Частина 1.

656 42 15
                                    

Ксав'є в черговий раз просинається близько п'ятої ранку, тяжко дихаючи та дивлячись у стелю. Легені ніби наповнені стекловатою. В крові кипить адреналін, стукаючи у скроні. Це не був сон про монстра, йому снився...Тайлер. Вже як декілька тижнів сновидіння чергували нечіткий образ створіння та баристу, притискаючого хлопця до стійки перед закінченням зміни в пустому кафе.

Кожного разу після пробудження Торп швидко змальовує те, що бачив уві сні, після чого сором'язливо ховає малюнки в ящик стола. Він не наважується ні викинути, ні закінчити роботу. Зараз він так само робить різкі штрихи олівцем, в яких можна впізнати риси обличчя Галпіна.

Сонце тільки-но почало підійматися. Бажання спати не було, але школяр все одно лягає на ліжко, не знаючи, чим себе ще зайняти до початку навчання. Юнак занурюється у власні спогади та думки, намагаючись згадати кожну дрібницю. В кав'ярні нікого нема, окрім них, кавомашина вимкнена, не очікуючи відвідувачів. Що Ксав'є тут робить? Він не знає, просто опинився тут. Тайлер говорить про щось, але учень не розбирає слів, усе чутно ніби через товщу води. На ньому...форма робітника кафе, як і на Галпіні? Бариста стоїть до нього обличчям, майже впритул. Позаду стійка прийому замовлень, висота якої майже на рівні попереку учня. Галпін притискається до нього і цілує.

Цей сон викликає незрозумілі емоції у прокинувшогося хлопця. Він втомленно прикриває очі та накриває обличчя долонями. Було соромно сказати вголос про те, що йому сниться, навіть у тиші пустої кімнати, де той жив один. Його бісить, що навіть у власних снах його не покидає той, хто вже встиг підпортити життя у минулому, а також «відбити» Венздей. Звісно він не відбив її, якби дівчина не хотіла, то не спілкувалася б з ним. Торп розуміє це, злясь на самого себе та однокласницю. Чому вона не хоче розуміти, що не треба спілкуватися з мешканцем Джеріко, де всі ненавидять неверморців?

Роздуми об Аддамс завжди заходять в глухий кут. Вона взагалі йому подобалась, чи це спроба довести щось самому собі?

Сьогодні День зближення. Блять. Найбільш втомлююча фізично і морально подія. Хочеться вити разом з перевертнями з сусіднього крила будівлі. Все має початися лише через чотири години, але вже зараз юнак відчуває «метеликів в животі», які виникали кожен раз під час тривоги.

***

Вранці їм роздають конверти з розподілом роботи. Ксав'є все ж трохи поспав, хоча по його зовнішньому вигляду було важко це сказати. Він майже кожен день виглядав так, ніби постійна втома вже стала його новим сусідом по кімнаті. Він розгортає папірець, щоб подивитися куди його розподілили. Кафе. Лише його. Торп тихо материться. Аякс, що стояв поряд судячи з всього був повністю задоволений своїм завданням.

День зближенняWhere stories live. Discover now