8.Bölüm: İtiraf

160 6 0
                                    

(Çağrı)

'Senin neyden haberin var acaba takılmışsın şunların peşine tamam bro! Tamam kanks! Ezik misin sen yaa ..'

Zeyno'nun sözleri beynimde dolanıp duruyordu.Çok sinirlenmişti onu bu kadar kötü görmek beni de mutsuz etmişti.

Kolidordan geçerken Ege'nin berk'e bağırmasını duydum: 'Sen kendine dost değil köle arıyorsun!!'

Haklıydı ege! Biz Berk için neydik??
Ege çekip gitti.Berk beni gördü: 'Kanks nereye?'

'Başlıyacağım senin kanksına deyip sınıfa girdim.

Zeyno bana bakmıyordu,ders boyu hiç göz teması kurmadık.Benim suçum yok ama hep böyle davranıyordu suçluymuşum gibi!!

Berk derse girmedi cemre'ye gitmişti yapıyor yapıyor sonra af dilemeye gidiyor.

Geçmişte ki rahatsızlığını ortaya saçıp cemre'yi sanki katilmiş gibi gösteren berk'di.Sevdiğine hem acı çektiriyordu hemde seviyordu.

Çok garip bir insandı berk o cemre'nin sevgisini haketmiyordu!!

Ders bitince duru yanıma geldi.

'Atla cemre'ye gidelim.'

'Sağol duru bende nasıl olduğunu merak ediyordum.Umarım kendine gelmiştir.' dedim.

'Biz cemre'ye gidiyoruz sizde geliyor musunuz?'

'Tamam tamam tamam!!'

Sinan'ın bu hali çok komiğime gitti.

'Sende hep bu anı bekliyormuşsun kardeş!'

'Hee gardaş! Hee!!'

Araba'nın en arkasına beni zorla bindirdi.

Zeyno yanıma oturmuştu.

Ben rahat rahat oturdum.Zeyno benim oturuşumdan rahatsız olmuştu.

'Annen baban nasıl oturman gerektiğini öğretmedi mi? Oldu olacak ağzıma sok!!'

Aşağı bakınca neyi kastettigini anladım: 'Afedersin!'

Zeyno daha da abarttı.

'Kollarını şöyle bağla ayaklarını da kapa!!'

'Kukla da olayım istersen!!'

'Ol!!'

Gülerek 'Hey Allahım yaa' dedim.

Cemre'nin evine gittiğimizde ayla abla alileri azarladı bana da ' senin bunların arasında ne işin var çağrı!' dedi.

'Ben doğru yerdeyim suçlu arıyorsanız arkanıza bakın ayla abla! '

Ayla abla arkasına bakınca berk'i gördü.

'Berk!!'

Sonra hepimizi kovdu.

Birşey daha öğrendik o gün konser gecesi hazal'a tecavüz etmeye kalkan berkmiş!!

Ege ile yürüyerek cemre'nin evinden ayrıldık.Berk pisliği de arabasına binip gitti.

Bizi aptal durumuna düşürdü.Ege de bende farklı taksilere bindik.Eve gidip üstümü değiştirdim.

'Çağrı müsait misin??

'Ne var baba?'

'Sinirli miyiz birazcık?'

'Evet öyle bugün ne kadar aptal olduğumu farkettim.'

Babama olanı anlattım.

Berkin böyle olması kenan'ın suçu!!

'Kimin suçuysa suçu onun yüzünü görmek istemiyorum.!!'

'Tamam yemek vakti bunu haber vermek için gelmiştim.'

'Ege ile plan yaptık yemeği onlarla yiyeceğiz baba.'

Ege'nin dediği yere gittim.Hazal'ı karşıladık üçümüz sarıldık.

Sonra ege ve hazal ile bir kafeye gittik hazal iki dakikalığına gitti.

Ege 'Ben hazal'a çok üzüldüm yaa Berk bu oğlum! çok tehlikeli hazal'ı tehdit etmiş olabilir.'

'Hayırdır bro? Hazal! Hazal! Noluyoruz?'

Ege 'Yok bir şey!!' deyip tersledi.

'Tamam sormadım say.' dedim.

O sırada Hazal geldi. 'Sipariş neden vermediniz?'

Ege 'Seni bekledik.'

Bir şeyler yedik kalktık.Oradan ege'nin evine geçmiştik.Ailesi terketmiş ege'yi!!

Bize şimdi söylüyordu.Benim üzgün bakışlarımı farketti.

Ege: 'Lan oğlum üzülmeyin annemler tüm parayı bana bırakıp kaçtı hem rahatım hem zenginim.' dedi.

Etrafı toparladık.Bir saat kadar oturduk.Hazal aceleyle kalkıp gitti.

Bizde biraz daha oturduk sonra bende evime gittim.

(Zeyno)

Artık kabullenmiştim.Cemre ve Ali birbirini seviyordu.Ali'yi unutmam gerekiyordu ama ali'nin gülüşünü bakışını nasıl unutacaktım her gün yanımdayken nasıl yok sayacaktım.Arap ağladığımı farkedip yanıma geldi.

'Hep kardeşi gibi gördü beni hiç yanlışı olmadı ama ben naptım öyle olsun istedim.'

Ben ağlarken Arap gözyaşlarımı sildi.
Ali yanımıza gelince sustum.Ona söylemeye cesaretim yoktu çünkü ben korkaktım.Kendimi hep cesur biliyordum ama öyle degilmişim!!

Ben korkağım korkak!!

#Zeyçağ-TozluzeyçağHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin