Yuna , Hyuning kai-с түрүүлж дугаарыг нь асуусан .
Одоо их дотно ч хосын харилцаа руу явахгүй гэж бодож байна .Yuna , Kai-д нэг удаа гологдож байсан .
Kpop Dark Side :
-Trainee нарын 80% нь дэбүт хийхээсээ өмнө дээд албан тушаалтан болон ажилчин , том энт-н шүтээнүүдээс болж бэлгийн дарамтанд өртөж байсан .
- Зарим шүтээнүүд баян юм шиг харагддаг ч хөдөлмөрлөж олсон бүх мөнгө нь компаний данс руу ордог .
Тэдний бүх эдийн засгийг энт хариуцдаг .-Kpop-т Амиа хорлолт , Хар тамхи , Үр хөндөлт , Sex Partner , Сэтгэцийн эмгэг , Сэтгэл гутрал , Архидалт , Араар тавилт маш их байдаг гол нь энийг хэн ч ярьдаггүй учраас хүмүүс тийм ч их мэддэггүй .
- Make up artist , stylist , staff , Hair stylist зэрэг хүмүүс ижил хүйстэн шүтээнүүдийг үл тоомсорлодог ,үл хүндэтгэдэг .
Хамгийн муухай нь энт үүний талаар юу ч хэлдэггүй .-Brand Idol-д хамтран ажиллах санал тавих нь маш бага байдаг .
Энт-үүд л маш их мөнгө төлөн ambassador болгодог .- Ихэнх шүтээнүүд sponsor-той байдаг эсвэл байсан . Заавал sponsor-той байх ёстой шүтээнүүд байдаг , байхгүй бол энт түүнийг үл тоомсорлож эхэлнэ .
- Компани шүтээнээ хүмүүсийн дунд нэр хүндтэй болгохын тулд өндөр ,насыг нь худал танилцуулдаг .
-Олон шүтээнүүд хар бараан түүхтэй , ихэнх нь a bully байсан .
Rosè саяхан Lisa , Jennie 2-той муудалцсан .
Sunmi EXO-н өөр гишүүнд дуртай учраас EXO-н гишүүнээс татгалзсан .
San ( Ateez) төрөлхийн манлайлагч хүн .
YOU ARE READING
♡《SASAENG ROOM》♡
De TodoГадагшаа тараахыг хатуу хориглоно !!! (БҮХ МЭДЭЭЛЭЛ 100% ҮНЭН БИШ БӨГӨӨД , хамгийн үнэн баталгаатай гэсэн мэдээлэлийг нь оруулах болно оо 🌷.) [ХААГДСАН]