first

885 55 95
                                    

"Biliyor musun Scaramouche? Bazı insanlar rüyasında sıkışıp kalabiliyorlarmış. Eğer oradan çıkmanın bir yolunu bulamazlarsa da ruhları dünyayı terk ediyor ve sonuç olarak da ölüyorlarmış."

"Ve sen de buna inanıyorsun değil mi Heizou?"

"Hey, gerçek bunlar. Delice araştırdım!"

Lacivert saçlı genç bir şey demeden telefonuyla oynamaya devam etti kaldığı yerden. Ancak arkadaşı rahat durmamış ve bu konu hakkında cevaplaması zor olan sorular sormaya başlamıştı.

"Sen rüyanda sıkışıp kalsaydın ne yapardın?"

"Ne bileyim ben? Ayrıca böyle aptalca şeylere inanmayı bırak. 22 yaşındasın."

Heizou oturduğu koltukan aşağıya başını sarkıttı ve bacaklarını yaslanma yerine dayadı.

"Herkesin başına gelebilir bu. Hazırlıklı olmakta fayda var."

Scaramouche omuzlarını silkti. "Açım ben. Bir şeyler söyleyelim."

"Olur!"

Heizou hızlıca pozisyonunu değiştirip Scaramouche'un yanına yaklaştı. Scaramouche ise yemek uygulamasına girip yiyecek bir şeyler bakmaya başladı. Bir kaç dakika boyunca hızlı hızlı aşağıya inerken bir yemek ilanında durdu ve incelemeye başladı. İncelerken de konuşuyordu.

"Bak bu dükkan yeni açılmış. İki pizza menü söyleyenlere ikincisi yarı fiyatına. Toplam 72 Mora ediyor."

"Menünde ne var?"

"Orta boy pizza, üç farklı sos, içecek ve tatlı."

"Makul."

***

Heizou ve Scaramouche söyledikleri yemekler hemen soğumadan oturma odasındaki orta sehpaya derme çatma bir sofra kurup yemeye başlamışlardı. Heizou ağzı doluyken gülerek konuştu.

"Annen görmesin, kızar."

"O kadın ne yapsam kızıyor zaten. Daha büyümediğimi falan düşünüyor galiba. Pizzalar bittiğinde de gitsem iyi olacak. Hava karardıktan sonra gidersem laf yapar."

Heizou sesli bir kahkaha attı. Scaramouche da arkadaşının bu tepkisine göz devirmişti son lokmasını yutarken. Kenara koydukları ıslak mendille ellerini sildi ve koltuklardan birine atığı siyah hırkasını üzerine geçirdi.

"Kaçtım ben."

Heizou kutuda kalan pizza malzemelerini ağzına doluştururken elini salladı "görüşürüz" anlamında. Scaramouche da Heizou'nun evinden ayrıldı. Kaldırımda biraz yürüdü ve karşıya geçmek için arabaların durulmasını beklerken bir sigara yaktı. Arabaların bittiğini düşünüp sağına soluna bakmadan karşıya geçmek için yola adımını attığında kendini bir anda yolun karşısına kapaklanırken bulmuştu. Sonra yabancı bir ses duydu.

"Dikkat et!"

Yere düşmesine neden olan kişiye sövmek için arkasını döndüğünde büyük bir gürültü kopmuştu. Bir anda hızla ilerleyen arabanın altından kanlar içinde ortaya çıkan bedeni görünce gözleri dehşetler içinde büyümüştü. Yerden hızlıca kalktı ve onun hayatını kurtaran kişinin yanına gitmek için ayaklandı. Ancak onu kolundan tutan bir adam buna engel olmuştu.

"Eve git sen. Biz onunla ilgileneceğiz. Tanrıya şükür ekibimiz buradaydı da olaya kendimiz şahit olduk. İçin rahat etsin. Senin bir suçun yok ancak karşıdan karşıya geçmeden önce dikkat etmelisin."

Kolunu tutan kişiye baktı. Mavi saçlı bir polis ona gülümsüyordu içtenlikle. Scaramouche güçlükle yutkundu. Sadece başını salladı ve son bir kez yerdeki bedene baktı.

"Ölmüş."

Turuncu saçlı başka bir adamın kurduğu cümle ile Scaramouche'un ciğerleri sıkışmış gibi oldu. Hiç tanımadığı biri, onun hayatını kurtarmak pahasına kendi canını feda etmişti. Bu ona çok ağır gelecekti, tüm ömrü boyunca.

Adımlarını sürüye sürüye evine ulaştı zar zor. Evde onu yine incir çekirdeğini doldurmayacak sebeplerden dolayı azarlayacak annesi Ei'yi umursamadan doğrudan odasına çıktı. Kapısını kilitledi ve kendini doğrudan yatağına attı. Yere düştüğünde sıyrılan ellerinin acısını yeni yeni hissetmeye başlamıştı. Ama bunu umursayacak hali yoktu.

Keşke ölmeden önce yanına gidebilseydi de ona teşekkür edebilseydi. Keşke kim olduğunu öğrenseydi. Hiç değilse yüzünü görseydi.

Yanan gözleri yavaşça ağırlaştı. Kapandığında beyaz, kırmızı bir tutamı olan saçlar kızıl kanda bulaşmış bir şekilde gözünün önüne gelse de açmak istemedi.

-

AY BUNE YEDİM BEN BUNU

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

AY BUNE YEDİM BEN BUNU

ilk bolum biraz kisa oldu ama diger bolumler daha uzun olcak cunlu daha cok sey yasanicak

the prettiest dead body | kazuscaraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin