Hwasa өмнө нь нэгэн боксчин залуутай toxic харилцаанд байсан .
Үргэлж муудалцдаг, нэгэн удаа бүр түүнийг цохин гэмтээж байсан ч 2 тал ярилцаад эвтэйхэн шийдсэн .
Үүний дараагаас 1жил харьцахгүй байсны эцэст албан ёсоор салсан .4,5 сарын өмнө Wendy-д 4-р үеийн эмэгтэй шүтээн үерхэх санал тавьсан . Тэр хариуд нь өөр хүнтэй үерхдэг талаараа хэлэн эвтэйхэн татгалзсан .
Garam-н хэрэгт Le Sserafim-н 2 ч гишүүн оролцсон . Тэдэнд итгэж Garam өнгөрсөн амьдралаа ярьсан ч түүний эсрэг ашигласан . Тэр 2 гишүүн Garam-с ч илүү муу охидууд , үүнийгээ ч сайн нуудаг .
New Jeans-н гишүүн сургуульд байхдаа дээрэлхүү хүүхэд байсан хэмээн цуурхал тарна . Энэ Haerin байж магадгүй яг мөн гэж баталж хэлж чадахгүй ч тэр харагддаг шигээ гэнэн хонгор нэгэн биш .
Nmixx Kyujin , Hyunjin-д сэтгэлээ илчилсэн ч тэр өөрийг нь охин дүү шигээ санадаг хэмээн татгалзсан .
New JeansТэдэнд ахимаг насны хүмүүс, 2-р үеийн шүтээн , компанийн дээд удирдлагуудаас ямар нэгэн харилцаа тогтоох санал их хүлээж авдаг .
(Ewww)
Хиймэл оюун ухаан ашиглан хийсэн хамтралууд биелэлээ олж магадгүй .
Moonbin-г нас барснаас хойш хамтлагийн гишүүд маш гүн хямралд орсон бүгд өөрсдийгөө буруутгаж байсан . Тэр дундаа Eunwoo өөрийгөө Солонгосд байгаагүйдээ маш их харамссан . Бараг өдөр болгон архи ууж ,хоол ч бага идэж , зүүдэндээ хүртэл хар даран өөрийгөө буруутгаж байсан гэж менежер нь хэлсэн .(Ghde joohn sonin bsn shv , ssng ,collecter uud hurtl tuuniig hundetgeed tuunii medeell ,kkt , hamtlgiin ymr negn zuil bugdiig ni hend c oghgui huvaaltshgui , zarhgui gj bsn )
YOU ARE READING
♡《SASAENG ROOM》♡
SonstigesГадагшаа тараахыг хатуу хориглоно !!! (БҮХ МЭДЭЭЛЭЛ 100% ҮНЭН БИШ БӨГӨӨД , хамгийн үнэн баталгаатай гэсэн мэдээлэлийг нь оруулах болно оо 🌷.) [ХААГДСАН]