Matthyas ligt in het ziekenhuis. Hij heeft verwondingen, overal op zijn lichaam. Maar de heftigste zijn op z'n hoofd. En het enige wat zijn moeder wilt is dat haar zoon niks is overkomen. Natuurlijk had ze überhaupt nooit gewild dat de vader van haar kinderen zo haar kinderen zou martelen, maar nu hij het toch gedaan heeft hoopt ze het beste voor dr kinderen.
Ze weet zelf niet eens zo goed of ze wel kan zeggen dat het hun kinderen zijn. Hun vader was niet meer dan een martelaar die het leven van zijn kinderen en vrouw onnodig moeilijk maakte. De enige nuttige functie was dat hij ze op aarde gebracht heeft. Althans, zelfs dat heeft hij niet gedaan. Hij heeft er voor gezorgd dat hij z'n vrouw zwanger kregen om vervolgens meer agressie kwijt te kunnen.
Te gek voor woorden kan je het wel noemen. Totaal onnodig ook. Waarom moet je dat op je eigen kinderen uitten? Je hoort toch trots te zijn op je eigen verschijnselen?
Koen snapte er ook niks van. Waarom Matthyas? Waarom heeft hij ook niks vertelt? Hij had hem willen helpen. En zo heeft hij nog wel 100 vragen.
Milo zit nogsteeds te twijfelen of zijn berichtje wel lief genoeg is. Of is het juist te klef? Hij weet gewoon niet wat hij moet zeggen. Hoe hij moet reageren, op z'n beste vriend die in het ziekenhuis ligt? Hij snapt sowieso niet waarom een vader zoiets walgelijks zou doen. Zijn vader... of papa... zou het voor nog geen 100 miljoen doen.
Ook Robbie is er kapot van. Hij weet hoe het voelt. Ook al kent hij Matt nauwelijks, weet hij wel goed hoe het voelt om een gewelddadige ouder te hebben. Bij hem ook z'n vader. Maar zijn vader was gelukkig wel op tijd uit huis geplaatst. En nu is zijn moeder weer gelukkig getrouwd met z'n stiefpa, z'n vaderfiguur.
JE LEEST
Later- mabbie
FanfikceMatthy zijn jeugd was niet altijd even makkelijk. Hij had moeite met het maken van vrienden, en zocht zoveel mogelijk afleiding van zijn ouders die ruzie maken. Als dat het geval was verzonk hij liever in zijn eigen wereld. Later in zijn leven ontm...