( Çağrı'dan )
Cemre: 'Bayağı ellerini kollarını sallayarak dolaşıyorlar bunların okulda ne işi var!! Berk !!'
Berk: ' Bilmiyorum!' diyerek öfkeyle gitti.
Bende çok sinirlenmiştim canım sıkıldı.Bunları her gün görmek o gece'yi tekrar yaşamak demekti.İstemiyordum hiçbir şeyi hatırlamak istemiyordum.
Sonra berk yanımıza geldi.Bahçeye inerken: 'Babam onları okuldan gönderecek' dedi azda olsa rahatladım.
Bir bankta oturduk.Berk Ali ile konuşan cemre'yi görünce sinirlendi.
'Şu lavuk çok sinirimi bozuyor kim lan bu! Cemreyle ne konuşuyor!!'
Ege 'Boşver bro takmaya değmez!'
'Yook o kim ki benim sevgilimle konuşuyor' diyerek gitti.
Ege Berk diye seslendi tabii bizim berk umursamadı.
Ali ile tartışmaya başladılar yanlarına gittik.
'Vefa'yı andık sadece dimi cemre?'
Vefa!! Vefa yeter artık!!
'Gel lan gel beraber analım!! O gün şerefsizin biri indi oğlum bu dünyadan her sene hatırlat da beraber kutlarız!'
Ali 'Laaan' diye bağırdı Yumruğu yedim sonra kendimi yerde buldum. Noldu anlamadım biri beni kaldırdı babamdı.
Okul bitti.Babam'dan yine azarı yemiştim hemen odama çıktım.
Çok sinirliydim.Ege'yi aradım.Kafamı dağıtmam gerekiyordu yoksa gidip o Ali denen çocuğu dövecektim.Ege bize geldi.Bilgisayar oyunu oynadık.
'Tamam lan gerçekten öldüreceksin adamı!!' diye oyunu gösterdi 'Bu ne sinir bro?'
'Çocuk beni dövdü lan karşılık veremedim oğlum rezil oldum.'
'Oğlum boşversene yaa'
'Sanki çok haklıymış gibi hiç vicdanları yok.!!'
'Başlatma vicdanına çağrı takma Allah'ın fakirini!!'
Ege destek olmak için elini omzuma attı.'Biz seni biliyoruz yetmez mi? '
'Yeter' dedim güldüm.İyi çocuktu ege! Bana zor günümde destek oluyor çok iyi çocuk!!
Tüm sinirimi stresini attım.Gece de bol bol güldük eğlendik.
Ege ' şu Zeyno denen kız ne diyorsun güzel mi?'
'Erkek Fatma işte!' dedim.
'Güzel kız' dedi ege.
'Ben güzelliğe bakmıyorum karakteri beni anlaması daha önemli! Etrafta güzel kız çok!' dedim.
Ege'nin hoşuna gitti saçımı karıştırdı: 'Baak seeenn'
Ertesi gün
Derste onlardan adı sinan olanı etrafı çekti.
'Çek çek hatıra olur' dedim.
Öğretmen kızınca telefonu kapattı.Sonra ders'in konusunu değiştirip imalı imalı sözler söylediler.
- Ali denen çocuk bana bakıyordu çok pis kıl olmuştum.
Zeynep: İntikam almayi sevmem ödeşmek adettendir gibi bir şey dedi.
Emin değilim ne dediğinden o sıra bütün öfkemle Ali'yi izliyordum.
Ali de bana ters ters bakarak 'sessiz ol ve izle!!' dedi.
'Sen bizi tehdit mi ediyorsun lan!' diyerek ayağı kalktım.
'Yaran mı var gocunuyon koçum!!'
Berk 'Siz iyice haddinizi aştınız!!'
Hoca onları dışarı çıkardı biz yerimize oturduk o sıra hazalın çantası düşmüş yerden alıyordu.
Ders bitince hazal'ın telefonunu aradığını gördüm telaşla koridora koştu:
'Telefonum yok kimin aldığını biliyorum!!'
Tozluyakalılar almıştı.Yakalandılar ve okuldan atıldılar.Bankta onları uğurladık.Rahatlamıştım ucuz kurtulmuştuk.
'E hadi geçmiş olsun' dedim.
Ertesi gün
Sabah kahvemizi içerken hoparlörden ses geldi.Hazal'ın sesi!!
'Aç şu telefonu!! Bana sen saldırdın vefa'ya suç attırdın.Allah kahretsin seni tehditlerinden bıktım.Senin yüzünden kurban oldu vefa!!'
Noluyor lan! Ne diyor bu kız?
Berk ve ege'yle buluştuk.Çok sinirliydim aşağı yukarı volta attım zangır zangır titriyordum.
'Naptik lan biz naptık naptık!! O kızın lafına nasıl inandık!!
'Çağrı noluyo sakin ol!!'
'Ne sakin ol Berk! Oğlum vefa'nın suçu yokmuş!!'
Ege' Yeter! kapa çeneni!!'
Berk:'Olanlar bizim suçumuz değil!
'Siz kafayı mı yediniz oglum biz o kız yüzünden vefayı öldürdük.'
Berk 'tamam lan tamam' dedi tehdit etmeye başladı sonra babam geldi.Ona söylemek istedim ama vefa'nın katili benim.Berk haklı!
Yanan bir tek ben olacaktım.Çünkü ben suçluyum katilim! Sustum.Acı içinde vicdan azabıyla sustum babama sarıldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
#Zeyçağ-Tozluzeyçağ
FanfictionBölümlerin içinde kopukluk olan yarım kalan sahnelerimizi tamamladım.İlk bölümden başlayıp ayrıntılı ve uzun uzun yazdım.Bu sefer başrol almav değil başrollerimiz zeyçağ yani umarım okuyan beğenir.