Aswium

602 100 90
                                    

Taehyung biraz daha orada durduktan sonra saraya geri dönmüştü, aklı beş karış havadaydı. Sabah mutlu bir şekilde ayrıldığı yere üzgün bir şekilde geri dönmüştü, akşam yemeği yememişti,çok ağladığı için erkenden uyuya kalmıştı.

Jungkook ise eve geldiğinde babasını ilk defa bu kadar mutlu görmüştü.Sebebini merak etmişti kesin mutluluğunun sebebi yeni bir toprak kazanmasıdır, diye düşündü. Oğlunu gören Kral Jeon oğlunu odasına çağırdı Jungkook da hemen babasının ardından odaya gitti.
Odada babasından başka kimse yoktu.

Babası "Biliyorsun oğlum kaç yıldır almak istediğim bir beylik vardı sonunda alıyorum,hepsi senin sayende oldu teşekkür ederim oğlum"diyerek Jungkooka sarıldı.Jungkook bu duruma çok şaşırdı o böyle bir şey için asla bir şey yapmazdı.

"Babacım benim ne faydam oldu acaba çünkü ben bilmiyorum bile"dedi .

"Doğru sana söylemeyi unuttum oğlum,beyliğin Prensesi Elenorow hanımla evleneceksiniz onlar da karşılık olarak bana beyliklerini verecekler sonuçta kızları koca Jeon krallığının gelecekteki kralıyla evleniyor ücretsiz olmazdı tabi ki bir bedeli olmalıydı."

Jungkook duydukları karşısında bugün ikinci kez vurulmuştu, başı dönmeye başlamıştı ve yavaş yavaş gözleri kapanıyordu etraf simsiyahdı en son babasının "Yardım edin muhafızlar!" diye bağırdığını duymuştu ondan sonrası yoktu .

Uyandığında kendini yatağında buldu başında annesi, babası ve birkaç doktor vardı.
"Oğlum iyi misin?Sana bir şey olacak diye çok korktum."dedi elini tutan annesi.

"Bana ne oldu ki en son babamın yanındaydım gerisi yok"dedi Jungkook."

"Jungkook bey bugün fazla üzüldüğünüz için kalbiniz dayanamamış ve kalp krizi geçirmişsiniz ama şuan durumunuz iyi "dedi doktorlardan biri.

Jungkook yavaş yavaş her şeyi hatırlamaya başlamıştı, babasının yüzüne baktı nefretle ondan nefret ediyordu.

"Lütfen hepiniz odamdan çıkar mısınız tek başıma kalmak istiyorum"dedi Jungkook ve hepsi tek tek odadan çıktı.

Jungkook babasının söylediği her şeyin birer kabus olmasını istemişti ama kabus değildi her şey gerçekti. Babası onu resmen devletini büyütebilmek için satmıştı ,ona sormamıştı bile ama en çok canını yakan şey ise daha yeni tanıdığı ve ilk görüşte aşık olduğu Taehyung'du.

Ne olacaktı şimdi sevdiği adamla birlikte olamayacak mıydı? Kalbini deli gibi attıran adamdan nasıl vazgeçebilirdi ki? Ona aşıkken nasıl başka biriyle evlenebilirdi? Kalbi başkası için atarken nasıl başka biriyle bir geleceği olabilirdi? diye düşünüyordu.Sonra ayağa kalktı kapıyı kilitledi odada bulunan aynayı kırdı, kırdığında çıkan ses ile kapıda duran annesi korktu ve kapıyı açmaya çalıştı fakat kapı açılmıyordu

"Oğlum lütfen kapıyı aç kendine bir zarar verme lütfen oğlum"diye bağırıyordu annesi.

Kadının sesini duyarak gelen muhafızlar kapıyı kırarak açtı annesi gözlerine inanmadı. Oğlu cam kırıklarının üzerinde oturuyordu ve sol eli kesilmişti koşarak ona sarıldı. Jungkookun canı yanmıyordu çünkü kalbindeki acı elindeki acıdan daha büyüktü.

Annesi onu yerden kaldırdı yatağına tekrar yatırdı Jungkook ise donuktu sanki oyuncak bir bebekti. Annesi muhafızların odadan çıkmasını istedi oğlunun kanayan elini sargı bezi ile sardı ve oğluna sordu

"Bunu niye yaptın oğlum kendine?"diye. Jungkook biraz durdu ve
"Bugün sevdiğim adam sol elimi tutarak kalbinin üstüne koydu ve anne bana dedi ki sen her zaman burdasın dedi bende onun elini tutarak kalbimin üstüne koydum ve sende burdasın dedim. Kalbine dokunduğum elle şimdi nasıl bir başkasının elini tutabilirim ki ben.Peki şimdi anne n'olucak ben başkasına aşıkken ,nasıl başkasını kalbime alabilirim ki? "dedi ağlayarak.

"Bu sevdiğin adam şair bey mi? Eğer çok seviyorsan baban için konuşurum, yeter ki sen üzülme oğlum "dedi annesi .

"Evet sevdiğim kişi şair bey anne aslında bugün onun adını öğrendim.Bugün ilk darbeyi onla buluştuğumda yedim anne,şair bey yıllardır düşman olduğumuz Kim krallığının prensi Kim Taehyung.Ben ona aşığım anne ne kadar imkansız olduğumuzu bilsem de ona çok aşığım.Anne onu görünce dünya duruyor sanki,gözlerinde kayboluyorum onun. Nasıl son kez bakayım ben hayatı bulduğum o gözlere, benim hiç mi değerim yok sizin gözünüzde? O kızla evlenecek olan benim, önemli olan benim mutluluğum değil mi? Ben o kızla evlenirsem ölürüm anne yemin ederim ki intihar ederim hiç acımam canıma özgür olmadığım,sevdiğim adamın olmadığı hayatı yaşamaktansa ölürüm anne"dedi Jungkook gözü yaşlı,annesine bakarak.

"Oğlum Taehyungla birlikte olmanız bu dünya için imkansız bırak Taehyungu,onunla birlikte bir geleceğiniz olamaz oğlum bari başka biriyle olsun hem baban da mutlu olur lütfen oğlum senin iyiliğin için söylüyorum ilerde daha fazla bağlanırsan Taehyunga n'olucak peki? Bu hikayenin sonu mutlu bitmez oğlum boşuna üzülürsün üzülmeni istemiyorum.Bu evliliği kabul etmekten başka çaremiz yok oğlum sende artık kabullen bunu hem belki Taehyung bir başkasına aşık. Biliyor musun ki onun seni sevdiğini belki de seni sadece arkadaş olarak görüyordur."

Jungkook elini annesinin elinden çekti ve "Odamdan çık!"dedi, annesi de oğlu için kabul etti ve odadan çıktı.Annesinin dediği her şey aslında doğruydu fakat jungkook bu doğruları görmezden geliyordu.

Ya gerçekten Taehyung'un kalbi başkası için atıyorsa, onu sadece arkadaş olarak görüyorsa, tek taraflı bir aşk yaşıyorsa. Zaten sevseydi bile mutlu son yoktu bu aşkta,birliktelik yoktu; gözyaşı ve acı vardı sadece. Vazgeçemeliydi ondan, bir daha buluşmayacaktı onunla, bir daha o dağa gitmeyecekti ve kadere boyun eğip o kızla evlenecekti. Çünkü evlenmezse babasının annesine yapacağı işkenceleri biliyordu, başka şansı yoktu bu yüzden hemen kabul etmek zorunda kaldı, yarın babasıyla konuşacaktı.Taehyungu son kez görmek isterdi ama görürse asla vazgeçemeyeceğini biliyordu, bu yüzden her şeyi burda bitirmişti. Onunla olan masal gibi günler bitmişti. Birer anı olarak kalacaktı, geriye sadece hayal kırıklığı kalmıştı.

Taehyunga son kez veda mektubu yazdı bunu annesiyle birlikte Taehyung'a ulaştıracaktı sonra her şey bitecekti.
Elinde olan Taehyung'un ona yazdığı şiire baktı ve ona verdiği nergis çiçeğine, bunlar Taehyung 'dan ona kalan tek şeylerdi bunlar canı pahasına koruyacaktı onları, ömür boyu...


Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum 🤎🍂

nergis çiçeği,tkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin