Le Sserafim Sakura CIX , Got7 , The Boyz , Astro , Monsta X , Seventeen , StrayKids зэрэг хамтлагуудаас хамгийн их болзох санал авдаг.
Taehyung дахин кинонд тоглох нь гарцаагүй . Олон продюсерууд зохиолоо явуулж байгаа .
TXT 2 гишүүн дэбүт-н өмнө үерхэж байсан ч дэбүтийн тов гарсны дараа салсан .
Jake × YunaEx Couple ???
21онд 3 сар үерхсэн .
Yuna Itzy-с хөөгдөх магадлал өндөр байна .
Тэр JYP-тай маш олон удаа маргалдаж , дүрэм зөрчсөн учраас эрсдэлтэй байдалд байгаа .Ghde arai c hoohgui bho
Wonyoung :
Тэр олны анхааралд байх дуртай . Компани ч түүнд дуртай .
Тэр нэг арын ажилтанд дургүй болсны улмаас тэр ажилтан ажлаасаа халагдсан .
Заримдаа компани юу хийхийг нь зааж өгдөг ч түүний байгаа байдал зан төлөв, үйлдэл зэрэг нь түүний жинхэнэ чанар хэн ч албадаагүй .
Мөн тэр Liz-тэй асуудал үүсгэсэн .
Liz нэлээн хямралд орж хамтлагаасаа гарах талаар хүртэл бодсон .Hyunjin-ын гар тоглолтынх нь үеэр нэлээн хүнд байдалтай байсан .
Нэлээн сайн эмчилгээ хийлгэсэн ч бүрэн эдгэрээгүй .+JYP түүнтэй зодолдсон staff-г ажлаас нь халаагүй .
4-р үеийн шүтээн мөрийтэй тоглоомонд донтсон .
Хамаг мөнгөө мөрийтэй тоглоомдоо зарцуулсан .Гишүүд нь маш их санаа зовж байгаа .
Jake , Sunoo , Heeseung нар үерхэж байж магадгүй.
Han × Chaewon
Ex Couple
Найзуудаараа дамжуулж танилцсан .
5 сар үерхээд салсан .Кпопын олон idol-уудын донтсон нэг эм байдаг .
Тэд үүнийг уухгүй л бол сайн ажиллаж чадахгүй .Эрэгтэй шүтээнүүдийн хувьд хамгийн дур булаам царайтай эмэгтэй шүтээнүүд:
-Jennie
-Sunmi
-Hwasa
-Jihyo
-Suzy
-Momo
-Rosè
-Seulgi
-KarinaYeonjun-н талаар цуурхал дэгдэхвий гэдгээс компани маш их айж байгаа .
Түүний хийсэн зүйлс тийм ч ноцтой биш ч солонгосчуудад хангалттай хараалгуулна .
YOU ARE READING
♡《SASAENG ROOM》♡
RandomГадагшаа тараахыг хатуу хориглоно !!! (БҮХ МЭДЭЭЛЭЛ 100% ҮНЭН БИШ БӨГӨӨД , хамгийн үнэн баталгаатай гэсэн мэдээлэлийг нь оруулах болно оо 🌷.) [ХААГДСАН]