Varlığından bile kuşku duyduğu yanılgılar bazen hislere, duygulara buluşabilirdi. tıpkı iki insanın birbirine koşulsuz sundukları bağlar gibi.
evlilik müessesi de tam bunun için çok güzel bir örnek teşkil ediyordu. gönülden birbirine bağlanan insanların yemini hep amansız atan o heyecan dolu yüreklerinde kalacaktır bundan hem fikiriz.
peki ilk görüşte aşık olmak...kulağa saçma bir sanrı duygusu teşkil ediyor gibi görünse de aslında bu kaderin sunduğu mucizevi bir örneğidir.
kaç insan bu kederli ve bilinmezlikler ile dolu hayatta ruh eşini ilk görüşte bulabilirdi ki. bazı aşklar sınanmalardan geçerken bazı aşklar ise ızdıraplı yollardan adımlarını bitirir.
dans pistinde birbirine bakan kral william ve lord alexander dans etmek için birbirlerinin hazır olmalarını bekliyorlardı.
konukların onları nefes almadan izlemeleri ise bu iki çiftin büyüsüne kapılmamak imkansız diyebiliriz.
hafif bir tonda çalınan çellonun sesi büyük salonda yankı yaparken sol elini kaldıran lord kral williamın sağ elini havada yakalayarak birleştirdi.
"kralım "dedi genç adam. aynı şekilde küçük bir baş işareti ile ona selam veren william "lordum "dedi. yükselen müziğin eşliğinde dans etmeye başlayan çift taktire şayan bir gösteri ile salondaki herkesi kendine hayran bırakmıştı.
müziğin sesi yükseldi aralarındaki bakışma ve o derilerin altındaki zayıf kalplerinin çarpışması hiç durmadan atmaya devam etti.
kralı belinden kavrayan lord elinden tutarak onu geriye doğru gönderdiğinde hiç vakit kaybetmeden kendisine çekerek kollarını beline sımsıkı sardı.
birbirine gözlerini hiç kırpamadan bakan ikili nefes alamdan bakışlarını ayırmaz iken müziğin sesinin kesilmesiyle kendilerine geldiler ve birbirinden zor bela olsa da ayrıldılar.
misafirlerin alkışları salonda tufan etkisi yaratırken konuklar ile ilgilenmeye başlayan kral ve lord gece boyunca birbirlerinden ayrı düşse de gece bitmeden konuklar gitmeden önce lord salondan çıkarak sarayın diğer kanadındaki koridorda eşini bekliyordu.
koridorun diğer tarafından görünen genç oğlanı gördüğünde kalbindeki amansız atan bu heyecan çok tuhaf ama bir o kadar ona güzel hissettiren bir hatıra bırakıyordu.
genç oğlan lorda yaklaştığında genç adam kralın karşısına geçti.
"Kralım "diyerek dizlerini hafif büken genç adam ondan küçük olan genç oğlanın önünde eğildi. Bu karakterine ve egosuna büyük bir darbe olsa da sonuçta kraldı. Ona nasıl saygısızlık edebilirdi ki lord Alexander. ve bir de ona karşı inkar edemeyeceği bazı hisleri de unutmamak lazımdı.
"Biraz önce yüzündeki o şaşkınlık ifadesini asla unutmayacağım "diyen genç kral gülümsemeye devam etti. Lord Alexanderın bakışları ona gülümseyen oğlanın dudaklarında takılı kaldı.
yerinde doğrulan genç adam ona gülümseyerek bakan genç oğlana yaklaştı. dudaklarındaki gülümseme yavaş yavaş silinen genç oğlan ona yaklaşan lorda yani eşine bakıyordu.
bir kaç adım geriye giden genç oğlan sırtı duvara değdiğinde durmak zorunda kaldı.
genç adam biraz daha genç oğlana yaklaşarak bedenlerin arasındaki mesafeyi sıfıra indirdi. bir elini genç oğlanın boynuna yerleştirirken diğer elini de kralın beline koydu.
"seni ilk gördüğüm anda içimdeki bu tuhaf hissi yüreğimden söküp atamıyorum "diyen genç adamın gözlerine heyecan ve bir o kadar şaşkınca bakan genç oğlan dudakları aralanmıştı.
"william "dedi genç adam yüzünü genç oğlanın yüzüne yaklaştırdı.
"seni öpmek istiyorum izin verir misin "dediğinde genç oğlan büyülenmişçesine başını hafifçe salladı. vakit kaybetmeden dudaklarını genç oğlanın dudakları ile birleştiren genç lord içindeki bu amansız ve heyecanlı duyguyu dizginleyemiyordu. dizginlemekte istemiyordu.
**************************
SİZİ BU KURGUDA BEKLEYEN ÜÇ ANAHTAR KELİME. SEKS AŞIRI DERECE DE SEKS TUTKU VE AŞK. DÖNEM DİZİLERİNE BU YÜZDEN BAYILIYORUM. NASIL BULDUNUZ. KURGUYU SEVİNDİYSEİZ BOL YORUM YAPIP BENİ TAKİP ETMEYİ UNUTMAYIN TAKİP ÖNEMLİ GENÇLER.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİNG'S LOVE-BXB-(TARİHİ AŞKLAR SERİSİ-1)
Novela JuvenilKralların aşk dünyayı yerinden sarsar hele ki sert yaşıyorlarsa hislerini, dünya yıkılır.