Şüphesiz evrenin en güçlü ve kudretli duygusudur aşk. yaşamın içinde barındırdığı sevgi tohumları ruhlarını filizlendirir.
tutkunun gücü ile besler bedeni içine hapseder en derin hisleri. güz yağmurunun en şiddetli yağışını beklemiyordu genç kral gözlerini bulutlu bir havada açarken.
bakışları yan tarafta beline sarılarak uyuyan eşine lorda döndü. dudaklarını hafif bir tebessüm süsledi.
yavaşça genç adama döndüğünde yüzüne yaklaştı. dudaklarını hafif dokundurarak genç lordu öpen genç oğlan gözlerini yakışıklı çehresinden alamadı.
"bana bu kadar çabuk mu aşık oldun "diyen lordun uyku mahrumu sesini duyan genç oğlan tebessüm etmeye devam etti.
"çok seksi bir eşim var olamaz mı "dediğinde gözlerini açan lord birden genç kralı altına aldı. birbirine bakan lord ve genç kral yavaş yavaş yüzlerini yaklaştıklarında dudaklarını alan alev bedenlerinde kıvılcımlara sebep oluyordu.
"lordum"diye fısıldayan genç oğlan genç adamın sırtına ellerini koyduğunda, dudakları genç oğlanın teninde dans ediyordu.
öpücüklerle beyaz tenini süslüyordu. lordun elleri yavaşça genç oğlanın bacaklarından aşağısında gezinirken deliğine ulaşan parmakları genç krala çok güçlü bir zevk ürpertisini getiriyordu.
"ahhh"genç eşinin inlemesine kayıtlı kalamayan lord genç kralı öpmeden önce dudakları ile parmaklarını ıslattı ardından deliğinden içine soktu parmaklarını.
"ahhhhh"genç kralın inlemesi lordun dudaklarında can bulurken genç adamın bedeninde dolaşan zevk tohumları çok güçlüydü.
ikinci parmağını sokan genç adam eşinin zevkle sarhoş olacağını biliyordu. haz ve tutku gizlenen en derin bölgelerde saklıydı.
"alexander ahh-ahımmm" genç adam öpüşmesi yavaşça sertleşirken genç kralı yatağa yatırarak sertleşmiş olan organını genç oğlanın kızarmış olan deliğine yerleştirdi.
"william "diye fısıldayan genç adama bakan oğlan aralık dudakları ile ona haz ve şehvetle bakan eşine "devam et "diye fısıldadı.
kendini yavaş ve nazikçe genç oğlanın içine sokan genç lord organında hissettiği zevk hissi müthişti.
"ahhhhh" genç oğlanın zevkli inlemesi genç adamı çok tahrik ediyordu. genç oğlana eğilerek dudaklarını öpen alexander kendini içinde daha çok iterek ileri geri yapmaya başladı.
zevk noktalarına tatlı tatlı vuruşlar yapan genç oğlanın inlemesi büyük ve geniş odalarının duvarlarına çarpıyordu.
"ahhh lordum ahh-hımmm"genç adam daha da hızlanarak genç kralın içine girdi. kalbi sonsuza kadar tekleyecek onu hatırlayacak bir zevk hissi vermek istiyordu.
"william ahh"genç lordun hızlanması ile birden genç lorda yaklaşan oğlan onu yatağa atarak üstüne çıktı.
organının içine yerleştiren genç kral yavaşça içine aldığında ona zevk ve tutkuya bakan genç lorda baktı.
"beni becermeni istiyorum ahhh becer beni lordum"diye fısıldadığında genç adam daha çok tahrik oluyordu.
kalçalarını ileri geri yapan genç kral içindeki organı sonuna kadar hissedebiliyordu.
nefesini içinde hissediyordu. kalbini tetikleyen nefesi göğüsünde atıyor ruhunda zevk dalgalarını okşuyordu.
"ahhh alex" nefesinin son damlasına kadar kendini içine sokan genç lord eşinin belinden tutarak ona hazın doruk noktalarını yaşatıyordu. bir kaç saniye sonra büyük bir inleme ile önce lord ardından genç kral boşaldı.
birbirine dokunan ikili öpüşmeye kaldıkları yerden devam ederken "sen çok güzelsin bir mücevher gibi "diye fısıldadı öpüşmeden önce.
odanın kapısının çalınması ile durmak zorunda kalan çift "efendim size üzücü bir haberim var "dedi kapının ardındaki hizmetlisi jose.
"nedir "diye konuşan williama karşı kapının ardındaki genç hizmetli "efendim kralımız arthur gözlerini hayata yummuş "dedi.
*********************************************************************************
CANIM ÇOK ÇEKTİ. NASIL BULDUNUZ. BOL YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN. VE TAKİP ETMEYİ DE
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİNG'S LOVE-BXB-(TARİHİ AŞKLAR SERİSİ-1)
Novela JuvenilKralların aşk dünyayı yerinden sarsar hele ki sert yaşıyorlarsa hislerini, dünya yıkılır.