Scaramouche o yaya geçidinin hemen yanındaki bedeni gördü. Bu sefer canlıydı, ayaktaydı ve kendisini bekliyordu. Adımlarını yavaşlattı ve Kazuha'ya yaklaştı.
"Selam Kazuha."
Kazuha'nın arkası ona dönük olduğundan Scaramouche'un geldiğini görmemişti. Arkasını döndü ve Scaramouche'u görünce gülümsedi. Gerçekten doğruyu söylemişti.
"Merhaba Scaramouche. Seni ölmeden önce görmek güzel."
Scaramouche başını yere eğdi.
"Sen nereden biliyordun yaşanacakları?"
"Sanırım aynı durumdayız. Ben de 12 Haziran'da sıkışıp kaldım."
Scaramouche yere eğdiği başını kaldırdı ve kendisinden bir kaç santim uzun olan gence baktı.
"Eğer beni kurtarmaya çalışmazsan ölmeyeceksin. Sonra buradan kurtulacaksın. Lütfen beni kurtarmaya çalışma."
Kazuha her zaman gülümsediği gibi yine sıcakça gülümsedi Scaramouche'a.
"Olmaz. Eğer seni kurtarmazsam başka şekilde öleceğim. Benim için 12 Haziran her zaman ölüm günüm olacak. Bunu biz değiştiremeyiz."
Scaramouche bir şey demedi. Kazuha bu duruma oldukça alışmış gibiydi ve sabırla her günü tekrarlıyordu. Ama kendisi aynı şeyleri yaşamaktan çok sıkılmıştı.
"Daha kaza saatine çok var Scaramouche. Neden oturup birbirimiz hakkında sohbet etmiyoruz?"
"Yarın unutulacak zaten. Ne anlamı var?"
"Hayır, ikimiz de aynı durumdayız. Sen nasıl her döngüde yaptıklarını hatırlıyorsan ben de hatırlıyorum. Bu gün başa sardığında hala yaşanan şeyleri hatırlıyor olacağız ikimiz de. Hatta her gün uyanır uyanmaz buraya gelelim. Bu döngüden çıkana kadar beraber takılalım."
İkisi bir kaç metre ilerideki parka gitti oturup konuşmak için. Bir banka oturdular yan yana. Scaramouche ilk konuşan olmuştu.
"Sen nasıl öğrendin döngüde olduğunu."
"Kaderi değiştirmeye çalışırken ölen arkadaşımı gördüm. O bana anlattı. Sen?"
"Ben de senin gibi kaderi değiştirmeye çalıştım. Bana da çocukluğum gelip anlattı. Farkında olmadan onu öldürdüğüm için o da buradaymış."
"Anladım. Ekstra bilgiler verdi mi sana peki?"
"Hayır vermedi."
"Neyse ki arkadaşımla aram iyiydi de bana kıyak geçti. Anlatabileceği her şeyi anlattı. Mesela ikimizin de burada olmasının bir sebebi var. İkimiz de ölmek üzere olduğumuz için buradayız. 12 Haziran'ı yaşadığımız ilk sefer ikimizin de ölümüne neden olacak şeyler oldu. Bana bir araba çarptı ve ben de bu döngüye o zaman girdim. Senin ölümüne neden olan şey neydi peki?"
"Beni öldürecek bir şey olmadı."
"Emin misin?"
"Evet. Sana araba çarptıktan sonra eve gittim ve uyudum. Sabah kalktığımda döngüye girmiştim."
"Hmm... 11 Haziran'da ne oldu peki?"
"Sabah kalktım, annemle tartıştım. Akşama kadar bilgisayar oynadım."
"Annenle niye tartıştın ki?"
"O kadına yaptığım her şey yanlış geliyor. Her zaman kavga ediyoruz."
"Daha sonra ne oldu peki?"
"Annem yemek yapmayı beceremediğinden dışarıdan yemek söylemişti. Bana da vermişti ve ben de yedikten sonra uyumuştum."
Kazuha bir kaç dakika boyunca oarçaları yerine iturtmaya çalıştı ancak vir şeyler eksikti. Scaramouche ölüm döşeğine gelmek için hiç bir şey yapmamıştı.
"Bunu şimdilik boşverelim. Eminim daha sonra anlarız ne olduğunu."
Scaramouche onu başıyla onayladı ve banktan aşağıya sarkıttığı bacaklarını kendine çekti. İkisinin de eli kolu bağlıydı ve yapacak hiç bir şeyleri yoktu.
Ancak avuçları arasında hissettiği ıslaklık hissi onu rahatsız etmişti. Kendisine çektiği bacaklarını tekrar yere indirdi ve avuçlarına baktı. Kaza esnasında soyulan elleri kanamaya başlamıştı durup dururken. Basit bir kaç sıyrıktı ve koskoca beş gün geçmesine rağmen hâlâ iyileşmemişlerdi. Üstüne üstlük ilk günden daha çok acıyorlardı. Kazuha da Scaramouche'un ellerini fark etmişti ki endişeyle ona bakıyordu.
"Sorun ne Scaramouche?"
"Kaza anında yere düştüğümde ellerim sıyrılmıştı ama hâlâ iyileşmediler. Üstüne üstlük normalden daha fazla acıyorlar ve durup dururken kanamaya başladılar."
Kazuha bir elini Scaramouche'un sırtına koydu.
"Seni endişelendirmek istemem ama burada tekrarlanan her gün ölüme bir adım daha yaklaşman demek. Vücudun direncini ve yenileme hızını yavaşça kaybediyor. Bu da yaraların iyileşmesine engel oluyor."
Scaramouche kanlı ellerine rağmen yüzüni avuçları arasına aldı. Titreyen sesiyle konuştu.
"Artık ölmek istiyorum. Bu çok acı vermeye başladı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the prettiest dead body | kazuscara
FanfictionScaramouche 12 Haziran 2022'de sıkışıp kalmıştı. (angst, minific)