4.BÖLÜM

3.3K 46 7
                                    



Aşkı büyük olanın tutkusu da büyük olur derler. şayet bu söz çok doğru bir tabir ile kral williamı ve lord alexander için söylenmişti sanki.

hiç bitmeyen arzu ve tutku bedenlerini esir alırken genç adam dudaklarını bir şarap içercesine yudumlayan genç oğlanın dudaklarını şehvetli bir arzu ile öpüyordu.

"ahh "dudaklarının akıntısı yavaşça çenesine doğru kayarken göğüs kafesinin altında titreyerek atan kalbi amansız bir his ile dolu taşıyordu genç oğlanın.

"lordum "diye fısıldayan genç oğlanın sesini duyan genç adam bu sesin tınısı kulağına çok büyük bir haz ateşiymiş gibi geliyor bedenini esir alan tutku şehveti onu genç oğlana daha da çekiyordu.

"kralım "diyerek yalpalayarak söylediği sözcükler tenine dokunan ateşli dudakların bir lütfuydu sanki. 

"şimdi olmaz "diyemn genç oğlanın sesindeki o heyecan arzusu genç adamı ne kadar ilgisini çekse de iradesini kaybetmeden toparlayan lordu dudaklarını süt beyaz genç oğlanın teninden koparttı.

gözlerinin içine baktı. "affet beni kendimi durduramadım bir an "dediğinde tebessüm eden genç kral başını iki yana salladı.

"sorun değil ama önce misafirleri uğurlamamız lazım "dediğinde başını sallayan genç adam geç oğlanın elini tutu. buna heyecan ile eşlik eden genç kral yüreğindeki ritmi kontrol etmeye çalışıyordu.

gecenin sonunda konukları uğurlayan çift kraliyet töreni ile saraylarına doğru yola çıkarken balayı için başka bir mülkiyette geçmişlerdi.

arabadan inen çift sabırsızlıkla büyük kraliyet evlerine geçtiklerinde onları karşılayan bir çok personel selam vererek önlerinde eğiliyor saygılarını sunuyordu.

"hoş geldiniz efendim "diyen üstüne uşak kıyafetleri olan genç bir adam  öne çıktı. "ben sizlerin kraliçe tarafından görevlendirilen yeni yardımcınızım hayatım boyunca hizmetlerimi size sunmaktan kıvanç duyacağım efendim "dedi genç adam. birbirine bakan ikili tekrar onlara saygı ile referans yapan adama baktılar.

"pekala o zaman yarın her şeyi konuşuruz "diyen genç oğlan lordun elini tutarak "şimdi bizim işlerimiz var rahatsızlık istemiyorum "diyerek genç adamı çekiştirdiğinde alexander güldü.

"bu yaptığın çok ayıp "dediğinde genç oğlan bakışlarını genç adamın üzerine dikerek "orada seninle birlikte olsaydım daha mı iyi olurdu "dediğinde kaşları havalanan genç adamın gözlerinde genç oğlana duyulan bir arzu siliesi oluştu.

"bir krala göre çok cüretkar sözler bunlar "dediğinde odalarına giriş yapan çift kapıyı kapattılar. genç oğlan lorda yaklaştı.

" cüretkar olmak kanımda var lordum "dediğinde genç oğlan kendini birden lordun üstüne attığında yatağa düşen ikili aceleci ve sabırsızca öpüşmeye başladılar.

"ahhhhhh-hııımmmmm"genç  adam dudaklarını geç oğlanın her yerinde gezdirirken bir yandan  onu soyuyor bir yandan da bu arzu ve tutkuyu dizginlemeye çalışıyordu. kalbi çok hızlı atıyordu.

"william "diyen genç adamın sesi tutkuyla yanıp tutuşurken genç oğlanı çıplak bırakarak yavaşça eşiyle olan temasını kesti. bakışlarını yatakta yatan genç oğlanın çıplak ve beyaz tenl

i vücudunda gezdirdi. büyülenmişçesine eşine bakıyordu.

"ne oldu "dediğinde genç adam gülümsedi. "çok güzelsin "dediğinde genç oğlan utarak gülümsedi.

"alexander "diyen arzu dolu davetli sesi genç adamın ona daha fazla karşı koyulmamasına neden olurken genç oğlana yaklaşan lordu en aşağılara inerek genç oğlanın kasıklarını öpmeye başladı.

geceyi saran tutku ruhlarının ve bedenlerini esir almaya başladığında iki erkeğin kalbinde yatan mücevher tutku ateşi ile yanmaya hatta kül olmaya devam etti.

"seni seviyorum"

"seni seviyorum "


*************************************

BÖLÜMÜZ GELDİ BU BÖLÜMDE DETAYLI SMUT YAZMAMIN SEBEBİ DİĞER BÖLÜMNLERDE FULL SMUT GÖRECEKSİNİZ BAKALIM NELER OLACAK. BOL YORUM YAPIP BENİ TAKİP ETMEYİ UNUTMAYIN GENÇLER.





KİNG'S LOVE-BXB-(TARİHİ AŞKLAR SERİSİ-1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin