Kuolin päivä

36 6 2
                                    

13.7 Päivä jona kuolin.
Herään oudosta huoneesta, eikä minulla ole hajuakaan mitä on tapahtunut. Tutkin huonetta ja löydän vessan, katson itseäni peilistä. Silmäni ovat muuttuneet täysin valkoisiksi ja hiukseni ovat yhä yhtä valkoiset kuin ennen. "Mitä on tapahtunut?" kysyn itseltäni. Lähden huoneesta ja tajuan olevani hotellissa. Kävelen ihmeissään ulos hotellista samalla kun useat ihmiset katsovat minua ihmeissään. Menen ulos ja nään kadulla tutun ihmisen, ainoan ihmisen kenet muistan, Anyan. Anya itkee ja menen hänen luokseen “Anya? Mitä on tapahtunut?” Kysyn. Anya katsoo minua ihmeissään “M-mitä? Tai siis miten? Miten olet elossa?!” Hän kysyy minulta. “Miten niin? Mitä on tapahtunut?” Kysyn hämmentyneenä tilanteesta, en tiennyt mitä oli tapahtunut tai miksi Anya oli niin ihmeissään nähdessään minut. “Victoria?” Hän varmistaa että olen varmasti minä. “Niin?” Vastaan yhä hämilläni. “Se tosiaan olet sinä!” Hän sanoo iloisena ja halaa minua. “Tietysti olen, mistä on kyse? Kysyn Anyalta samalla halaten häntä. “Sinä kuolit, ruumiisi löydettiin kaksi viikkoa sitten rannalta” Anya kertoo ja järkytyn vähän kuulemastani “Kuolin? Mutta olen yhä tässä?”. Olen aivan hämilläni, en muista yhtään mitään mutta ilmeisesti olen kuollut ja silti yhä elossa.

Kahdesti kuollutTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang