20. Bölüm - Kadehime Dans

85 7 1
                                    

"Ooff!" Dilara'nın oflaması ile ona döndüm ve ne oldu dercesinden ona baktım. Yanaklarını şişirip yukarıya baktı ardından bana döndü. "Dans bölümü ne zaman gelecek yaa? Deminden beri Alperen ile bakışıyoruz." Tam bir şey söyleyecekken ilk defa duyduğum isim ile şok oldum. "Pardon? Alperen kim?" Anlamsız gözlerle birbirimize bakarken konuştu. "Ooff son zamanlarda çok meşguldük ikimizde. Bu yüzden sana söylemeye vaktim olmadı balım, kusura bakma. Kendisi sevgilim olur." Kafamı sallayarak ben devam ettim. " Ne ara? Neyse nasıl tanıştınız?" Sevgilisine gülümseyerek baktıktan sonra anlatmaya başladı. "Bildiğin üzere avukatım ve bundan dolayı savcılık işlerim çok oluyor çünkü bazı araştırma vb. şeylere katılma izni. Alperen'de Cumhuriyet Başsavcısı. Hem bu sebepten hemde birkaç kez art arda aynı davadaydık. Böylece tanıştık." Tebrik etmek için konuşacakken arkamdan birinin seslenmesi ile arkama doğru baktım. Gelen Roshandı. "Aaa Raisa kusura bakma. Sinirlerime o an hakim olamadım. O kadar olaya rağmen onun kolyesini takman... Biraz rahatsız ediciydi, yani benim için. Arkadaşımsın ve seni üzen birinin kolyesini takmanın bile... ooff..." Gülümseyerek ayağa kalkıp ona sarıldım. "Sorun değil ama o an cidden çok serttin. Tekrar olmasın." Gözlerimin içine baktı. "Asla."

Düğün başlamıştı. Roshanlar, ben ve ailem bir masada otururken canımın sıkıntısı ve bir kadeh şarap için ayağa kalkmışken yan masada ayağa kalkan Riki'yi görmem bir oldu. Bana gülümsedi ve yavaşça ilerde. Bende aynı hızla evin mini barına doğru gidiyordum. Riki'de galiba odaya gidiyor olmalı ki artık yan yanaydık. Bara vardığımızda ilk olarak ben söze atladım. "Bir kadeh şarap alabilir miyim?"
"Tabii, peki siz beyefendi?"
Riki bana göz ucuyla bakıp konuştu. "Bende bir kadeh şarap alayım." Barmen 10 dakikaya getirmişti, şarapları. Riki ile bir yudum aldıktan sonra o konuşmaya başladı. "Bence içme, iki sarhoş olması kötü olur."
"Merak etme, sadece bir kadeh içeceğim."
"Bir kadeh? Şuan şarap üstüne şarap ekliyorsun."
"Nasıl yani? Anlamadım?"
"Hem kendin hem kadeh... biraz fazla değil mi?"
"Hmm yani şimdi bana şarap mı demek istiyorsun."
"İstiyor değilim, zaten öylesin."
Konuşması aslında hoşuma gitmişti. Ben kendi kendime gülümseyip kadehimi yudumlarken geri konuşmaya başladı. "Konu benim sarhoşluğuma gelirse... birkaç kadeh daha içebilirim ama beni sarhoş eden asıl şey şuan karşımda duran eşsizlik, sensindir."
"Gece gece baya romantiğiz, öyle mi?"
"Evet, senin etkin sağ olsun."

Kadehlerimizi bitirdikten sonra geri birlikte yerlerimize geçtik. Aradan 5 dakika geçmemişti ki kuzenlerimizin düğün dansı başlamıştı. 15 dakikanın ardından bitmiş ve bu seferde topluca katılabileceğimiz bir bölüm gelmişti. Roshan bana bakarken birden kafasını yanımda aniden beliren Riki'ye çevirdi. O sırada çoktan Riki bana doğru eğilip, elini uzatmıştı.

Geçen zamanın etkisiyle uykum hafiften gelmeye başlamış ve bende Riki'nin omzunda uyuyakalmak üzereydim. Onun kokusunda bulduğum huzur bu güzel ortama farklı ve hoş bir hava katıyordu. Ben böyle dalıp gitmişken kulağıma o romantik ses fısıldayıverdi.
"Güzelim istersen benim olduğum masaya geçelim öyle omzumda uyu."
Uykulu halimle sadece başımı bir tık oynatabildim, kaldıramadım bile.
"Hayır böyle iyiyim, teşekkürler."

Cidden uyku beni ele geçirmek üzereydi ve benim tek yaptığım hissetmek. Riki durmuştu, ardından belimi baya sıkı kavradı.

En son bunu hissetmiş ve kendimi huzurlu uykuya ve toz pembe rüyalara teslim etmiştim.

-Nishimura Riki- Kalplerin Dansı | Enhypen NI-KI ~ 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin