( Zeynep'ten )
Vefa ölmüştü.Bizim çatıdaydık.Geceydi.Ali,Arap ve ben eski koltuğumuza oturmuş vefa'nın en çok sevdiği şarkıyla vefayı anıyorduk.Birlikte şarkı söylemeyi çok severdik.Ama artık söyleyemeyeceğiz.Artık derya sultanın yaptığı ekmekleri yerken bir yanımız eksik kalacak.Artık vefa ile şakalaşamayacağız gülüp eğlenemeye ceğiz.Hep bir yanımız eksik kalacak.Çok canım acıyor boğazım yanıyor.Acıyı hafifletmek için başımı yukarı kaldırdım.Arap bana destek olmak için kolunu omzuma atmıştı.Acı geçmedi hiçbir zaman bu acı dinmeyecek çünkü vefa geri gelmeyecek!
Tam o anda telefonumuza bir görüntü geldi.
Arap:'Lan bu neydi?'
'Tek seferlik video olarak gönderilmiş' dedim.Videoda vefa'yı dövüyorlardı.
Arap etrafına baktı: 'Ali nerede?' diyerek koştu.Peşinden koştum.
'Ali!!'
Ali deli gibi koşuyordu Arap durdurdu 'Nereye Ali? Planımız yok!'
Ali: 'Benim planım var! '
Hayretle zengin züppelerin attıkları fotografa bakıyordum.Vay şerefsizler## Biz burada acılar içindeyken onlar tekne'de zıkkımlanıyor. Yiyorlar,eğleniyorlar ve içiyorlar.
Arap deniz kenarına arabayı sürdü.O sırada yanımızdan geçenleri gördük o zengin pislikleri!!
Arap: 'Çek arabayı lan!!'
Ali: 'Arabayı çek '
Sesleri birbirine karıştı çekin arabayı!!
Ama dinlemediler daha da hızlandılar arap diğer taraftan dönüp önlerine geçti durduk onlar da durmak zorunda kaldı.
Ali çok öfkeliydi.İnin lan aşağıya!! diyerek ön camı kırdı sarı tişört'lü bir züppe'yi camdan çıkardı.Dövmeye başladı.
Bende bagaj'dan beyzbol sopası aldım arabadan inen siyah tişörtlüyü gördüm fazla masum görünüyordu. Bunların arasında ne işi vardı acaba??
Arap ona yöneldi dövmeye başladı.
Sonra köşedeki mavi çizgili gömlekli back stabber görünümlü iri yarı çocuğa yöneldim.Boyu 1.90 vardı kesin! Kaçmaya çalıştı, küfürler ederek sopayı gelişi güzel indirdim.Nereye kaçıyorsun lan ##...!!
Biz dövmeye dalmışken arkamdan biri tuttu.
'Durun durun!'
'Lan bırak!'
'Vefa hazal'a tecavüz edecekti o gece! O dayak onun içindi!!'
Ne diyordu bu kız yaa biz şoku atlatamadan polisler geldi.Polis çağırmışlar tüm geceyi parmaklıklar ardında geçirdik duyduklarımızı hazmedemeyerek!!
Sabah olunca derya sultan bizi bir şekilde çıkarmıştı.
Biz birkaç gün bu duyduklarımızı atlatamadık.Düşündük durduk bir gün annemle marketten dönerken Arap kenarda işaret çaktı.Sahilde buluşacaktık.
Ali bizi bekliyordu,gittik.Elinde bir zarf vardı.
Sinan zarfı aldı.
'Ne noktası ne virgülü var ne yazıyor ya burada!!' diyerek bana verdi.Ben okudum.
Ali ağlayarak gidiyordu ki Arap durdurdu: 'La gardaş nereye?'
' Uyuşturucu vermişler birde!! Bir gecede çocuğun hayatını b*k ettiler ben duramam böyle!!'
Arap bırakmayınca Ali: 'Bırak gebertecegim onları!!'
'Oğlum belli ki sahiden atlamış aşağı!!'
'Kim!!'
Sinan: 'vefaa lan!! Vefayı biliyorsun ölünün arkasından konuşturma şimdi!!'
Ali: ' Kimmiş vefa!!'
'Zayıftı ali yalan mı Zeyno? Konuşsana!!'
Bir şey diyemedim.
Sinan devam etti :
'Güçsüzdü ali zayıftı lan ne bakıyon öyle!! Dayanamamış atlamış..'Ali: :Hazal denen o kıza da saldırmıştır vefa..'
Sinan 'Hayır daa.. '
..duraksadı. 'uyuşturucu almış oğlum! Adamı mal ediyor diyorlar.'
Ali arap'a aniden yumruk attı.
Ali: 'Vefa senden daha adamdı bee!! En azından zekiydi sen baban iki trip attı diye evden kaçan bebesin!'
'Tamam Yeter artık' diye müdahale ettim.
Sinan 'Sen konuşma Zeyno aynen böyle sus!!'
Sende mi öyle düşünüyorsun?
Ali'nin sorduğu soruyla afalladım.
'Hayır amaa.. ' dedim..
Devamını getirmek zordu.
'İntihar etmiş olabilir: diye tamamladım.
'Vefa asla canına kıymaz.Herkesi kendinle karıştırma' dedi Ali.O an refleks ile bileğimi tuttum.
Birkaç gün sonra yine sahilde buluştuk bu sefer Ali bize vefa'nın kolejinin cevap kağıtlarını verdi.Birisi göndermiş.'Katil okulda' diye not göndermiş!
Bir amacımız vardı o sınavı geçmek!! Sınavda vefa'yı hayal ettik onun için kazanacaktik ki hiç yanlış yapmadan kazanmıştık.
( Çağrı'dan )
Kenan amca bize odasında nasihatler etti biraz aklıma tek takılan ' fakirler sizin çalışanlarınız olacak' diyerek aşağılamasıydı çok sıkıcı bir konuşmaydı açıkçası aklım dündeydi.Çok aksiyonlu bir gece geçirdik kenan amcanın odasından çıkıp bahçeye inerken gece'yi düşünüyordum.Vefa hazal'a saldırmıştı bu yüzden vicdanım rahattı ama polise gidip ifade veremem.Ben korkuyorum.Tek suçlu ben değilim bu yüzden sadece ben polise gidemem ben bunları düşünürken okulun bahçesinden dünkü bizi dövenler girdi.O kız gözüm anında onu buldu.Bir kız olmasına rağmen nasıl da güçlü görünüyor tanıdığım çoğu kızdan farklı!! En önemlisi bunlar bu üçlü neden buradaydı düşüncelerle karşımda ki üç kişiye baktım.
... ... ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
#Zeyçağ-Tozluzeyçağ
FanfictionBölümlerin içinde kopukluk olan yarım kalan sahnelerimizi tamamladım.İlk bölümden başlayıp ayrıntılı ve uzun uzun yazdım.Bu sefer başrol almav değil başrollerimiz zeyçağ yani umarım okuyan beğenir.