"Sevgilim aylardır annemlerden bir mektup gelmedi merak ediyorum acaba bir şey mi oldu?Ekim ayına girdik doğum günüme 13 gün kaldı bunca zaman içinde gelmeleri gerekirdi, korkuyorum."dedi Jungkook.
Jungkook'un dizinde uzanan Taehyung:
"Meleğim korkma, bir şey olmamıştır, aklına kötü şeyler getirip kendini üzme sakın."
"Nasıl getirmeyeyim sevgilim,bakma bana öyle tamam kendimi üzmeyeceğim."dedi Jungkook.
"Aferin benim güzel meleğime, e o zaman bugün bir şeyi unuttun sanırım."dedi Taehyung.
"Neyi unuttum sevgilim?"
"Meleğim bugün bizim 7.ayımız.7 aydır dünyanın en güzel insanıyla sevgiliyim."dedi Taehyung.
"Ne! 7 ay mı oldu, sevgilim seninle zaman o kadar hızlı akıyor ki farkında bile değilim. Bu aralar kafam çok dağınık özür dilerim."
dedi Jungkook."Öpücük verirsen seni affederim."dedi Taehyung.
Jungkook tam Taehyung'un yanağından öpücekken Taehyung kafasını çevirdi ve öpüştüler."Sevgilim tüm yazım seninle geçti,sana resimler çizmekle, senin şiirlerini okumakla.Teşekkür ederim sevgilim yaşadığımız onca güzel günler, yaptığın her şey için iyiki varsın sevgilim."dedi Jungkook.
"Sende iyiki varsın meleğim bende teşekkür ederim her şey için."
"Sevgilim vakit geç oluyor yavaştan krallıklara doğru ayrılalım."dedi Jungkook.
"Olur meleğim hava kararmadan saraya git, bu arada kabanım sana çok yakışmış."dedi Taehyung.
"Evet sevgilim çok yakıştı seni özledikçe ona sarılıyorum tıpkı sen yanımdasın gibi. Keşke evlensek de kabana sarılarak değil de sana sarılarak uyusam."dedi Jungkook.
"Bir gün o da olacak meleğim."dedi Taehyung.
Sonra ikiside ayrıldı birbirlerine söz vermiyorlardı çünkü her zaman aynı saatte 3 gün sonra buluşuyorlardı.Jungkook Kuzey Krallığına gidince ilk başta sevgilisinin bugün verdiği nergis çiçeğini suyun içine koydu.Yüzlerce nergis çiçeği vardı Taehyung her buluştuklarında ona nergis çiçeği getiriyordu.
Jungkook bunları düşünürken odasının kapısı çalındı."İçeri girin."
İçeriye giren asker:"Prens bey anne ve babanızdan size bir mektup getirdim."
"Ne! Hemen ver, teşekkür ederim."
"Bir şey değil efendim,iyi akşamlar."
"İyi akşamlar."
Asker odadan çıkınca Jungkook mektubu okumaya başladı."Minik kuşum nasılsın umarım iyisindir, ben annen.Bunca zamandır sana mektup yazıp haber vermediğim için özür dilerim.
Üzülerek sana bir haber vermem gerek.
24.yaş doğum günün de baban da ben de yanında olamayacağız,bu aralar burası çok karışık gelmemiz bayağı zor.
Şimdiden doğum günün kutlu olsun küçük prensim.
Seni hep sevdim her zaman da seveceğim bunu sakın unutma.
Hoşçakal oğlum."
Jungkook mektubu bitirince ağlamaya başladı,ilk defa annesi olmadan ona sarılmadan doğum gününü kutlayacaktı.
Çok ağladığı için başı ağrıdı ve uyuya kaldı.3 GÜN SONRA ...
Taehyung bugün için çok mutluydu çünkü bugün onun için çok önemli ve çok güzel bir şey olacaktı, Jungkook'a evlilik teklifi edecekti.
Annesi öldükten sonra yüzüğünü Taehyung'a bırakmıştı, büyüdüğünde sevdiği insana taksın diye.Taehyung'un babası küçükken bunu Taehyunga vermişti, Taehyung da bunu bunca zaman saklamıştı. Şimdi bu yüzük sevdiği adamın parmağında olacaktı.
Aşklarını başlatan nergis çiçeğini ve yazdığı şiiri almayı unutmadan saraydan çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
nergis çiçeği,tk
Fanfic[TAMAMLANDI]✓ "Nergis çiçeği sever misiniz bayım? "Evet çok severim, bayım.Peki bayım nergis çiçeğinin anlamını biliyor musunuz?" "Hayır bayım" "Nergis çiçeğinin anlamı imkansız aşk,sevipte kavuşamamaktır." "Umarım bir gün Nergis çiçeği gibi imkansı...