חלק 7

578 35 56
                                    

"למה השיער שלך כל כך קצר?"

היא לא ידעה למה היא שאלה את זה, אבל המילים פשוט נפלטו מפיה עוד לפני שהייתה יכולה לחשוב עליהן פעמיים. היא העבירה את אצבעותיה בשיערו, התכרבלה לצידו ונרגעה מתחושת זרועותיו סביבה.

הוא היה כל כך חמים, היא לא הצליחה לעצור את עצמה מלהתקרב אליו אפילו יותר. היא תהתה למה היא שכנעה את עצמה שזה יהיה טוב יותר לשמור את הכרבולים רק לאחר שהם כבר ישנו. שבועות מאז שהחוק הזה נשכח, היא הבינה שהיא ישנה בקלות יותר כשהיא הייתה בין זרועותיו או הוא בין זרועותיה. היא מעולם לא ישנה טוב כל כך.

היא שמה לב לזה המון לאחרונה, שהחוקים שהתכוונו לשמור על מערכת יחסים 'מקצועית' ביניהם היו לא אחר מאשר מכשולים מטופשים. מכשולים בדרך למה, היא לא ידעה להגיד.

 "הוא ממש קצר?" הוא שאל, קולו היה מנומנם, והיא הרגישה את אצבעותיו מברישות את שיערה. "מה, רוצה שאאריך אותו, חיפושית שלי?"

"לא אמרתי את זה," היא אמרה והזיזה אצבע אל קבוצת השיערות שהייתה לפני אוזנו. אוזניו הרגילות של החתול השחור תמיד התחבאו מאחורי קבוצה עבה של שיערות בלונדיניות, אך כשהם היו בחשכה ככה, הן לא הרגישו מכוסות כל כך. "...הוא פשוט שונה. אתה משנה את השיער שלך כשאתה משתנה, חתלתול?"

"מרשה לי לענות על זה?" הוא צחקק, אבל הוא לא היה צריך בכלל לענות. היא העבירה את אצבעותיה בשיערו בין אם הוא בחליפה שלו ובין אם לא מספיק פעמים בשביל לדעת שהשיער שלו היה שונה. היא תהתה אם עוד חלקים בו היו שונים.

"הוא עדיין בלונדיני, נכון?" היא שאלה, בגלל שהיא לא הייתה בטוחה אם היא הייתה יכולה לזהות אותו אם הוא לא היה בלונדיני.

"אני יכול לצבוע אותו לכל צבע שתרצי, חיפושיתוש."

היא המהמה. הוא בטוח עדיין היה בלונדיני. נכון? זו תהיה החלטה מוזרה לשנות את השיער לצבע בהיר יותר רק בשביל להתאים את צבע השיער שלו לתלבושת החתול השחורה. זה בטוח היה הצבע הטבעי שלו. היא הניחה שהוא לא שינה אותו בשביל שיתאים לפעמון הזהוב והמטופש שלו...

היא ידעה שכדאי שלא, אבל לאחרונה היא מצאה את עצמה תוהה איך הוא ייראה אם היא הייתה מדליקה את האור. צבע שיערו, כמובן, אבל גם חלקים אחרים. היא תהתה כמה המסכה השחורה שלו הסתירה את צורת פניו ממנה, איזה סוג בגדים הוא לבש, איך עיניו היו נראות בלי האישונים החתוליים שלו וכשלובן העיניים שלו היה לבן...

כדאי מאוד שהעיניים שלו עדיין היו ירוקות.

למה היה לה אכפת? כשהיא לבסוף תראה אותו, היא תוכל בכלל לראות בו את החתול השחור? או שהוא יהיה זר לחלוטין שיעמוד מולה?

"אני," הוא אמר ולקח קבוצת שיערות אל תוך אגרופו בשביל ליצור קוקו, "מופתע שהשיער שלך בכלל יכול להתפזר. את אומרת לי שלא נולדת עם קוקיות?"

לשמור על מערכת יחסים מקצועיתWhere stories live. Discover now