1816 LONDRA/İNGİLTERE
Mutluluk insanın bu hayatta el etmek istediği yegane mücevherdi. bazı insanlar bunları elde ederken bazı insanlarda bir şeyleri çabalayarak hala elde edemediği mücevher için uğraşıp dururdu.
peki her şeye sahip olmak mutluluk getirir miydi? bunun cevabı o kadar göreceliydi ki bazı insanlar için mutluluk küçük anılardan oluşan büyük varlık değildi. bazılarına göre ise her şeyin anlamıydı.
diğer insanlar gibi hayattaki mücevherini arayan lord alexander bakışlarını son kez biraz sonra terk edeceği mülküne çevirdi.
"burayı özleyeceğim "dedi ve onu bekleyen faytonlu arabasına bindi. araba bulunduğu bölgeyi yavaş yavaş terk ederken ceketinin cebinden çıkarttığı mektubu açtı.
bu mektup castle howardtaki teyzesi leydi claradan almıştı. mektupta yazılana göre teyzesinin sağlık durumunun pek iyi olmadığı için onu ziyaret etmesini ve önemli bazı gelişmelerinin konuşulması gerektiğini yazıyordu.
hayattaki tek yaşayan akrabası teyzesi olduğu için bu isteğini geri çevirmeyen genç adam castle howarda sabahın erken vaktinde yola çıkmaya başlamıştı.
açıkçası teyzenin onunla ne konuşacağını çok merak ediyordu genç adam. ne kadar hayattaki tek akrabası leydi clara olsa da pek samimi olmadıkları aşikardı.
genç adam kendi bölgesinde eyaletinde yaşayan yalnız bir adamdı. tüccar ve bir çok mülkiyeti yöneten bir iş adamıydı.
hayatında kimsesi yoktu. sadece evrakları ve işi vardı. aşk ve normal sosyal ilişkilerinde bile bağ kurmayan genç adam yalnızlığı bir lütuf olarak görüyordu.
hayatın öbür yüzünde yani birleşik krallıkta ise olaylar bambaşkaydı. kral ve kraliçe elden ayaktan düştükleri için ülkeyi yönetecek tahta çıkacak tek yegane oğulları prens villiamdı.
fakat prensin yaşı daha genç olduğu için toydu. ayrıca tahta çıkması için evlenmesi gerekiyordu. bu yüzden cemiyette kraliçenin duyurusu ile prens villiama eş bulma hazırlıkları başlamıştı. prens eşcinsel yönelimden dolayı bu izdivaçtan sadece eşcinsel erkek adayları yaralanabilecekti. hanımlar için ne kadar hüsran dolu bir yenilgi olsa da hayatın içinde her şey mevcuttu.
fakat prens görüştüğü hiç bir erkekten ne hoşlanabiliyordu ne de ona çekici gelen bir aday vardı. sarayın içindeki bu bunalım havası prensi sıkmıştı. annesinin görüşmek istediği sosyetedeki lordlar ile de görüşüyordu fakat kafa dengi bir eş bulmak onun için çok zordu. bir yandan da vakit kısıtlıydı. kraliçe ve kral her an son nefesini verebilecek durumdaydılar. genç oğlan kesik bir nefes alarak üstüne aldığı pelerin ile saraydan gizlice çıkarken yanındaki en yakın koruması ve yardımcısı jose de vardı.
"efendim son kez sormak mecburiyetindeyim emin misiniz "dediğinde arabaya çoktan binmişlerdi. atların kişnemesi ile fayton saraydan uzaklaştığında " çok sıkıldım biraz hava almak istiyorum kısa sürede olsa uzaklaşmak istiyorum anlıyor musun beni "dediğinde başını sallayan yardımcısına bir bakış atarak dışarı baktı.
fayton şehrin meydanındaki alışveriş evlerinin olduğu yerde durdu. arabadan inen ikili pelerinlerini bıraktı. kafalarına geçirdikleri büyük şapkalarla kimsenin onları tanımayacağını düşünüyordu. dükkan caddelerinde dolaşan prens ve onun arkasındaki yardımcısı bir vitrin evin önünde durdular.
"kitaplar "diye fısıldayan genç oğlan yardımcısına baktı. "içeri girelim "dedi kapıyı açarak içeri girdiler. onları karşılayan sayfaların ve kitapların kokusu olurken genç oğlan gülümsedi.
"efendim ben sizi burada bekliyorum "dediğinde prens başını sallayarak rafların içinde dolaşarak okuyacak ya da ilgisini çekecek kitaplar arıyordu. saraydaki kütüphanedeki bütün kitapları okumuştu. yeni okuyacak kitabı kalmamıştı.
önünde durduğu raftaki üst katta kırmızı ciltli bir kitap ilgisini çekmişti. parmak uçlarından yükselerek kitabı almaya çalışırken bir türlü eli yetişemiyordu. biraz daha uzanmaya çalıştı.
birden arkasında bir bedenin varlığını hissetti ardından dikkatini çeke üst kattaki kitabı uzanarak alan bir erkek eli gördü.
"bunu istemiştiniz galiba "diyen sese dönen genç oğlan ona bakan yeşil gözlerin sahibi genç adama baktı.
***********************************************
BÖLÜMÜ NASIL BULDUNUZ. KURGUYU EPEY BÖLÜMLE UZATCAĞIM. DÖNEM KURGULARI İLE KAFAYI BOZDUM BAKALIM NELER OLACAK. BOL YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN VE BENİ DE TAKİP ETMEYİ DE.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİNG'S LOVE-BXB-(TARİHİ AŞKLAR SERİSİ-1)
Teen FictionKralların aşk dünyayı yerinden sarsar hele ki sert yaşıyorlarsa hislerini, dünya yıkılır.