Yeni komşular

1.4K 29 3
                                    

-Ahu-

Annemin istediği şeyleri almak için markete gittiğimde geri dönerken birden Yeliz koşarak bana geliyordu soluk soluğaydı.
Yeliz kolumdan tutup durmaması gösterdi ardından nefes nefese konuşamadı eliyle karnını tutup hafif eğildi.

"Kızım sakin ol bu kadar koşucak ne var?" dedim ardından nefesi zar zor yerine gelen Yeliz kendini düzeltip bana baktı.

"Neriman teyzenin evine yeni kiracılar gelmiş"dedi. Bende şaşırmış gibi baktım ardından Yeliz'ide alıp yürüyerek konuşmaya devam ettik.
"Bak diyorum sana bunlar da dayanamaz Neriman teyzeye en fazla 3 ay ardından bunlar da diğerleri gibi gider"

dediğimde Yeliz de bana katılıyormuş gibi kafasını salladı "şu eşyaları eve bırak da gidip bakalım kimler kimlerden" dedi tam ben konuşacaken devam etti

"Birde çocukları varmış erkek hemde bizim yaşıtlarımızmış hemde çift yumurta ikizlerlermiş" dedi ardından nefes aldı çok şükür bir an nefes aldığını unuttu sandım.

"Ne ara bu kadar hızlı yayıldı ya he birde kimliklerini falan çıkarsaydınız" dedim

Yeliz göz devirdi "kızım bilmiyor musun? burada dedikodular hızlı yayılır" dedi bende gözlerimi devirip "bilmez miyim? " dedim.

Evimin önüne geldiğimizi fark edince zile bastım ardından annem kapıyı açtı eşyaları eve bırakıp mahallede turlayacağımızı söyledim oradan ayrıldık. Sokağın sonuna gittiğimizde yeni gelen komşuların taşındıklarını gördük.

Yeliz kolumu tutup sarsınca neye uğradığımı şaşırdım "Ahu bak şu bahsedilen çocuklardan biri" dedi bende "Allah'ım ya sabır" deyip yürümeye başladım.

Evlerinin önlerine yaklaştığımızda pek fark edemediler çünkü nakliyatçılar gidip geliyordu Yeliz'in bahsettiği çocuk buradaydı fakat diğeri yoktu beni ilgilendirmez de.

Yeliz hemen selam verdi. Çocuk iyi ve saf çocuğa benziyordu Yeliz ismini söylediğinde bu sefer bana döndü bende "Ahu" dedim ardından çocuk da ismini söyledi "Murat bende" dedi ve tam o sırada da içeriden hafif bağıran erkek sesi geldi "Murat" dedi ardından o sesin sahibi ortaya çıktı.

Uzun boylu siyah saçlı açık tenli hafif sinirli bir tipti ama yani yakışıklıydı hakkını yemiş gibi olmayayım  ama gıcık tipe benziyordu. O kişi tam sinirle yanımıza geldi.

Murat'ın ikizi olduğunu düşündüğüm kişi, Murat hafif o çocuğa omuz attı.
Ardından o çocuk bizi fark etti. Gözleriyle bizi süzdü sonra tam gözlerime bakarken bende ona baktım biz göz gözeyken de Murat konuştu.

"Bunlar yeni komşularımız" Yeliz hemen lafa atladı "ben Yeliz" dedi ardından ben de gözlerinin içine bakıp "Ahu" dedim oda somurtkan bir suratla
"Ömer, Murat'ın ikiziyim" dedi ve gözlerimi üstümden çekip kamyona doğru gidip eşya taşımaya devam etti.

Benim gözüm oradayken Murat konuştu bende gözlerimi oradan çekip Murat'a baktım. "Pek konuşmayı sevmez" dediğinde kafamı salladım.

Ardından telefon sesi hepimizin dikkatini dağıttı. Pantolonumun arka cebinde telefonu çıkartım. Ekrana baktığımda annem arıyordu Yeliz'le Murat sohbet ediyorlardı onları bölmemek için köşeye gidip açtım telefonu ardından annem konuştu. " Kızım acil eve gel babaannen rahatsızlanmış ben onun yanına gideceğim" dediğinde hemen tamam deyip kapattım. Yeliz'e durumu anlatıp oradan ayrıldım ardından koşarak eve gittim.

Anneme ne kadar ısrar etsem de tek gitmeyi tercih etti. Annem gidince odama çekildim. Ben müzik dinlerken kapı çaldı aşağı inip açtığımda abim karşımdaydı .
"Hoş geldin" deyip eve geçmesi için yol verdim. "Hoş buldum fıstığım" deyip içer geçti bende gülümseyip kapıyı kapattım.

Mahalle AbisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin