חלק 6

589 37 108
                                    

השבועות חלפו ברוגע, ללא בעיות והכל נראה כרגיל. עש-לילה עדיין היה מטרד עבורם, הקוואמים קצת הפריעו, לא היה אפשר להשיג את אדריאן כמו תמיד, ההתמחות שלה הייתה מלחיצה, והחתול השחור היה אותו חתול טיפשון כמו תמיד.

... לפחות, הוא היה, עד שאיזה יום ראשון מסוים הגיע.

הסימן הראשון שמשהו היה לא בסדר עם החתול השחור היה במשך הקרב הראשון שלהם בנבל-על לאותו היום. הוא עדיין התנהג כמו תמיד, כמובן, והוא זרק לאוויר כמה בדיחות שגרמו לה לרצות לזרוק אותו לנהר הסיין, אבל היא הבינה, אחרי אותו הקרב שארך חצי שעה, שהוא הראה חוסר סבלנות בקרב מול נבל-העל כמוה. הוא מיהר כל כך, אפילו כשהם הביסו אותו, הוא שכח לתת לה אגרוף לפני שהוא עף משם. היא ניסתה לא לקחת את זה ללב.

הסימן השני שמשהו היה לא בסדר עם החתול השחור היה במשך הקרב השני שלהם בנבל-על לאותו היום. מספר נבלי-על באותו היום היה דבר נוראי, כמובן, אבל שום דבר שונה—זה קרה לא מעט פעמים לפני כן, והחתול השחור תמיד נראה בסדר לגבי זה. אבל באותו היום, הוא נראה לא כל כך סבלני. הוא ניסה להסתיר את זה, אבל היא הבינה שהאנחות הכועסות שלו היו ממש אמיתיות, שנבעו מחוסר סבלנות אמיתי ולא כמו תמיד, מכעס מזויף, הזנב שלו התנדנד בפראיות, היא תפסה אותו מזעיף את פניו כשהוא חשב שהיא לא מסתכלת, והוא בקושי סיפר בדיחות. הוא לא שכח לתת איתה אגרוף לפחות, אבל זה היה אגרוף מאוד פתטי.

הסימן השלישי שמשהו היה לא בסדר עם החתול השחור היה, כמובן, במשך הקרב השלישי שלהם בנבל-על לאותו היום. שלושה נבלי-על באותו היום היו דבר נדיר, והחתול השחור היה כמעט שקט לחלוטין במשך כל הקרב. גיבורי-על אחרים היו צריכים להצטרף לקרב הפעם בגלל כוחו של הנבל, והיא התלבטה עם עצמה ברגע שהחתול השחור התעצבן מבדיחה של מלך הקופים. זו הייתה הנקודה בה החיפושית באמת התחילה לדאוג.

כשנבל-על רביעי הופיע, החיפושית תהתה אם עש-לילה באמת ניסה להרתיח את החתול השחור ולעצבן אותו עוד יותר בכדי לשלוח אליו אקומה. היא שנאה את המחשבה הזאת, ואחרי שהחתול השחור הטיח את כף רגלו על משרוקית הציפורים של מר-יונה יותר משהיה צריך בכדי לשבור אותה, והמשיך לדרוך עליה אחרי שהיא כבר נשברה, היא הבינה שהיא צריכה לבדוק מה קורה איתו.

ברגע שהחתול השחור הוציא את המקל שלו ממקומו והיה מוכן לעוף משם (כששכח את האגרוף המוכר שלהם פעם נוספת), היא התקרבה אליו ותפסה את כתפו בכדי לעצור אותו. "חכה!"

הוא הסתובב והרים גבה. "...הו. נכון." הוא אמר אחרי שנייה, סובב אליה את גופו וסגר את ידו לאגרוף, "תני—"

"תן אגרוף," היא אמרה בהיסוס וסגרה את הרווח בין האגרופים שלהם, "למען האמת, רציתי לשאול, אה... מה דעתך ש... נוותר על סיור הלילה?"

לשמור על מערכת יחסים מקצועיתWhere stories live. Discover now