Scaramouche dün gece olanlardan sonra koşarak eve gitmişti. Sabahın ışıkları onu rahatsız ederken 12 Haziran'ı yine tekrarlıyor mu diye telefonundan kontrol etti.
Evet. Her şey aynıydı. Saat ve tarih aynı, Heizou'dan iki mesaj vardı. Her zamanki gibi Heizou'yu onayladı ve elini yüzünü yıkayıp mutfağa ramen haşlamaya indi. Daha sonra da hırkasını, anahtarını ve telefonunu alıp evden ayrıldı.
Muhtemelen Heizou dün olanları unutmuştu. Çünkü her gün başa sarıyordu anılar ve hatıralar eşliğinde. Bu yüzden ona bir şey anlatmayacaktı.
Heizou yine ona farkında olmadan içinde bulunduğu durumu anlatmıştı. Daha sonra yine pizza sipariş edip beraber yemişlerdi. Scaramouche Heizou'ya annesinin kızacağını söyleyip evden ayrıldı. Yaya geçidine gelince durdu. Bu sefer karşıya geçmeyecekti. Böylelikle ortada Kazuha'nın kurtaracağı biri olmayacakti ve o korkunç kaza gerçekleşmeyecek, kaderi değiştirecekti. Yani Scaramouche böyle olacağını düşünüyordu.
Yaya geçidi tam karşısında dururken asla bilmediği olay saatinin gelip geçmesini beklemeye başladı. Kazuha'yı ilk defa kendi gözleriyle canlı görecekti. Bu onu heyecanlandırıyordu.
Hayır, onu canlı görse bile onunla asla konuşamayacaktı.
Çünkü bir çocuk topunu yola kaçırmıştı ve Kazuha onu kurtarmak için yine yola atlamıştı. Ve yine araba Kazuha'nın üzerinden geçip gitmişti. Sonrasında mavi saçlı polis göründü. Ancak bu sefer onunla değil, çocukla konuşuyordu. Scaramouche ellerinin saçları arasından geçirdi ve içinde kopan kıyameti dindirmeye çalıştı. O çocuğu boğmak istiyordu. Bu döngüden çıkmasını sağlayacak planı bir top uğruna bozmuştu.
Polis çocukla konuşmasını bitirip cesedin yanına gidince Scaramouche yaya geçidinden geçti. Çocuğun yüzüne dahi bakmadan elinden tutup polislerden uzak bir yere götürmüştü. İşaret parmağını ona doğrulttu ve azarlamaya başladı.
"Ne yaptığını sanıyorsun sen? Dikkatli olsana, o adam senin yüzünden öldü!"
Çocuk Scaramouche'la göz göze gelmek için başını kaldırdığında Scaramouche'un yüzündeki sert ifade, şaşırmış bir hal aldı.
"Hayır, o adam yine senin yüzünden öldü."
"Sen..."
"Ben senin 8 yaşındaki halinim."
Scaramouche ona doğrulttuğu parmağını indirdi. Resmen küçüklüğüyle konuşuyordu. Zar zor konuştu şaşkınlığı yüzünden.
"Sen nasıl?.."
"Nerede olduğunu bilmiyorsun. Buranın işleyişini de bilmiyorsun."
"Neredeyim?"
"Öteki tarafa geçmeden önceki bölümdesin. Diğer bir deyişle ölümün eşiğindesin. Rüya falan gördüğün yok."
"Öyleyse sen niye buradasın? Ben daha ölmemişken?"
"Yanlış, sen beni öldüreli çok uzun zaman geçti."
"Ney?"
"9. yaş gününde kendini tamamen değistirip tüm çocukluğunu silince 9 yaşından önceki tüm halin ölüp gitti."
"Madem öldün o zaman niye ölümün eşiğindesin?"
"Tanrı beni kaderin sonuçlarını korumam için gönderdi. Kaderin değişmesine engel oluyorum."
"Ama bu döngüden çıkmamın tek yolu bu!"
"Buradan çıkmanı bir tek tanrı sağlar. Ayrıca bunu sana düşündüren ne?"
"Bilmiyorum."
"Kaderi değiştiremeyeceğin gibi buradan kendi imkanlarınla da çıkamazsın. Seni buraya getiren tanrıydı ve buradan çıkaracak olan yine tanrı. Ne yaparsan yap Kazuha senin yüzünden ölecek ve yarın senin için her zaman dün olacak."
"Madem tanrıyla konuşabiliyorsun lütfen ona söyle çıkarsın beni buradan. Dayanamıyorum artık!"
"Bu kabul edeceğim bir şey değil. Ayrıca sen kimsin? Hatasız bir insan mı? Hayır, değilsin. Tanrı onun istediği gibi yaşayan kullarını bile buradan günlerce çıkarmazken seni niye 4. günün sonunda çıkarsın?"
"Kurtulmak için ölmem mi gerekiyor?"
"Evet."
"Ne zaman öleceğim öyleyse?"
"12 Haziran gecesi. Ancak fani dünyadaki 12 Haziran. Burada ölemezsin."
"Fani dünyada da mı günler ilerlemiyor?"
"Hayır. Herkes şu an gece uykusunda. Sabah olduğunda da senin ölü bedenini bulacaklar."
"Peki bunları neden ben yaşıyorum? Normalce ölüp gitsem olmaz mıydı?"
"Sen hiç bir şey için şükretmedin. Her zaman bulunduğun duruma yakındın ve isyankâr bir insan oldun. Hakettiğin cezayı çekmeden öteki tarafa geçemezsin."
"Öyleyse ne kadar süreceğini söyle!"
"Senin durumuna bağlı. Ayrıca bunu da bir tek tanrı bilir."
Scaramouche yere çöktü. Sonunun nasıl geleceğini ve neden böyle olduğunu biliyordu artık. Ama ne zaman bilmiyordu. Belki de 12 Haziran binlerce kez tekrarlanacaktı.
-
ARKADASLAR BENİM BEYNİM YANDİ SAHSEN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the prettiest dead body | kazuscara
FanfictionScaramouche 12 Haziran 2022'de sıkışıp kalmıştı. (angst, minific)