Yazım hataları için özür diliyorum.
İyi okumalar♡
Susarak çığlık atarsan sesi ruhunda yankılanırmış.
Ben her kese hep susmuştum.Belkide o yüzdendi bu kadar hayal kırıklığım, acım,sızlanışım.Hıçkırarak ağladığım göğüse biraz daha sindim.
Benden küçük olsa bile hiç olmayan abimin göğsündeymişim gibiydi.
Dudaklarını saçlarımdan çekip ,beni kendinde uzaklaştırdı."Şş tamam ağlama . Ben sana nasıl abla dedim ya, burnunun ucu kıpkırmızı küçük kız çocuğu gibisin.Dur umarım ,sümüklerini üstüme silmedin ."
Sözleriyle kıkırdayıp burnumu çektım.
"Dalga geçmesene."Ellerini teslim olur gibi kaldırdı.
"Tamam küçük anne kızma."
Kapı sesiyle ikimizde o tarafa döndük.
Ali kapıya tutunmuş anlamaz gözlerle bize bakıyordu.Göz göze gelince kaşlarını çattı."Neden uyumadınız..hey bir dakika abla neden senin gözlerin kızarmış ağladın mı?"
Kafamı iki yana sallayıp halsizce ayaklandım.
"Hayır sadece duygusallığım tuttu."
İnanmamış gibi gözüksede daha fazla üstüme gelmeyi istemeyip kafa salladı.
Yanında sıyrılarak içeri geçip yatağa oturdum.
Onlarda içeri girip karşıma geçtiler."Uykunuz var mı?
Ciddi bir konuşma yapmalıyız, hayatımız alt üst oldu, her şey normalmiş gibi davranmamız normal olduğu anlamına gelmiyor."Ömer sıkıntıyla nefes alıp elini ensesine götürdü.
"Hayır uykumuz yok konuşalım. Galiba bir birimizden başka kimsemiz yok ,birinden yardım eli bekleyemeyiz."
"Ben hukuk birinci sınıf öğrencisiyim. Yarım günlük iş bulup çalışmaya başlayacağım.Bilmiyorum belki gecede güvenli bir yer bula bilirsem çalışırım."
Devam edeceğim sırada Ömer sözümü kesti.
"Dur hayır kendin dedin öğrencisin, yarım gün çalışman bile canımı sıkacağa benziyor.Gece çalışmak diye bir şey yok, hem güvenlide değil ,iki kuruş fazla para için kendini tehlikeye atmana izin veremeyiz.Bende çalışacağım zaten okul falanda yok."
"Bende okumuyorum zaten çalışırız birlikte gece işi iyi değil Elfida abla ,lütfen sana karıştığımızı düşünme ama güvenliğin için söylüyoruz."
Belkide daha önce önemsenmeyişlerimdi acıtan canımı.
Kafamı iki yana salladım.
"Okumuyorum ne demek?
Bu yıl ikinizinde sınav senesi ikinizde ona hazırlanmalısınız .Ama yarı günlü iş bulursanız olur bu, tam gün işe başlamanızı istemiyorum. Hele Ali sen toparlanmadan asla olmaz."" Biz anaokulundan beri okumadık ki sınava hazırlanmamız saçma olur. "
Alinin dudaklarından dökülen kelimeler cam kırıkları gibiydi, avuç içlerimi yakmış kanatmıştı.
"Evet Ali doğru söylüyor, sadece iyi bir hayat yaşasak yeter bize ,kötülüklerden uzak."
İkiside bir birine bakıp burukça gülümsedi.
"Birlikte hazırlanırız.Ben okulu her hangi bir kursa girmeden hazırlandım ,sizede yardım ederim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırık Kalpler Durağı
Aventura"Ve kukla tiyatrosunun perde arkasını gören çocuklar ,☄️ Oyuncakların söylediklerine asla , inanmayacaklar."🕯