6.BÖLÜM

2.8K 36 8
                                    


Kayıpların en derini hüzünlü bir ölüm merasimdir hiç şüphesiz. matem havasında gerçekleştiren ölüm merasimi bütün krallığı ele geçirmişken siyahların ve koyu tonların hakim olduğu beş günün ardından sarayda tahta çıkan yeni kral willliam ve onun yanında duran lord alexander için zor ve kıvrandırıcı bir süreç beklendiği aşikardı.

eşinin bu kadar üzgün görmesi açıkçası onun da üzüyordu. genç oğlanla kurduğu bu tuhaf bağı onu da epey şaşkına dönüştürmüştü.

sonuçta hayatı boyunca kimse ile birlikte olmamış genç katı bir adam kitap dükkanında gördüğü bir oğlana nasıl bu denli bağlanabilirdi ki.

ilk aşk denilen hissiyat bu mu demekti. genç adam gözlerini salondaki misafirlerden ayırarak büyük koridordan çıkmak için kapıya doğru giderken ilerde gördüğü manzara kaşlarının kalkmasına sebep oldu.

sol köşede duvarın arkasındaki kolonda sarı saçlı bir adam ve onun hemen dibinde ellerini adamın yaklarına koymuş bir şekilde duran genç bir oğlan vardı.

ilk başta tartışıyorlar gibi görünse de aralarında çekim gözle görülür bir şekilde aşikardı.

salondan hızlı adımlar ile çıkan lord koridoru sonuna doğru giderek üst katta çıktı.

kendini yatak odasına atan genç adam ilerde camdan dışarı bakan arkası dönük genç oğlana doğru yürüdü.

"william "diye arkasında durarak kolunu genç oğlanın beline sardı. yavaşça ona sarılan lorda dönen genç kral bakışlarını eşine çevirdi. yüzündeki hüznü görmemek imkansızdı adeta.

"kaç gündür böyle üzgünsün nedeni sorsam "dediğinde genç oğlan bakışlarını ona bakan eşine çevirdi.

"babam "dediğinde lord elini yavaşça genç oğlanın beline koyarak onu koltuğa oturttu yanına oturarak elini eşinin beline koyarak  onu göğüsüne yasladı.

bir süre öylece sessizliği dinleyen çiftin sessizliğini bozan genç kral oldu. "babam yani kral asla bize karşı sevgisini belli etmezdi. hatta bizi seviyor mu diye düşündüğüm çok anım olmuştur "dediğinde lord can kulağı ile eşini dinliyordu. bir yandan da genç oğlanın belini okşuyordu.

"hep annemin sevgisini gördüm ama babamın sevgisi içimde aşamayacağım bir yara olmuştur hele ki bir erkek çocuk olarak bunu daha ufakken daha iyi anlıyor "dediğinde gözlerinin önüne gelen bir anısı boğazının düğümlenmesine neden oldu.

"bir keresinde babam ile birlikte av partisine gittiğimizde attan yer düşmüş bulduğumuz avı kaçırmamıza neden olmuştum. herkesin içinde öyle küçük bir durma düşmüştüm ki babam yanıma gelmişti. diz çökmüş bir halde iken ne beni azarladı ne de bana vurdu "dedi genç kral bakışlarını eşi alexandera çevirdi.

"bana olan öyle bir bakışı vardı ki keşke azarlasa dövse diyeceğim bir bakış...kendimi o günden sonra o kadar iğrenç beceriksiz biri olarak hissettim ki odama kapandım saraydan çıkmadım tek başıma bir  şatonun içinde "dedi. eşinin babası ile olan bu ilişkisi onu gerçekten üzmüştü.

elini yavaşça genç oğlanın çenesine koyarak yüzüne doğru kaldırdığında hüzünlü ve masum bakışı içinin erimesine neden oldu.

"benim güzeller güzeli sevgilim kendini bu kadar kederli üzmeni istemiyorum evet babanla ilgili ilişkiniz iyi olmaması senin üzmene neden olmaz "dedi elini genç oğlanın yanağına yasladı avucunu. yer edindi genç lordun avuçları sevdiğinin yüzü ile.

"senin bu masum kalbini korumak için canımı feda ederim uğruna "diyerek genç oğlanın dudağının kenarını öptü.


**************************************************************************************

NASIL BULDUNUZ. BOL YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN VE BENİ TAKİP ETMEYİ DE.






Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 16 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KİNG'S LOVE-BXB-(TARİHİ AŞKLAR SERİSİ-1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin