Lay үерхэж байгаа бөгөөд найз охиндоо маш хайртай EXO гишүүд болон ихэнх найзууддаа танилцуулсан .
Гэхдээ найз охин нь тийм биш бололтой .
Өмнө нь нэг удаа найз охин нь түүнийг хуурч байгаад баригдсан бөгөөд дахиж тэгэхгүй гэсэн амлалтанд итгэн уучилсан .
Гэхдээ одоо хүртэл найз охин нь Lay-ын найзуудын нэгэнтэй нь түүнийг хуурдаг .
Lay энийг мэдвэл зүгээр л сэтгэл санааны гүн хямралд орно гэж мөрийцсөн ч болно .(Ene huuhen uneheer teng ym)
Zail2Rosé -н найз залуу түүнтэй үерхдэг гэдгээ Instagram-р санамсаргүй байдлаар бараг баталчихсан .
Үнэхээр хайхрамжгүй .
Jackson's Ex :
Тэр 2 бараг 1жил гаруй үерхсэн .
Түүнийг Хятадад амьдарч байх үед цуг байдаг байсан .Энэ хүүхэн уг нь өөрөө хөдөлмөрлөөд хичээгээд нэр хүндтэй болсон ч яг шулам шиг зантай байсан ахаха.
Тэгээд салсан шалтгаан нь болохоор энэ нэг эрэгтэй алдартны найз байж таараад Жексон г гэрт нь урьж балайраад тэгээд Жексон нэр хүндэд нь халтай гээд салчихсан .
ХхиSehun's Ex :
Dispatch нэгэн шүтээний хар тамхитай холбоотой мэдээллийг олсон.
Dispatch " .... хамтлагийн ... шүтээний хар тамхитай..... " гээд ганцхан мэдээ цацахад түүний нэр хүнд шалаар нэг болно .Тийм учраас энт-ээс нь маш их хэмжээний мөнгө авсан .
Sehun-н фэн уулзалтанд ирсэн охин :
Тэр энэ өдрийн хатан хаан нь байлаа баяр хүргэе .
Тэнд байсан хэн бүгдийн харцыг булаасан .
Мөн Сэхүнийхийг ч бас
—————————
SOYANA
YOU ARE READING
♡《SASAENG ROOM》♡
RandomГадагшаа тараахыг хатуу хориглоно !!! (БҮХ МЭДЭЭЛЭЛ 100% ҮНЭН БИШ БӨГӨӨД , хамгийн үнэн баталгаатай гэсэн мэдээлэлийг нь оруулах болно оо 🌷.) [ХААГДСАН]