Yazar Anlatımı
Y/N 28 Şubatı yani doğum gününü en güzel doğum günü olacak şekilde düşünüyordu. Çünkü sevgilisi ona supriz yapıp Güney Kore'ye geri dönmüştü. Ama hesabında olmayan bir durum ortaya çıktı. Hem en güzel anında en kötü anını yaşamıştı hemde en sevdiği kişi ile araları bozulmuştu. Doğum günü gecesi Y/N sevgilisinin gelmeyeceğini düşünüp üzülüyordu. Ama yinede canından çok sevdiği grubunun, ablalarının, hazırladığı partiye gitmek istiyordu çünkü onların üzülmesi tıpkı dünyayı yakacak bir cehennem kıvılcımıydı. Tae-Hoo ise bu partiyi ağzından kaçırmıştı ve supriz olmaktan çıkmıştı. Ama ikisi yinede durumu çaktırmadan devam ettiler. Y/N üzüntü ile Tae-Hoo'nun arabasına binerken derin bir nefes aldı ve kapıyı kapattı.
TH : Y/N üzülme. 1 hafta sonra burada ve birbirinize sarılacaksınız hem de en sıkı şekilde.
Y/N : Evet ama bu özel günde yanımda olmasını o kadar çok isterdim ki...
Tae-Hoo, Y/N'yi sakinleştirmek için uğraşsa da pes edebilirdi çünkü o ve Riki yakın arkadaştı ve bir planları, sürprizleri vardı. Ama ne olursa olsun Tae-Hoo bunu Y/N'ye demezdi veya Y/N'nin bunu duymasını sağlayacak birine asla demezdi. Yolda giderken biraz yiyecek ve içecek için durdular. Y/N'nin ısrarları üzerine Tae-Hoo Y/N'nin markete girmesine izin verdi. Y/N biraz yiyecek ve içecek seçerken garip bir şey hissetti. Etrafına bakındı ama kimseyi göremedi. Hızlıca ödeme yapıp çıktı. Arabaya hızlı mca bindi. Ama Tae-Hoo'ya birbsey çaktırmadı. Doğum günü yerine gelene kadar konuştular. Tae-Hoo çok istediği Tıp fakültesini anlatmaya başladı.dogum günü yerine geldiklerinde çok karanlık her taraf. Y/N ilerledikçe birbir ışıklar yandı. Son ışık ile şarkı başladı. Y/N çok mutluydu ama yinede sevgilisinin eksikliği sürüyordu. Kutlama hediye verme ve pasta kesiminden so ra Y/N hava almak için tek başına parti mekanının bahçesine çıktı. Ama tek sorun aynı garip his vardı yine onda. Y/N bu garip hissi bir kenara atıp başını hava kaldırdı ve gözlerini kapattı. Fazla geçmeden birinin ona sarıldığını ve saçlarına minik bir öpücük kondurduğunu hissetti. Ama Y/N bunun sevgilisi olmadığını biliyordu çünkü bu sevgilisinin kokusu değildi. Ama sevgilisinin sesini duydu.
Riki : Y/N!?
Bu kalp kırıklığı sesiydi. Y/N kim olduğunu bilmediği kişiyi ittirdi. Daha önce hiç görmemişti. Sevgilisine geri döndü.
Y/N : Riki?
Riki : Y/N bana ne olduğunu açıkla lütfen sevgilim.
Y/N : Sevgilim bak, beni dinle. Ben bu kişisin kim olduğunu bilmiyorum. Ne oldu bende anlamadım.
Y/N sevgilisine doğru gidiyordu ve sevgilisi de aynı yönde geriye doğru gidiyordu.
Y/N : Sevgilim durur musun?
X : Ben zaten burdayım.
Adamın şeye şaşkınlıkla durdu. Sevgilisi de durdu, zaman da durdu. İkisi de duruma inanmak istemiyordu. Riki'nin kafasında kurduğu düşünceler onu korkutuyordu, onu dinlemek sesini duymak istiyordu ama diyeceği şey eğer o düşündü kabuslardan birise diye korkuyordu.
Riki : Y/N...
Y/N : Evet sevgilim?
Riki : Çok yorgunum, gitmem gerek.
Y/N : İzin ver seninle geleyim.
Riki hiç bir şey demeden arabasına binip gitti. Y/N ise ağlamasından yere kalkamadı.
X : Hmm. Sevgilisiniz gerçekten öyle mi?
Adamın kurduğu cümle ile Y/N'nin sinirleri bilmem kaç kat yükselmişti ama sakın olmak zorundaydı.
X : Aaaah K-pop haber kaynakları buna bayılabilir. Ne dersin?
Y/N : Defol derim.
Adamın gülerek gitmesine karşı daha da sinirlendi Y/N. Hemen içeriye girdi, telefonunu ve araba anahtarını aldı ve çıkıp gitti. Ne arkasından gelen Tae-Hoo'yu ne de ablalarini umursadı. Araba sürmeyi resmi olarak öğrenmese de Tae-Hoo ona az çok öğretmişti. Arabayı Riki'nin evinin önünde durdurdu, apartmana girdi, Rikinin evinin anahtarını her zamn ki gibi yanındaydı. Açtı içeriye girdi. Eve karanlıktı. Tek bir ses bile yoktu. Y/N sevgilisinin odasına kadar yürüdü. O yürüdükçe sesler arttı. Sevgilisinin dinlediği şarkıyı sessizce dinlemeye başladı. Japoncası fazla yoktu ama bu şarkı hem onun hem de sevgilisinin favorisiydi.
İkiside cidden bu şarkıya aşık ama zaten şarkıya aşık olmayan var mı ya. Sevgilisinin dasına girmek istiyordu ama ya sevgilisi onu istemezse bu düşünce onu yiyip bitiriyordu. Y/N bu soğuk kış gününde terliyordu. Y/N cesaret edip kapıyı tıklattı. Riki şaşkınlıkla başını kaldırdı çünkü kendisi tek başına geri dönmüştü. Üyeler Japonyadaydı hâlâ. Odasının kapısı açtı. Sevgilisi ona sarıldı. O da sarılmak istiyordu Ma kendini tuttu. Kendini hiç olamayacak kadar tuttu. Ama ona olan aşkının ağırlığı sonsuzdu. Sarılamadı. Bunu yapamazdı. Çünkü içinde bir korku vardı. Y/N'yi kendinden uzaklaştırdı. Ama sevgilisi bunu yapar yapmaz ağladı. Riki karşında ki kızın sevgilisi olduğunu biliyordu ve ağlaması onu öldürüyordu. Riki sevgilisinin bileğinden oldukça sıkı tuttu. Sebebini bilmiyordu. Ama onu bırakmak istemiyordu ve onunda onu bırakmasını istemiyordu bu yüzden sevgilisini sıkıca tuttu ve onu kendi yatağının üzerine otutturdu.
Riki : Sana... Bir sorum var... o kimdi?
Y/N : Bilmiyorum sevgilim.
Riki : Peki o zaman neden seni öptü neden sana sarıldı?
Y/N : Bilmiyorum.
Riki : Peki...
Y/N : Şimdi bana sarılacak misin?
Riki : Kafamı toplamam gerek.
Y/N : Ufak bir konu unut gitsin. Bak sevgilim... bugün doğum günüm sabahtan beri olmayışına ağlıyorum. Neden böyle yapıyorsun?
Riki : Üzgünüm... ama kime göre küçük?
Y/N : O bir sasaeng veya takıntılı bir fan.
Riki bir şey demeden sevgilisini dinliyordu.
Y/N : Gözlerim kapalıydı ve yüzüm gökyüzüne bakıyordu. Her zaman ki gibiydim. Seni düşüyordum. Ne oldu anlamadım. Onu ittirdim ve sen oradaydın. Sonra gittin ve o bana "k-pop haber kaynakları bayılacak." dedi. Lütfen inan bana sevgilim.
Riki : Sana inanıyorum. Ama çok korktum bebeğim.
Y/N : Hayır, korkma ben yanındayım.
Bu sefer sarıldılar. Ama Riki yine yarın Japonya'ya gidecekti.
Riki : Seni bırakmak istemiyorum ama yarın geri Japonya'ya gideceğim bebeğim.
Y/N : Bende geleceğim.
Riki : Peki sevgilim. Bu gece yanımda kalabilirsin. Daha önce grupça kaldığınız zaman pijamalarını unutmuştun.
Y/N : Peki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-Nishimura Riki- Kalplerin Dansı | Enhypen NI-KI ~ 2
Fiksi Penggemar- Beni seviyor musun? + Sana ne? ~~~~~~~~~~~~~~~~ - Dayanamıyorum. + Anlayamıyorum. 18 yaşına girmesi ile değişen hayatına ayak uyduramayan Y/N bu hayatta en çok güvendiği kişi olan erkek arkadaşı Riki ile arasında geçenler. Not: Uygunsuz, +18 şeyle...