(Çağrı)
Islık çalarak hazırlanıyordum.Dün Zeynep'in kolundan tutmuştum hatırlayınca yine sırıttım.Erkek gibi görünse de kız sonuçta!! Çok çekici davranmıştı etkilenmiştim.
Sınıfa girdim.Hoca ege'ye bir soru sordu:'Sen kendini nasıl tanımlarsın mesela ege kimdir?'
'Yakışıklı karizmatik!'
'Kendini beğenmiş ukala birde!'
'Peki Zeyno kimdir?'
Bu soru tam benlikti.
'Hocam bence zeyno cinsiyetinin farkında olmadığı için karşı cinsle kankalık dışında hiçbir ilişkisi olamayacak bir.. kızcağız..'
Ali lafa atladı: 'İstese hepinizi it gibi peşinden koşturacak gibi mi?'
...
Hoca bu sorulardan sonra bir proje ödevinden bahsetti konusu kimsin sen?
Önümüze minik zarflar bıraktı.Amaan ne gerek var der gibi zarfa baktım.
Ama içinde zeyno yazdığını görünce ilgimi çekti gülümsedim.
'Piişt Gelirken napim? Sana tespih alayım mı?'
Zeyno gergindi: 'Hocam bana iki dost fazla itiraz ediyorum bu duruma..' ona da ege çıkmıştı.
Ege ve Hazal: 'Benden pas hoca' dediler.
Proje iptal olacak sandım: ' Tespihi okula getiriyim mi? ' dedim bir yandan da bilekligimi sallıyordum.
Zeyno: 'Seni tespih yapar sallarım benim canımı sıkma!'
Zeyno ile uğraşmak hoşuma gitmişti.Kız ilgimi çekmişti hem kim bilir ilerde kanka olurduk.
Teneffüs zili çalınca kantine indim.Zeyno kantindeydi yanına gittim.Her zaman aldığım gofretten kalmamış!
'Abi benim sevdiğimden yok mu? ' dedim.
Zeyno: 'Ayının teki aldı sonuncusunu!!'
Sinirlenmesi çok tatlıydı.
Kantinci: 'Merak etmeyin daha var.'
Zeyno'ya çikolata uzattım 'Senin çikolata krizin gelmiş belli al!'
Benden almadı kutudan aldı.
'Aldım!'
Bu hareketi hoşuma gitmişti zor kızı oynuyordu.
'Akşam gelirken de çikolata alayım mı sana'
'Çiçekte yaptır istersen angut!'
Kantinde ege'yi gördüm gülerek yanına gittim.
Çikolata'yı açıp ısırdım.
'Oğlum neye gülüyorsun. Hayırdır?'
'Hiç yaa zeyno ile karşılaştık demin çok tatlı kız!!'
Ege: 'Sen hoşlanmıyordun ondan noldu?'
'Bilmem.İlgimi çekiyor!' dedim güldüm.Ege çok gergin görünüyordu.
'Ee bro baban da seninle geliyor mu?' diye sordu.
'Yok gelmiyor o geç gelecekmiş!'
'Zeyno ile yalnız mı kalacaksınız.'
'Annesi olur heralde ne yalnız kalması,' dedim.
Berkler gelince sustuk.
...
Zeyno'ya gitmek için hazırlandım mavi tişörtümü giydim.
Gitmeden tespih alayım unutmayım.Annesine de hediye aldım.Bir paket çikolata!!
Evlerinin önüne geldim gayet bakımlı bir hanımefendi kapıyı açtı.Zeyno'nun annesiymiş.
Kızı erkek gibi ama annesi nasıl böyle kadınsı kibar çok şaşırmıştım.
'Zeyno heyecanlandı hazırlanıyor' dedi.
Yanlış duymadım değil mi? Gerçi çok özenli hazırlanmaz bir pantolon bir tişört giyer gelir tespihini de verdim mi tamam!
'Ben çekim yapabilir miyim? ' diye sordum.
'Çek çek!! Dip köşe girdim zaten!'
Pek anlamamıştım neyse etrafı çekmeye başladım ama ne çekeceğim işte?
Tam konsol'un önüne geldiğimde zeyno'nun çocukluk fotoğraflarını gördüm çok tatlı gülüyordu.
O sırada Zeyno geldi.Onu görünce heyecanlandım hatta heyecandan yutkunamadım.
Mini kırmızı bir elbise giymişti yakıyordu.Pantolon giyer sanıyordum ilk defa elbise giydiğini gördüm.
'Wooaav' dedim.
'Ne woav?'
Çok gerilmiştim gerginliği dağıtmak için aldığım tespihi hediye ettim Ege'de geldi.Ortam biraz neşelendi.
Biz sofradayken zeyno'nun annesi bana kanks dedi.
' Kanks dedi lan ' diyerek ege'yi dürttüm.
Bu kadar güzel bir gün geçirmeyi düşünmüyordum.Derya teyze'nin sütlacı çok lezzetliydi ortam çok keyifliydi aslında tozluyakalılar eğlenceli insanlardı.
Birde balon uçurma gibi garip adetleri olmasa?
Acaba balon uçururken zeyno ne diledi.
Zeyno hakkında düşüncelerim değişti çok tatlı bir kız artık ona erkek fatma demeyi bırakacağım.
Üstelik sert görünüşünün altında çok yumuşak bir kalbi olduğunu düşünüyorum kendini neden bu kadar savunma gereği duyuyor bilmiyorum.
Ama çekici güzel bir kız.Alinin dediği gibi tüm erkekleri peşinde koşturabilir.Alilerle çok sıcak samimi arkadaşlıkları var en azından benim etrafındakilere kıyasla daha samimi bir ortamları var.
Hazal ve berk zaten güvenilmez.Cemre ile samimi değilim.
Ege çok iyi bir dost ama bazen ona bile güvenemiyorum.Aile ise ortada bir aile yok onlardan hiç bahsetmeyeyim.
Bugün güzeldi ama sonunda gerçekler yüzüme vurulmuştu ben asla Zeyno kadar sevilmeyecektim.
... ... ... ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
#Zeyçağ-Tozluzeyçağ
أدب الهواةBölümlerin içinde kopukluk olan yarım kalan sahnelerimizi tamamladım.İlk bölümden başlayıp ayrıntılı ve uzun uzun yazdım.Bu sefer başrol almav değil başrollerimiz zeyçağ yani umarım okuyan beğenir.