko pata bhi hein...hum kisi ko bol bhi nahi pa rahe the aur saahen bhi nahi kar pa rahe the...itni dino se khud ko kaise sambhal rahe the ye sirf hume hein pata hein khud ko kaise roke hein...SHO Haseena Malik puri duniya se apni Jazbaat chupa sakhte hein lekin Haseena nahi...( with cracking voice)