Y/N : Kalabalık gözüküyor.
Riki : Biraz öyle galiba.
Riki ile arabadan inmeden önce sadece bunları konuşup indik. Tam yürüyecek iken elinde bir sıcaklık hissettim. Bu sıcaklığın kaynağını bulmak için kafamla birlikte gözlerimi aşağıya kaydırıp baktığımda sevgilimin eli görünce hafif yandan sırıttım. Kafa geri öneme çevirdim ve arabadan bavulumu almak için arabanın arkasına gittik.
Riki : Hafifmiş. Japonya da uzun süre benle kalmanı planlıyordum sevgilim.
Y/N : Hayır sevgilim, seninle kalacağım ama şimdi Japonya'ya gidince oradan bir sürü şey almamak için kendimi tutamam.
Riki : ㅋㅋㅋㅋ Sen galiba Japonya fanisin.
Y/N : ㅋㅋㅋㅋ gerçeği söylemek gerekirse asilda evet 3 yaşımdan beri animeler izlerdim ama bir kaç yıldır bakamadım ama yinede Japonya'ya aşığım. Bence harika bir ülke.
Riki : Ülkemi sevmene sevdiğim. :)
Y/N : Sevinmene sevindim. :)
Riki bana hafiften bakıp gülümsediğinde ben daha çok gülümsedim._______5 DK SONRA_______
Uçağın kalkış zamanı beklerken bakan kişi sayıda artmaya başlamış gibiydi. Menajer(Enhypen) etrafa bakınırken ona doğru döndüm.
Y/N : Gidip su alabilir miyim?
M : Gitmeye gerek yok yanımda açılmamış var.
Çantasınından aldığı suyu bana doğru verdi. Suyu içip geri menajere uzattım. Canım sıkılıyor ve yapacak hiç bir şey yok gibi. Telefonu elime aldım ve instagram'da dolaşmaya başladım ama orada da fazla bir şey yoktu. Stajyerlikden önceki Twitter hesabıma girip Türkiye gündemine baktım. Gündem her zaman ki gibi. Biraz okuduktan sonra yine sıkıldım. Kafamı Riki'ye doğru çevirdim. Telefonu yan tutmuş oyun oynuyor. Derin bir nefes alıp verdim. Uçak saatine 10 dk var ama bana göre baya fazla. Yok hayır yani neden 10 dk önce gelmez ki.Uçağın gelmesine 10 dakika kaldı. İsterseniz kalkalım. -Menajer(Enhypen)
Olur, bana uyar. -Y/N
Tamam o zaman, peki nereye geçelim? -Riki
Şurada boş yer var ve uçağa bineceğimiz yere daha yakın. -Y/N
Harika, o zaman eşyalarınızı alın oraya geçelim. -Menajer(Enhypen)
Eşyaları alırken gözlerim Riki'ye kaydı, biri ile mesajlaşıyordu. Ama fazla umursamadım. Özel olabilir diye de hiç sormadım. Eşyalarımı alıp menajerin yanına giderken Riki'nin arka kaldığını ve kalabalığın ona doğru geldiğini görünce elini tutup kendime doğru çektim. Kendime doğru çekmem ile kamera seslerinin bize gelmesi bir oldu.
Sevgilim biraz hızlı mı yürüsek? Çok geri de kalmasak? -Y/N
Etrafta fısıltı olmaya başlamıştı bile ama umrumda değildi. Hatta menajerin bize bakması bile umrumda değildi. Yok hayır yani sen biliyorsun bizim sevgili olduğumuzu niye bilmiyor gibi hareketler yapıyor onu anlamadım. Ben başımı geri Riki'ye çevirdiğimde telefonunu cebine koymuştu ve başını bana çevirmişti.
Tamam sevgilimmm. -Riki
Orada birilerinin bağırdığını duydum, şok olduğunu gördüm ve sevinç çığlığı attığını duydum ve galiba o bir shipper. Riki'yi kalabalığın ortasından alıp gittim.
Demin ne olduğunun farkındasınız demi? -Menajer(Enhypen)
Evet yanlışlıkla bir an korkudan dedim. -Y/N
Bende Y/N'ye ayak uydurmak için demiştim. -Riki
İyi yaptın ㅋㅋㅋㅋ -Y/N
Neyse umarım fazla linç olmaz size karşı. -Menajer(Enhypen)
Umarım ve yine umarım ki şirket ilişkimizin bitmesini istemez. -Y/N
Riki yüzüme baktı ama hiç bir şey demedi ağzını hafif açtı geri kapattı ve önüne geri döndü. Fazla geçmeden uçağımızın anonsu oldu. Eşyaları alıp uçağa bindik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-Nishimura Riki- Kalplerin Dansı | Enhypen NI-KI ~ 2
Fanfiction- Beni seviyor musun? + Sana ne? ~~~~~~~~~~~~~~~~ - Dayanamıyorum. + Anlayamıyorum. 18 yaşına girmesi ile değişen hayatına ayak uyduramayan Y/N bu hayatta en çok güvendiği kişi olan erkek arkadaşı Riki ile arasında geçenler. Not: Uygunsuz, +18 şeyle...