Part 5

4.3K 316 74
                                    

-Tam jest łazienka. - Wskazał na białe drzwi. - Możesz się iść przebrać.

-Ok. - Wyjęłam białą bluzkę i szare dresy z walizki. Poszłam się przebrać i umyć.

- - -

-Jestem. - zawołałam.

-No ile można sie... - przestał mówić i zmierzał mnie wzrokiem. Gapił się tak na mnie przez chwilę. - Masz mały biust. - podszedł do mnie.

-No przepraszam że wolniej dorastam niż inne dziewczyny.

-Żartuje , wyglądasz ślicznie nawet gdy nie masz makijażu.

-Ty ,ty! Bo se jeszcze pomyśle że jesteś jakimś pedofilem. - zaczęłam się śmiać a po chwili on dołączył do mnie.

-E tam zaraz pedofil. Przecież jestem tylko cztery lata starszy.

-No i tak.

-Dobra chodź do łóżka.

Słyszycie ten pisk fanki? Tak właśnie będę spała z Lukiem Hemmingsem.

Ja leżałam odwrócona przy ścianie a on po drugiej stronie łóżka. Przez chwile nie rozmawialiśmy i wtedy usłyszałam jego głos.

-Eileene.

-Tak Luke?

-Muszę ci coś powiedzieć. Wtedy w tym konkursie nie byłaś pierwsza. - obróciłam się zszokowana w jego stronę. - Byłaś piąta.

-Ale to było nie fair. Może lepiej by było żebym pojechała z powrotem do domu a wy napiszecie do tej dziewczyny.

-Nie proszę zostań. - złapał mnie za dłoń.- Mieliśmy do niej napisać ale spodobałaś mi się i poprosiłem chłopaków o to żeby napisali do ciebie.

Pocałował mnie w czoło a ja uśmiechnęłam się do niego lekko i z powrotem obróciłam się w stronę ściany.

-Szkoda że zostanę tu tylko tydzień.

-Ale zostaniemy w kontakcie?

-Obiecuje. Chciała bym tu mieszkać . Mama zresztą też planowała przeprowadzkę.

-Czemu się nie przeprowadzicie?

-Mama boi się. Ma chłopaka z którym się kłóci . Boi się że jak wyjedziemy to nie będziemy mieli z czego żyć bo zostaniemy sami a ona nie ma żadnego porządnego wykształcenia tak żeby znaleźć porządną prace.

-Szkoda.

-No.

-Mogę cie przytulić?

-Możesz Luke.

Przybliżył się do mnie i objął rekami tak że leżeliśmy teraz na łyżeczki.

-Dobranoc Eileene.

-Dobranoc.


Fangirl / Luke HemmingsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz