2.BÖLÜM

5K 63 14
                                    


Kaderin kırmızı iplikleri birbirine düğümlendi an insan için varlığın en müthiş hissi kaplar içini. yazılanı yaşamak ve o ana tanıklık etmek ayrı bir heyecan yaratır.

büyük salonda iki şerit halinde ayrılmış konukların düğün merasimi için kral ve kralın eşi olacak olan soylu  beyefendiyi bekliyorlardı.

etrafı saran müthiş heyecan hissi salondaki misafirleri doruk noktasına çıkartmıştı. nefesler tutulmuş biraz sonra kapıların açılması ile içeri giren genç adamın ayak sesi ile arkası dönük genç kral yavaşça yüzünü ve bedenini kapıya döndürdüğünde işte o an gelmişti.

kader de yazılan hikaye bir masalın gerçek yıkımına şahitlik edecekti. genç adamın gözlerindeki şaşkınlık belirtisi gözle görülür bir şekilde okunuyordu. şaşkındı hem de çok fazla. şayet genç kral ise sadece dudaklarındaki minicik gülümseme genç adamın kim olduğunu ve daha önceden olanları bildiğinin işaretiydi.

insanların dikkatini çekmemek için yavaş adımlar ile genç krala doğru yürüyen genç lord kesik bir nefes verdi

genç kralın karşısında geçen adam yavaşça dizlerini bükerek "kralım "dedi ve yavaşça doğrularak genç oğlana ve biraz sonra eşi olacak o adama baktı.

"lord alexander "diyen genç oğlana bakan lord yutkundu.

"sevgili misafirler , tanrı huzurunda bu cemiyet karşısında kralımız ve eşi lord alexanderın kutsal evlilik bağını birleştirmek için buradayız"dedi papaz.  salondan hiç bir ses çıkmıyor herkes kral ve lorda bakıyordu.

"birbirinizin yemininize söz verebilir misiniz "diyen papaz ile birlikte "ben lord alexander kloresant kral williamı  hastalıkta sağlıkta onu sevip sadık olacağıma ve eşim olarak  kabul ediyorum "dedi genç adam. ona bakan genç oğlana baktı.

"ben wiiliam windsor lord alexander kloresantı  hastalıkta sağlıkta onu sevip sadık olacağıma ve eşim olarak kabul diyorum."dediğinde birbirini gözlerine bakan ikili papazın "tanrının yetkisine dayanarak sizi mutlu bir çift olmak dileği ile ilan ediyorum "dediğini duydular. lord kral villiama yaklaşarak yüzüne hafifçe eğildi ve dudaklarını genç oğlanın dudaklarına bastırdı.

3 GÜN ÖNCE...

"teşekkür ederim "diyen genç oğlana bakan lord gözlerini genç oğlanda ayırmadan baktı. kitabı genç oğlana uzatmadan önce "aşk kitapları okuyan bir beyefendi görmedim daha önce "dedi elindeki kitabı genç oğlana uzatarak. kendine gelen william kitabı alarak bakışlarını hafifçe ona dikkatlice bakan adamın çehresine dokundurdu.

"her şeyin bir ilki vardır "dedi ne kadar gitmek istemese de kapıda bekleyen yardımcısını uyarı dolu bakışlarını gördüğünde kesik bir nefes vererek ona bakan genç adama baktı.

"müsadenizle "diyerek yanından geçt genç oğlan. "isminizi öğrenebilir miyim sakıncası yoksa "bunu kendinde bile beklemeyen genç lord neler söylediğini farkında değildi sanki. o insanlar ile iletişim kurmayı sevmeyen adam tesadüf eser gördüğü dükkana irip aynı hayatın fırsatları ile sanki çarpılmışçasına gözlerini genç oğlandan ayıramayan adam şuan adımları durmuş arkası dönük olan genç oğlanın cevap vermesini bekliyordu.

KİNG'S LOVE-BXB-(TARİHİ AŞKLAR SERİSİ-1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin