Тайлер довозить його до Невермору. На вулиці вже стемніло. Хлопець притягує до себе Ксав'є, цілуючи. Не хочеться просто так відпускати школяра, хоч вони завтра знову побачаться.
Неверморець не може стримати усмішку коли його відпускають. Він би навіть залишився в Галпіна, якби не навчання з ранку.
— Ще побачимося. — каже юнак, закриваючи двері машини.
Торп одразу йде до своєї майстерні, навіть не заходячи до кімнати. Він вмикає світло. Все як він і залишав: з десяток малюнків монстра то тут, то там, картина з Тайлером та холст накритий тканиною. Потрібні пензлики та мастіхіни і так лежали на столі, тому взявши інструменти, митець підходить до майже завершеної картини. Хотілося доробити дрібні деталі, поки було натхнення. На палітрі з'являються більш світлі кольори.
Нема бажання навіть включити музику, лише повне занурення у процес. Невиконана домашня робота може почекати.
***
Школяр заходить в свою кімнату вже пізно ввечері. Він змиває з рук залишки фарби. В житті без сусіда було більше плюсів, ніж мінусів, але іноді здавалося, що кімната мертва без іншої людини.
«З Тайлером так би не здавалося.»
Тайлер. Кожного разу коли думки знов про нього, Торп відчуває, що впускає щось. Поведінка Галпіна здається дивною, але нема ж нічого незаконного в тому, щоб знати багато безлюдних місць, більшість з яких знаходиться біля лісу?
Юнак сідає на ліжко та утикається обличчям в долоні. Він не хоче накручувати себе, але не виходить перестати думати про поведінку баристи. Все тільки почало налагоджуватися і знов щось йде не так.
Торп знов злиться на самого себе. Тонкі пальці стискають волосся. Неверморець не знає що робити. Можливо дійсно краще не помічати.
***
Його тягнуть за волосся, змушуючи закинути голову назад. Щоки червоні, а перед очами все пливе. Рука Тайлера стискає талію юнака. Неверморець тремтить. Коліна роз'їжджаються, не даючи втриматися в потрібній позі, опори на лікті замало.
Ксав'є прокидається о п'ятій ранку. Хлопця переповнює гарячий сором. Він важно дихає, намагаючись зрозуміти що відбулося. Сни з Тайлером дійсно повернулися, але не дали очікуваного ефекту — школяр знов прокидається рано вранці. Якщо раніше він відчував тривогу, то тепер лише сором і збудження. Це не дуже допоможе нормальному сну.
ВИ ЧИТАЄТЕ
День зближення
FanfictionКсав'є розподілили працювати в кафе "Флюгер" де працює Галпін. Може краще забути все, що було в минулому?