İyi okumalar,
Yazım hataları için özür diliyorum♡Umudun tohumu öyle bir filizlenir ki insan kalbinde , istesende söküp atamazsın.
Kalbim serçe kalbi gibi ,öyle hızlı atıyordu ki ,bir an yerinden çıkacağını bile düşünmüştüm.
Derin nefes doldurdum genzime.
Yavaşça arkamı dönüp ,yıllar sonra ilk kez beni umutlandıran iki çocuğa baktım.
Gözleri dolu dolu, sanki her an yağmur yağdıracakmış gibi bakıyordu Ali.
Gözlerimi üzerlerinde gezdirdim.
Ömer , Aliye göre biraz daha uzundu.
Gerçi ikiside, benden uzundularda neyse.Karanlık olduğu için tam seçemesemde kahve -yeşil gözleri, açık kahve renginde saçları vardı. Beyaz tenli, birazcıkta kalıplıydı.
Alinin kahve renk saçları, kahve gri gözleri vardı. Ömerden hem boy hemde cüsse olarak küçük duruyordu, küçük kardeşi gibiydi.
Uzun bakışmamızı Ömerin Alinin kavasına hafifçe vurması dağıtdı.
"Ne ablası oğlum?, küçücük kıza abla niye diyorsun?"
Ömerin laflarıyla ağzım açık kaldı.
Dudaklarımı konuşmak için açacakken Alinin konuşmasıyla durdum.
"Yaşının ne kadar olduğunun bir önemi yok ki, az önce ben hiç olmayan ablamın varlığını, şefkatini hissettim.
Hem sende benim ikizimisin , sanada abi dedim??"Alinin sözlerine duygulanamadan, son sözleriyle şaşkınlıkla ağzım açık kaldı.
Nasıl ikizi? Tamam kan bağı olduğu uzaktan bile belli, ama ikiz ola bileceklerini hiç tahmin etmemiştim.
"İkizi mi?"
"Yo ben onun abisiyim."
Ali Ömerin sözleriyle gözlerini devirdi.
"Doğum kayıtlarına göre benden 2 dakika büyüksün, bu seni abim yapmıyor."
Onlar atışırken, kollarımı göğsümde kavuşturdum.
"Susun bir dakika. Sizin kaç yaşınız var?"
"18" ikisinin birden cevap vermesiyle ,dudaklarım alayla kıvrıldı.
"Ömercim lafını geri alırsan sevinirim."
Ömer anlamaz gözlerle bakıp , ne demek istediğimi açıklamamı istedi.
Gözlerimi devirdim."Hani az önce Aliye küçücük kıza abla deme dedin ya , onu diyorum 19 yaşındayım ben."
Ömerin gözleri şaşkınlıkla büyürken ,Alinin yüzünde zorlansada sırıtma yarandı.
Birden duyduğumuz inilti sesi, her kesi susdurdu.
Kafamı sesin geldiyi yere döndürünce midem bulandı.
Adam kanlar içinde kalmış yerden kalkmaya çalışıyordu.
Aniden geken kusma hissiyle kafamı önüme çevirdim.
Ali gözlerini sıkıca yummuş, yüzünü Ömerin koluna gömmüşdü.Ömerse dişlerini kıracak gibi sıkmış , her an ,şerefsizin üzerine atlayacak gibi bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırık Kalpler Durağı
Macera"Ve kukla tiyatrosunun perde arkasını gören çocuklar ,☄️ Oyuncakların söylediklerine asla , inanmayacaklar."🕯