Ксав'є повертається в свою кімнату. Йому самому не віриться в те що сталося. Він дійсно в такій ейфорії чи йому лише здається? Для юнака це певно найкращий вечір в житті. Здається все дійсно почало налагоджуватися. Школяр думав про те в що може перерости їх зустрічі, але до останнього не вірив, що йому запропонують зустрічатися. Це дійсно відбувається з ним? Вперше він питає це в себе в радісному контексті.
На телефон приходить повідомлення від Аякса. Завтра день народження Венздей. Торп навіть встиг забути про це. Незадовго до цього Ксав'є сам вніс деякі зміни в дизайні торту. Якщо Сінклер хотіла просто чорний, то Торп все таки запропонував додати фігурку смерті з мастики. В смс сказано куди і коли треба підійти, нічого зайвого. Напевно однією з найкращих якостей Петрополуса була його стисливість в листуванні, через те що той віддавав перевагу живому спілкуванню. Коли хлопець починає щось розповідати, його важно зупинити.
Митець все таки вирішує забити на всі ті дивні моменти в поведінці Галпіна. Поки що не було жодного приводу дійсно хвилюватися. Ксав'є не хоче псувати те що було між ними через свої підозри. Тайлер просто не міг бути тим про кого говорили всі в Джеріко і Неверморі.
«Скоріше за все йому дійсно просто подобається проводити час в безлюдних місцях, але його непокоять вбивства в лісу.» — заспокоює себе неверморець.
***
Йому вперше за довгий час сниться щось дійсно приємне. Просто птахи. Нічого зайвого. Вранці Торп відчуває себе відпочившим. Можливо дійсно вдасться здихатися проблем зі сном.
Впродовж дня він переписується з Тайлером, коли був час вільний від занять. Нарешті виходить повноцінно повернутися до тренувань з фехтування та стрільби з лука.
***
Ввечері доводиться йти в склеп Крейгстоуна. Юнак встигає кілька разів вступити в багнюку через пітьму навколо, навіть ліхтар не допомагає. Вже зібралися майже всі. Не вистачає лише Аякса, але той доволі швидко приходить до них з тортом.
— Ви не хочете знати якими шляхами я сюди діставався, щоб донести торт цілим. — говорить Петрополус.
Хлопцю доводиться сховати той на вулиці недалеко від входу, бо Сінклер мала сама його винести та встигнути запалити свічки.
ВИ ЧИТАЄТЕ
День зближення
FanfictionКсав'є розподілили працювати в кафе "Флюгер" де працює Галпін. Може краще забути все, що було в минулому?