Частина 6.

270 25 23
                                    

Торп не може не думати про випадок в машині. Нічого не заважало їм зробити це. Юнак злиться на самого себе, але не знає чому. У будь-якому випадку не сталося нічого про щоб він пошкодував.

Школяр йде в свою майстерню ввечері, коли на вулиці вже темно. Ксав'є дістає старий холст на якому починав малювати щось від плями. Хлопець змальовує стару роботу новим шаром фарби. Поки все сохне, митець ходить по приміщенню думаючи про щось. Погляд знов чіпляється за картину з Аддамс. Спокійне обличчя як і завжди не проявляє будь-яких емоцій. Навіть коли художник хотів намалювати посмішку на обличчі Венздей, та не виходила. Щось щеміло в грудині.

Він все частіше думав про свої почуття. Це взагалі можна було назвати закоханістю? Напевно що ні. Торп все більше впевнювався у платонічності свого інтересу до чорнявки. Але те саме не виходило сказати про Тайлера. Бариста занадто сильно засів в його голові за такий короткий проміжок часу. Чи відчував Ксав'є сексуальний потяг? Так. Все в ньому тремтіло від дотиків Галпіна. Якщо про романтичність почуттів можна було ще посперечатися, то сексуальний інтерес не було сенсу заперечувати. Сам школяр розумів, що і сам Тайлер певно відчуває те саме.

«Якщо з цього нічого серйозного не вийде, то хоч не буде незручності між нами.» — вирішує юнак.

Фарба висихає, і школяр починає швидку побудову обличчя олівцем. Єдиний етап малювання під час якого Ксав'є міг думати лише про роботу.

Вже чітко видно очі. Навіть майже не промальовані вони здавалися найкрасивішими, бо належали Галпіну. Наскільки «ванільно» це звучить? Торп навіть нервово смикнувся від таких думок.

Ніс, вилиці, волосся — все це утворювало образ Тайлера на полотні. Митець малює губи та хоче нервово розсміятися від того, що знає які вони не лише на вигляд, а і на дотик.

На телефон приходить нове повідомлення. Не треба дивитися на екран, щоб точно знати, що це Тайлер. В Ксав'є увімкненні повідомлення лише на смс Галпіна. Хлопець відкладає олівець та дістає телефон з кишені. Кілька картинок з котиками, які бариста надіслав кілька годин тому і питання чи все добре, яке прийшло зараз.

«Все добре, просто зморився» — надсилає школяр.

Він відкладає телефон, щоб продовжити малювати. Тепер можна було нанести фарбу. Ксав'є не часто малює олійними фарбами, але зараз в нього був настрій для цього. Юнак розводить потрібну фарбу розріджувачем, а після набирає трохи на пензлик. Неверморець починає з великих деталей, одразу взявши темний колір.

День зближенняWhere stories live. Discover now