Вони так і не почали писати один одному. Була можливість, але не тема для розмови. Ксав'є чекає, що Галпін сам напише, але судячи з всього по ту сторону екрана така сама ситуація. Повідомлення не приходить ні в понеділок, ні в вівторок. Митець кілька разів починав писати, але швидко видаляв і вирішував відкласти цю справу. Школяр відчуває себе так, ніби йому знову тринадцять і він намагається написати дівчинці, яка подобається йому.
Тієї зустрічі в неділю вистачило, щоб дізнатися про інтереси один одного, але жоден з них не знає з чого почати листування.
В середу в нього має бути сеанс у психолога. Все через кошмари, які не припинилися. Їх зустрічі мало що дають, але це краще ніж нічого. В запланований час юнак заходить в кабінет, щоб знов годину говорити про відносини з батьком, бо це єдине за що чепляється психолог.
«Невже нема інших тем для сеансів?»
Юнак починає сумніватися в кваліфікації лікарки.
Після зустрічі школяр виходить з будівлі, вдихаючи майже свіже повітря. Середина неділі, «Флюгер» має досі працювати. Ксав'є не може точно сказати, чи працює сьогодні Галпін, але в будь-якому випадку він хоче купити кави. Дзвін дзвіночка над дверима. Тайлер видає комусь замовлення. Бариста помічає хлопця лише коли той підходить до стійки.
— Привіт. Мені маленьке лате без цукру з собою, оплата картою.
— Привіт. Хвилинку. — хлопець дістає стаканчик. — Був в місті по справам?
— Так. — школяр киває.
— Твоя пропозиція зустрітися на вихідних досі в силі? — починаючи готувати каву, питає Тайлер. — В мене з'явилася ідея. Я можу заїхати за тобою о четвертій в суботу, якщо тобі зручно.
— Я вільний усі вихідні, тому зручно. А що за ідея?
— Дізнаєшся в суботу. — посміхається Галпін і віддає співрозмовнику замовлення.
Бариста швидко вводить потрібну суму на терміналі, і учень оплачує свою каву.
— Добре, залишу всю відповідальність за вечір на тебе. — Ксав'є забирає стаканчик. — До зустрічі.
***
В той же вечір Галпін сам пише йому. Розмова починається з «Пам'ятаєш ти казав, що тобі подобається фанк рок, можеш щось порадити?»
ВИ ЧИТАЄТЕ
День зближення
FanficКсав'є розподілили працювати в кафе "Флюгер" де працює Галпін. Може краще забути все, що було в минулому?