Kpop-т BTS , Blackpink-тай хамтран ажиллах санал түрүүлж тавих нь маш алдагдалтай .
Тэд маш их мөнгө авдаг .Сүүлд Blackpink-д Cardi B маш их мөнгө төлсөн ч эцэст нь тэдний хооронд асуудал үүссэн .
HYBE Nmixx-н гишүүнийг хараандаа авчихсан байгаа .
Эрэгтэй шүтээнүүд G-Idle-н гишүүдтэй ойртхоос айдаг болсон .
Soyeon-с болоод .Анх Jennie , Nayeon 2 тийм ч дотно байгаагүй , хэвлэл мэдээллийн хүмүүс тэднийг холбож мэдээ бичдэг болсны дараагаар тэд илүү дотно болцгоосон ч Nayeon Jennie-н араар муулж , эмзэг сэдвээр нь joke хийсний дараагаар хөндийрсөн .
Одоо бүр харьцдаг ч үгүй .
Sunghoon -г Dispatch удаан дагаж байгаа ч юу ч олж долоогоогүй .
Yeji үнэхээр сайн ахлагч .
- Компани тэдэнд олигтой дуу эргэн ирэлт өгөхгүй байдагт тэр маш их айдаг .
- Ахлагчийн хувьд хамтлагийнхаа төлөө чадах бүхнээ хийдэг .
- Бусад гишүүд асуудал үүсгэхэд тэр бүх зүйлийг үүрч гардаг .Lisa олон улсын хувийн сургуульд сурдаг байсан .
Nmixx-н гишүүд анхнаасаа нэг гишүүн хөөгдөнө гэдгийг мэдэж байсан ч юу ч хийж хэлж чадаагүй .
Хэрэв тэд ямар нэгэн зүйл хийх юм бол тэднийг хөөнө хэмээн сүрдүүлсэн .
JYP анхнаасаа шуугиан тарихын тулд гишүүдээс өө хайж байсан үүнд нь Jinni бүдэрчихсэн .Kpop-н хосуудын салалтын шалтгааны 60-с илүү хувь нь урвалт, араар тавилт байдаг .
(Ghde ugasaa ali c ulsiin ene salbriin salaltiin ihenh ni araar tavilt bdg shd)
SM staff нар алдартай , нэр хүнд авчирсан шүтээн болон хамтлагийг хаан мэт хүндэлдэг ч эсрэгээрээ нэр хүндийг нь доор татсан шүтээнүүдтэй хог мэт харьцдаг .
(Zahiraltaigaa ih adilhn gj )
Wintet , Karina 2 жүжигчнээр дэбүт ээ хийх гэж байсан ч шүтээний замыг сонгосон .
Тэд энэ замыг сонгоогүй бол Aespa дэбүт хийхгүй байх байсан .SM компани дотроо үерхэж байгаа шүтээндээ хатуу ханддаггүй харилцааг нь зохицуулахад илүү амар болохоор .
Өөр компанийн шүтээнтэй үерхвэл их эсэргүүцдэг .
Мөн компани дотроо их үерхдэг .
Somi JYP-с гарсан даа огтхон ч харамсдаггүй .
Одооны компанийн жингээ хасах ёстой гэснээс өөрөөр хэцүү зүйл байгаагүй.
YOU ARE READING
♡《SASAENG ROOM》♡
DiversosГадагшаа тараахыг хатуу хориглоно !!! (БҮХ МЭДЭЭЛЭЛ 100% ҮНЭН БИШ БӨГӨӨД , хамгийн үнэн баталгаатай гэсэн мэдээлэлийг нь оруулах болно оо 🌷.) [ХААГДСАН]