Scaramouche 12 Haziran'ı 5. kez tekrarlayışında yatağında yatıyordu sadece. Heizou'nun mesajını bu sefer reddetmişti. Hiç bir şey yapası yoktu çünkü. Uyandığından beri Kazuha'nın fotoğraflarını inceliyordu.
Pürüssüz bir güzelliği vardı. Tek bir kusur göremiyordu. Rüya gibiydi, uyanmak istemeyeceği bir rüya. Ama bulunduğu bu berbat durumda onunla tek bir kelime dahi konuşamamıştı. Belki de ölüm saati gelmeden onu bulup tanışabilirdi. Hiç umudu olmasa da kaderi değiştirmeyi başarabilirdi belki de. Ama nerede bulacaktı bilmiyordu.
Aslında hiç istemediği kadar vakti vardı ancak aramaya nereden başlayacağını bilmiyordu. Çevresi çok geniş değildi. Discord ve Youtube'dan başka sosyal medya da kullanmıyordu. Açsa fena olmazdı belki de.
Denemekten ne zarar gelir diye düşünüp yattığı yerden kalktı. Çalışma masasındaki bilgisayarını açtı ve ilk olarak yeni bir Instagram hesabı açtı. Ne bir biyografi ne de bir profil fotoğrafı eklemeden doğruca keşfet kısmına gitti. Kazuha'nın ismini aklına gelen her şekilde yazmıştı ancak hiç bir şey bulamamıştı.
Daha sonra bir Twitter hesabı açıp aynı şeyleri denedi. Sonra da Tiktok ve aklına gelebileceği tüm sosyal medya uygulamaları. Ancak hiç bir şey bulamamıştı.
Derin bir iç çekti ve bir video oyununa girdi. Sıkılmıştı ve yapacak daha iyi bir şey gelmiyordu aklına. Oyunda takılırken bir kullanıcı adı dikkatini çekmişti. Yüzüne yerleşen tebessümle hemen bu kullanıcı adını kullanan kişinin profiline girdi.
zuzu_Kaedeharaa
→ig: k4edehara_zuzuScaramouche kullanıcının profilini çekti telefonuyla. Kaybetmek istemiyordu. Daha sonra da arkaya atmış olduğu sekmelerin birinden Instagram olanını bulup hızla arattı bulduğu kullanıcı adını. Gizli hesap değildi ve hesap kesinlikle saatlerdir aradığı Kazuha'ya aitti.
Saate baktığında 15'i geçmiş olduğunu gördü. Heizou'nun evinden bu saatlerde çıkıyordu ve muhtemelen Kazuha'nın ölüm saati yakındı. Bu yüzden yalnızca kaydetmişti.
Ancak daha sonra aklına her şeyin sıfırlandığını geldi uyuduktan sonra. Her ne kadar ayık kalmaya çalışsa da başaramıyordu. Bu yüzden aldığı günden beri asla kaybolmamış ve Kazuha'ya ait fotoğraflardan birinin arkasına yazdı kullanıcı adını. Bu fotoğraflara ne olursa olsun ertesi gün yenilenmiyorlardı.
Vakit geçirmek için oynadığı oyuna devam etti. Saatlerce oynadı ve en sonunda masada uyuya kalmıştı.
12 Haziran'ı 6. tekrarlayışında bu sefer daha heyecanlıydı. Kalkar kalkmaz Heizou'nun davetini reddetti ve bilgisayarını açıp Kazuha'nın Instagram profiline girdi.
Siz & Kazuha
Siz
Merhaba KazuhaKazuha
Merhabaa
Kimsin acabaSiz
Sen beni tanımıyorsun. Ama ben seni çok tanımasam da tanıyorum
Lütfen bugün dışarı çıkmaKazuha
Üzgünüm ama ben bir süper kahramanım
Kurtarmam gereken biri varSiz
NeKazuha
AHSHAUİDHSJXHX
Kafan karıştı biliyorum ama bu akşam dışarı çıkmazsam biri ölecek
Onu kurtarmam gerekiyor
Çok detaya giremem, girsem de inanmazsın bana zatenScaramouche kaşlarını çattı. Kazuha orada olmazsa ölecek kişi kendisinden başka biri değildi.
Siz
Trafik kazasında mıKazuha
Evet?
Nerden bildin??Siz
Tahmin edeyim ölecek kişi lacivert saçlı ve mullet saç kesimi varKazuha
Evet???Siz
O KİŞİ BENİM
BULUŞMAMIZ GEREKİYOR
HEMEN ŞU ANDAKazuha
Ne
Sana neden güveneyim?Siz
LÜTFEN
KAZA SAATİ GELMEDEN ÖNCE BULUŞMAMIZ GEREK
KAZADAN SONRA HER ŞEY BAŞA DÖNECEK
YALVARIRIMKazuha
Tamam tamam, sakin ol
kaza yerini biliyorsan orada olacağım
bilmiyorsan zaten yalancının tekisindir
evden çıkıyorum şimdiSiz
GELİYORUMScaramouche anında bilgisayarın başından kalkıp evinden fırladı. Gidebileceği son hızda buluşma noktasına giderken heyecandan ölmek üzereydi.
-
kitabin finalini kafamda az cok kurdum
ATRİCA BUNA BOLUM YAZMAK COK SARİYO TASLAKTA BİSSURU BOLUM VAR
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the prettiest dead body | kazuscara
FanfictionScaramouche 12 Haziran 2022'de sıkışıp kalmıştı. (angst, minific)