Частина 2.

396 36 4
                                    

 Торп не знає, що йому робити. Здається, що думки в голові ніби великий гудячий мотор, який не дає жодної користі і від якого нічого не працює. Школяр намагається заспокоїтися. Йому треба відволіктися. Мозок намагається схопитися хоч за якусь розумну річ. Юнак вирішує знайти Аякса, щоб почути щось, окрім своїх безкінечних думок.

Друг, як і очікувалося, знаходився в антикварній крамниці. Хлопець тримав якесь опудало, вичісуючи тому хвіст.

— Вже звільнився? — цікавиться Петропол.

— Так, короткий день. Це...опудало щура?

— Схоже на те. Власниця магазину змусила вичісувати кожне опудало, навіть не відпустила за кавою та заварила якусь фігню. Пам'ятаєш як пів Невермору злягло з болячкою, і всі пили якийсь мерзотний відвар?

Ксав'є скривився від спогадів, але кивнув.

— Так от, навіть це було краще на смак, ніж ця кава.

За вікном почався дощ. «Венздей» — миттєво з'являється в голові. Вона пішла до старої каплички. Чорт.

— В тебе є парасоля?

Аякс не здивувався питанню і дістав з рюкзака складену парасолю.

— Ти весь час з собою носив її?

— Ні, просто подивився прогноз. Куди ти намилився під таких дощем?

— Справи. — коротко відповідає неверморець та виходить з крамниці.

Торп розкриває парасолю та йде в сторону лісу. На щастя, місто маленьке. Шлях не займає багато часу. Дощ посилився. Учень перевіряє своє місцезнаходження на Гугл картах. До місця де могла бути Венздей було не так багато.

В далечі він бачить знайому фігуру. Через зливу погано видно, але важко не впізнати чорну невисоку фігуру з косичками. Дівчина дивиться на землю, ніби щось шукаючи. Ксав'є швидко підходить, виставляючи парасолю, щоб захистити однокласницю від дощу, хоч це і не дуже допоможе повністю мокрому одязі на ній.

— Ти що в біса робиш? — виходить більш грубо, ніж очікувалося.

Аддамс підіймається, як і завжди виглядаючи холодно, хоча на цей раз її очі більш швидко бігають, ніби дівчина не може щось зрозуміти для себе.

— Бігала за монстром.

— Що? — інстинктивно школяр обводить поглядом місцевість навколо. — Він тут? Ти смерті шукаєш?

День зближенняWhere stories live. Discover now