Raoul POV:
Ik sta weer achter de kassa van de Intertoys. Godver wat haat ik mijn werk zeg, alleen maar een beetje kleine kindjes hun cadeautjes in pakken. Ik zucht diep als er 4 gasten binnen lopen. Ze lijken iets jonger dan ik. Vriendelijk begroet ik ze. De brunette kleine jongen steekt z'n hand in de lucht om mij terug te begroeten, "yo!" Roept hij. Ze lopen verder de winkel in. Een klein kind komt samen met zijn ouder mijn kant op gelopen. Jammer dat het altijd druk moet zijn op een woensdag middag. De kleine jongen legt een bestuurbare auto op te toon bank, ik scan hem. "Dat is dan 30 euro, pinnen of contant?" De ouder haalt zijn pinpas tevoorschijn. Hij rekent rustig af. "Is het een cadeautje?" De jongen schud snel zijn hoofd, "nee is voor mij!" Ik moet lachen. "Ja dan moeten we het niet inpakken hè!" Hij knikt en pakt zijn autootje en loopt vervolgens de deur uit.Paar minuten later komen die 4 gasten aan bij de kassa. Ze lachen vies naar elkaar als ze de handboeien op de balie leggen. Ik grijns naar ze, "jullie hebben plannen." De blonde jongen moet hard lachen, terwijl de ginger begint met praten. "Ja! Maar niet nu hoor, nu gaan we lasergamen." De brunette kijkt hem aan, "maar we hebben toch les?" "Nee is uitgevallen." De blonde nu met praten, "Kut ik moet nu echt nu naar huis komen, ik zie jullie later! Joe!" En hij loopt weg. De oranje harige kijkt teleurgesteld, "maar nu kan het niet! Ik had voor 4 gereserveerd!" De lange half kale blonde kijkt mij aan, "kan jij anders niet mee? Hoe oud ben je?" Ik knik, "Ik zou best mee kunnen, mij shift eindigt over 5 minuten. Ik ben 18, maar word bijna 19." De jongen knikt, "Iedereen mee eens dat naamloze jongen mee mag?" De rest knikt. "Ik heet Raoul!" "Oh oké! Ik vond naamloze jongen ook wel leuk!" Zegt de half kale blonde, "ik heet Milo trouwens. Dit is Robbie en dit is Koen!" "Hoi!" Zegt de ginger als zijn naam wordt genoemd. "De jongen die net weg ging heet Matthyas, maar ik zou hem gewoon Matthy noemen." Vertelt Milo verder. Ik knik, "Oké ik moet heel even mijn shirtje uitdoen, daarna kunnen we gaan. Voor hoe laat heb je gereserveerd?" Vraag ik aan de oranje harige die schijnbaar Koen heet. "Uhh over ietd langer dan een kwartiertje moeten we er zijn. Het handigst was 5 minuten van tevoren er zijn, en het is 10 minuten lopen. Dus dat halen we precies!" Ik knik en loop weg van de balie om achter m'n shirt te veranderen. Even later kom ik met een bruin shirtje weer terug. "Oké! Laten we snel gaan!"
JE LEEST
Later- mabbie
FanfictionMatthy zijn jeugd was niet altijd even makkelijk. Hij had moeite met het maken van vrienden, en zocht zoveel mogelijk afleiding van zijn ouders die ruzie maken. Als dat het geval was verzonk hij liever in zijn eigen wereld. Later in zijn leven ontm...