9.Bölüm: Cemre'nin partisi

160 6 0
                                    

(Çağrı)
Kolej tayfamızı yeniden topladık artık birbirimize dürüst olma şartıyla tabii Berk bu gruba dahil değil.Onun cemre'ye yaptıklarından sonra ki küçük oyunlarından da sıkıldığımızdan berk'i gruptan attık.Zaten cemre berk'ten ayrıldı.Notları gönderen de berk'ti tahmin etmeliydim.Berk böyle oyunları çok seviyor eskiden oyunları eğlenceli olurdu bir cana kıyana kadar!!

Berk'in tehdidi olmasaydı Hazal iftira atmayacaktı.Vefa canından olmayacaktı.Olaylar buraya gelmeyecekti.Diğer yandan tüm bu olanlar sayesinde Zeyno ile tanıştım.

Heyecandan sandalye'yi ileri geri salladım zeyno'yu hatırlamak bile beni heyecanlandırıyordu ben bu kızdan gerçekten hoşlanıyordum!

Babam Berk ile barışmamızı istiyordu.Bu yüzden konuşmak için bizi topladı ege ve hazal'ı sonra karşımıza geçti öğüt veriyor falan aklımda zeyno'da!! Dikkatim dağınıktı onu düşünüyordum.

Tam o sırada cemre hazal'ı aradı.

Bize dönerek: 'Akşam cemre bir parti verecekmiş..' dedi.

'AA zeyno'da geliyor mu?'

Ege: 'Oğlum iddia bitti demedik mi?'

Evet bu sabah demişti artık cemre ile aramız iyiydi iddia'ya gerek kalmıştı ama kızı aklımdan çıkaramıyordum.

'İddia olduğunu kim söyledi?' dedim.

Babam bizi Berk konusunda ikna edemedi diğerleri gitti bende odama çıktım.

Odamda biraz uyumuştum.
Akşam Parti'ye gittik.Kırmızı bir tişört ve beyaz pantolon giymiştim.Ege müzik seçti beğenmiştim: 'Çok iyi moruk' dedim.

Zeyno'yu karşımda görünce baştan aşağı süzdüm.

'Wooaav!'
Siyah bir elbise giymişti.Kalbim deli gibi çarpmaya başladı.

Arap beni tersledi 'Ne woav lan!'

Gerçekten yine Wooaav dedim.İçim yanmıştı.Gözlerimi alamıyordum.

Ege'nin dediğine gülmeye başladım: 'Zeyno bu sen misin?'

Ege'de benim kadar şaşırmıştı normalde etek giymeyen bu kız beni ikinci kez şaşırtıyordu.

'Zor oldu ama çıktı bir şekilde..'

Ege ne diyordu 'Ne??'

'Boya yaa o biliyor.'

Zeyno,ege ve boya ne alaka yoksa birlikte bir yeri mi boyadılar?

'Ne diyor Zeyno?' Ali tamda cevabını duymak istediğim soruyu sormuştu.

Zeyno: 'Yok bir şey..'

Zeyno geçiştirdi kesin bir şey oldu.Ege bizden sonra zeyno'nun yanına neden gitti? Zeyno'dan hoşlanıyor mu?

Canımın sıkıntısıyla içkilere yöneldim.

Zeyno ege'den hoşlanıyor olabilir mi?
Hoşlansa bile ben pes etmeyecektim.Ege zeyno'nun canını acıtırdı.Buna izin vermeyecektim.

Saatler ilerledikçe parti daha eğlenceli olmuştu.Ege'yi zeynolar'ın masasında gördüm yanlarına gittim.Ege'ye eğilerek 'Hayırdır?' dedim.

'Bırakmışlar kızı bro!'

Ege arap'ı işaret etti: 'Baksana kafayı bulmuş bunlar.'

Zeyno'da gülmeye başladı.

Yaklaştım kolumu zeyno'nun omuzuna attım.Hiç tepki vermedi.

'Boşver oğlum biz bize takılalım işte!' dedim.

#Zeyçağ-TozluzeyçağHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin