Lasergame- hoofdstuk 12

342 20 1
                                    

Robbie POV:
We komen aan bij het gebouw waar we gaan lasergamen. Alleen wel zonder Matthy, wat ik echt oprecht echt jammer vind, want ik wil hem echt beter leren kennen. Hij lijkt me heel aardig, en ik wil hem echt heel veel beter leren kennen. Nu zitten we met een random joch van de kassa bij de Intertoys. Niet dat dat erg is, want volgens mij is hij ook heel aardig. Maar ik wil gewoon met Matthyas, ookal ken ik hem pas. Ik weet gewoon dat wij echt goede vrienden worden. Of misschien wel meer.

Verteller POV:
De jongens lopen naar de zaal toe, waar ze zich gereed maken om te gaan gamen. Ook krijgen ze nog wat uitleg. Als ze allemaal klaar zijn, lopen ze naar de zaal waar het spel zich zal bevinden. 3, 2, 1, START! En ze rennen allemaal van elkaar weg. Koen duikt onder een kast terwijl Robbie op hem probeert te schieten. "Ha! Jij gaat mij nooit te pakken krijgen!" Schreeuwt de oranje harige.

"Maar ik wel!" Hoort hij Milo achter zich zeggen, en schiet Koen af. "Ah -griep- zooi!" Milo lacht erom en rent snel weer weg, voordat Koen weer mee mag doen en hem gelijk af kan schieten. Robbie probeert op Raoul te schieten, maar hij kijkt even niet uit en valt over een plank. "AUW TYFUS DE HOEREN TERING!!" Schreeuwt hij uit. Koen komt van zijn verstop plek en rent naar zijn nieuwe vriend. "Jeetje maat, gaat ie?" Rob knikt, "Jawel, alleen mijn kont doet echt koulo veel pijn." Raoul en Milo lachen erom, "sorry maar hoe je viel was echt tantoe random." Zegt Raoul. Nu lacht Robbie ook mee.

Hij staat weer op en meldt dat ze weer verder kunnen gaan. Iedereen loopt snel wel naar hun plek toe en ze starten weer.

-tijd skipt naar dat ze klaar zijn met lasergamen-

"Haha yes! Ik heb gewonnen!" Roept Koen terwijl hij een vreugde dansje doet. Milo lacht om zijn domme bewegingen: "ah joh wat doe jij kan downie!" Koen stopt met dansen en geeft de lange kalende jongen een klap op zijn achterhoofd. "Ah joh tyfus hond!" Roept hij, en Rob en Raoul beginnen te lachen.

Ze hangen de spullen terug en lopen het gebouw weer uit. "Hey Roel? Wat is je telefoon nummer? Ik denk dat ik voor ons allemaal spreek als ik zeg dat ik het wel gezellig vond met je." Zegt Koen lief. Robbie en Milo knikken hard. Raoul krijgt er een grote glimlach door. "Het is 06 0*****76" "oké! Ik voeg je wel toe in onze groepsapp, dan kun je hun ook gelijk een appje sturen!"

Als ze alle 4 thuiskomen hebben ze nog de hele avond met elkaar geappt en heeft niet alleen Raoul 3 nieuwe vrienden gemaakt, nee, Koen en Milo hebben er 2 gemaakt, en Robbie 1. En Matthyas? Die heeft er 1 gemaakt, alleen ziet Matthyas Robbie maar als een klasgenoot, en niet iemand waar hij heel close me zou kunnen worden. Ook al denken Koen en Milo, dat zij misschien wel meer kunnen worden in de toekomst.

Later- mabbieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu