87 .

780 79 20
                                    








Aespa Winter plastic surgery :

- Нүүрний өөх хайлуулах
-Хамарны мэс ажилбар
-Эрүү шөвийлгөсөн , шанааны яс багасгасан.










Minju (ex izone) LeeKnow-тэй үерхэж байгаад салсан , дараа нь Hyunjin-тэй үерхээд эвтэйхэн салсан .

Leeknow , Hyunjin 2-т нэг охинтой үерхэх ямар ч асуудал байхгүй*






Ive Wonyoung plastic surgery :
(Izone-ы дараа)

- Уруулаа илүү бондгор дур булаам харагдуулахын тулд филлер тариулсан .

-Шанааны ясаа илүү тодотгож sexy харагдахын тулд хацрын өөхөө соруулсан .

-Нүд томруулсан .

-Хамраа янзлуулсан .













Nct Johnny , Girl Crush хамтлагийн гишүүнтэй үерхэж байгаа .

Гишүүд түүнийг дэмжихгүй байна учир нь энэ мэдээ олон нийтэд цацагдвал маш их асуудал үүснэ .

- Girl Crush нь sexy concept-той охидын хамтлаг .












New Jeans хамтлагийн гишүүд одоогийн байр сууриа бүгд худалдаж авсан зарим гишүүдийг гишүүдийн бүрэлдэхүүнд оруулах төлөвлөгөөгүй байсан .











Chaewon-г izone-д маш идэвхтэй ажилладаг байхад хэн ч тоодоггүй байсан . Le Sserafim-д дэбүт хийснээс хойш олны анхаарлыг татаж эхэлсэн . Ялангуяа эрэгтэй шүтээнүүдийн.











Itzy-н дарамт дуусаагүй хэвээр байна .
Магадгүй тэд дахиад бүтэлгүйтвэл , компани тэднийг хөсөр хаяна , шинэ хамтлагтаа анхаарал хандуулж эхэлнэ .











Blackpink-н гишүүд дундаас Lisa гэр бүлтэйгээ дотно байдаг гишүүн .
Бусад нь гэр бүлтэйгээ тийм ч ойр байдаггүй .












Sakura , Victon-ы гишүүнтэй үерхдэг .










♡《SASAENG ROOM》♡Where stories live. Discover now