(Zeyno'dan)
Odamda oturmuş ağlıyordum annem ve bilal abi birlikte ..
Nasıl saklarlar bizi aptal durumuna düşürdüler.
Komodinin üstünde ki kağıt zambak dikkatimi çekti.Elime aldım ve gülümsedim.Bunu o gün çağrı bana vermişti.Hoşlanıyorum sanırım yoksa böyle ağlarken neden birden gülümseyeyim?
En kötü anımda bile yüzümü güldürüyor.Her zaman düşünceli davranıyor.Annem kapıyı açmaya çalışınca çiçeği yerine bıraktım.
'Zeynoo!!'
Bavuluma son eşyaları da sıkıştırırken çağrı'nın sözlerini hatirladım: 'Sponsorluk benden..'
'Zeynoo!!'
'Anne ne var?'
'Dinle kızım!'
'Dinleyecek bir şey yok bavulumu aldım gidiyorum!!'
'Nereye?? Zeynoo!!'
Arkama bakmadan bavulumla evden çıktım alilerin çatısına gittim.Arap ve ali de oradaydı.Koltuğun köşesine geçtim.Az sonra mesaj geldi.Çağrı gelmiş!!
'Kimdi?'
'Sanane? Önüne dön sen!!' diye arap'ı tersledim bir bahane aradım.
'Evde bir şey unuttum geleceğim,' diyerek gittim.
Çağrı annemle konuşuyordu el işareti yaptım farketmedi.
'Off çağrı yaa..' dedim ve mesaj atıp gittim.
Damda buluştuk.Cemre'nin katil olabileceginden şüpheleniyorduk bu konuda konuştuk.Konusmamız bitince ayağa kalktım.
'Tamam ben bunları Alilere söylerim sen git.'
Çağrı: 'Annenle neden tartıştın?'
'Konuşmak istemiyorum,'
'Sen bilirsin seninle gelmemi ister misin?'
'Sen git bekletme sevgili arkadaşlarını hadi hoşçakal.'
Morelim çok bozuk.Çatıya çıktım evde olsaydım duvarlar üstüme gelecekti.Çok bunalmıştım.Annem tarafından ikinci kez kandırıldım.Beni asla düşünmüyor.Ne hissedeceğimi önemsemiyor.O sadece kendi mutluluğunu düşünüyordu.
Saatler geçtikçe gözlerim kapanmaya başladı. Sabah erkenden bilal abi gelmişti annemi ne kadar sevdiğinden bahsetti.
Gerçekten seviyor olabilir miydi? Çok üzgün görünüyordu.Eğer seviyorsa çiçekle çikolatayla gelir ister: 'çiçek ve çikolatanı al gel madem..' dedim.
O gidince eşyalarımı toplayıp eve döndüm bu kadar küslük yeterliydi.
Birkaç gün sonra ...
Hazal çağrının bana aşık olduğunu söyledi.
Maçtan sonra çağrı yanıma geldi gerçekten bana aşık mıydı?
Dikkatlice yüzüne bakıyordum.'Geliyor musun?'
Berk bizi tekne ile bir yere götürecekti tatil amaçlı aslında ben istemiyorum.Ama Ali ve Arap çok istiyor çağrı da hevesli kıramadım
'Evet' dedim.Sevinçle zıpladı.Tam şapşal gibi davranıyordu.
Aşık mı emin olamıyorum ama benimle ilgileniyor beni kırmıyor.
'Ee ne zaman gidiyoruz?'
Çağrı: Bilmiyorum berkler haber verir yaa ..
Tam o anda telefonum çaldı. "Alo ali.. peki tamam?"
Çağrı soru sorar gibi bakınca 'ben gidiyorum bizimkiler çağırıyor' dedim.
Oradan uzaklaştım.Eve gidip eşyalarımı hazırladım.Arap ve aliyle buluştum.
2 saat sonra berk'ten haber geldi.Bilal abi'nin arabasına binip gittik.
Herkes teknedeydi bizde binince yolculuk başladı.
Tekneyle denize açıldık.İçimde kötü bir his var.Ali çok istediğinden geldik ama berklerle güven olmazdı.Tuvalete gitmek için kalktım.Ali Arap sevgilileri ileydi.Beni farketmemişlerdi zaten ne zaman farkettiler ki?
Çağrı geldi: Ben yardımcı olayım, diyerek elimden tuttu.Heyecanmıştım.
Hemen elimi çektim: 'Dur sen burada otur hemen gelirim.'
Ege tip tip bakıyordu.Koşar adımlarla merdivenlerden indim.
Berk: 'Orası değil yalnız..'
Yanlış kapıyı tutmuştum yanda ki kapıyı açıp girdim.
İşim bitince çıktım çağrı kapıdaydı.Elini uzattı: 'Gel düşme!
Yanına gidip elinden tuttum.
Çağrı 'Yavaşça gidelim işte böyle..'
Ege: 'Aman sevgilisini nasıl da düşünürmüş!!'
Hazal: 'Kıskanma ege!!'
Ege: 'Ne kıskanacağım gel dans edelim.'
Çağrı'nın elini bıraktım: 'Been şeyy alilerin yanındayım dikkat çekmeyelim arkadaşlarının yanına git.'
'Nee? Zeyno??'
'Yaa gel çağrı ' Hazal bunu dedikten sonra çağrının elini tutup ege'nin yanina götürdü ve elini bıraktı.
Hazal: 'Hadi dans et!'
Herkes dans ediyordu ben oturuyordum çünkü içimde kötü bir his vardı.
... ... ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
#Zeyçağ-Tozluzeyçağ
FanfictionBölümlerin içinde kopukluk olan yarım kalan sahnelerimizi tamamladım.İlk bölümden başlayıp ayrıntılı ve uzun uzun yazdım.Bu sefer başrol almav değil başrollerimiz zeyçağ yani umarım okuyan beğenir.