90.

638 81 5
                                    








Mamamoo-н байрлаж байсан зочид буудлын өрөө болон угаалгын өрөөнд камер байсан бөгөөд тэдний зураг бичлэгээр их сүрдүүлсэн .












Одоо бие болон сэтгэл зүйн хувьд ядарсан байгаа idol's :


- Baekhyun , Kai ( EXO )
- Hwasa ( MAMAMOO)
- Jennie , Lisa ( BLACKPINK )
- Lucas ( NCT)
- Jimin ( BTS )
- Soyeon ( G-Idle )

(3n sariin uyiin medeell)












Blackpink-н тоглолтын үеэр гаргадаг галнаас болж зарим гишүүд гэмтэл авсан .












2,3-р үеийн шүтээнүүдийн дунд байдаг group chat-нд алдартай шүтээнүүд их нэмэгдэж байгаа .

Энэ чатанд маш олон алдартай шүтээн байдаг бөгөөд 3,4-р үеийн эмэгтэй шүтээн зарим жүжигчдийн талаар ярилцдаг .

(2r uyiin idol 4r uyiin idol iig haluuhn , ter tertei untj uzmr bn gdg ni bur ioo )












Lisa , Jennie 2-той бүдүүлэг харьцсан арын ажилчдыг YG халсан .












Jungkook , Han So Hee 2-н үерхлийг цуурхалыг бүүр өмнө жилийн 9 сард Jk-н sasaeng гаргаж байсан .













Jimin их сээтэгнүүр .












Ryujin их салж нийлдэг , дэбүт хийгээгүй байхдаа ч шүтээнүүдтэй үерхэж байсан .
Зүгээр л сэтгэл хөдлөлөөр эхлүүлдэг , гэхдээ тэр бүх зүйлийг сайн хянаж зохицуулдаг учраас харилцаандаа заваардаггүй .























Brg sar garniin draah update , odoo tegj  bga uguin medgdhgui hacin orj garj zavaarhgui bolohoor zgrdee .

Eniigee 100 part hurgeed haah bodoltoi bna . Draan dahij room neeh esehee sn medhgui bolohoor bayrllaaa .






♡《SASAENG ROOM》♡Where stories live. Discover now