98.

669 58 15
                                    





Lucas согтуудаа гишүүдийн уруулыг үнсдэг сонин зуршилтай байсан .











Sasaeng-н хэлснээр Halsey тэдний хамтралын үеэр Joon-тай ойртох гэж оролдсон .











Sehun одоо хамтлагийнхаа дүр төрх болсон шүтээнтэй болзож байгаа .

(2sariin umnuh medee odoo ysng buu buu med )










Izone Yuri ,Jungkook-т маш их хайртай байсан.
Түүнд үнэтэй бэлэг зөндөө явуулсан .Тэдний талаар үерхдэг гэх цуурхал гарахад маш их баярласан .
Тэр түүнийг татах гэж бүх аргаа ашигласан ч Jungkook түүнд дургүй байсан .











Seventeen

Сөрөг хүмүүс маш бага ,шүтээнтэй бага болздог хамтлагуудын нэг .











Нэгэн sasaeng fan-н түүх :

Эхлээд EXO-н fan байсан ч сүүлдээ NCT-н sasaeng болсон . Тэднийг мэдээллээр нь заналхийлж ,сүрдүүлж , цусаар бичсэн захидал хүртэл явуулж байсан бөгөөд түүнийг SM яаж ийж байгаад л зохицуулсан үүний дараа тэр дахиж харагдаагүй .
Энэ нь 2018 оны сүүлч үеийн хэрэг .











Twice-н нэг гишүүн sponsor-оосоо жирэмсэн болж байсан .
Эрэгтэй хүүхдийг төрүүлэхийг албадсан ч тэр гишүүний сэтгэл санаа , биеийн байдал маш муу байсан учраас авхуулсан/зулбасан ???











Эхэндээ HYBE Jin , Jk хоёрыг дэбүт хийлгэх гэж байгаагүй . Jk хэтэрхий ичимхий байсан ба тайзан дээр гарахад хэтэрхий бэлэн биш .
Jin  үнэндээ тааруу байсан гэхдээ бусад trainee нар дундаас тэр хамгийн сайн сонголт нь байсан .











Одоо Blackpink Exo 2-н хооронд харилцаа байхгүй болсон .










B.I ,.... нар болзож байсан бөгөөд түүний BtBt дуу түүнд зориулж хийгдсэн дуу .










Aespa нэг гишүүний sponsor 30 насны зөрүүтэй ,хар тамхины наймаа хийдэг ,нэр хүндтэй бохир бизнес эрхэлдэг хүн .

(Gj sasaeng hellee)











Sulli-н нас барахдаа бичиж үлдээсэн тэмдэглэл , өдрийн тэмдэглэл гээд бүгд гэр бүлийн хүмүүсд нь очоогүй учраас түүний үхлийн үнэн зөв мэдээлэл одоо хүртэл байхгүй.











Zb1 Ricky Bahiyyih-тай үерхэх гэж үнэхээр их хичээж байгаа . Өөрт байгаа бүх боломжоо ашигласан .
Тэд хамтдаа хөөрхөн харагддаг ч Bahiyyih түүнийг найз залуугаа гэж зөвшөөрөхгүй байгаа .


















♡《SASAENG ROOM》♡Where stories live. Discover now