Herken - hoofdstuk 5

488 24 2
                                    

Robbie POV:
Ik loop naar mijn klas lokaal waar mijn nieuwe klas hoort te zitten. Lokaal 224, waar is dat? Ik loop naar de tweede verdieping en begin te zoeken. 213, 212, 211. Ik merk dat ik de verkeerde kant op ga en loop de andere kant weer op. Als ik bij de einde van de gang ben realiseer ik me dat deze gang maar tot 220 gaat en dat ik aan de andere kant van het gebouw moet zijn. Wat een poep zooi, kom ik ook nog eens te laat op m'n eerste school les.

Ik zucht hard op en loop richting de andere kant van de school. Na een tijdje zoeken heb ik het eindelijk gevonden. Gelukkig! Ik ben net op tijd want ik zie kinderen nu pas het lokaal in lopen, ik loop er snel achter aan. Maar als ik moet zitten blijf ik staan. "Uh meneer, ik ben nieuw hier. Waar moet ik gaan zitten?" Vraag ik verward. "Oh hallo! Dus jij bent Robbie zeker?" Vraagt de docent. Ik knik hevig. "Ga daar maar zitten, normaal zit je dan naast Matthyas maar die is ziek vandaag." Ik knik weer en ga zitten.

Ik kijk om me heen en scan de klas. Het ziet eruit als een leuke klas. Een gast die voor me zit kijkt achter zich. "Yo ik ben Koen!" Stelt de jongen zich voor. "Hoi! Ik ben Robbie!" "Nice! Dit is Milo!" "Hoi Milo!" En ik begin te lachen. Zij zien er aardig uit. "Vanochtend was Matt er toch nog gewoon?" Vraagt Milo. "Ja?" Zegt Koen. Ik kijk rechts van me en zie toch echt niemand zitten. Apart, ik zag die blonde jongen vanochtend ook weg fietsen.

Later- mabbieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu