Wyszłam z domu strasznie wkurwiona była prawie 4 w nocy a ja będę latać za moim braciszkiem na drugi koniec Warszawy. Wsiadłam w tramwaj i pojechałam słuchając muzyki.
Wysiadłam i udałam się pod blok w którym prawdopodobnie odbywa się impreza, na której nie mam zamiaru być.
Stanęłam pod drzwiami i zadzwoniłam dzwoniem, długo nie czekałam bo po kilku sekundach otworzył mi jakiś nie znajomy mężczyzna.
- Hej to ty jesteś Elena?- Spytał patrząc się na mnie było widać że był dosyć mocno piany i może naćpany, miał całe czerwone oczy.
- Tak to ja - Powiedziałam usmiechając się. Jezu jak mi się chce wracać do domu.
Odtworzył szerzej drzwi żebym mogła wejść po czym się oddalił w stonę głosnej muzyki, nie wiedziałam gdzie zacząć szukać mojego brata poszłam za nim.
Pomieszczenie było dosyć spore pierwsze co mi się rzuciło w oczy był Maciek rozmawiający z 2 dziewczynami na kanapie, było widać że był bardzo piany.
Oparłam się o ścianę i zobaczyłam czy przypadkiem Dawid mi nie odpisał ale jednak nie.
Nie wiedziałam co mam z sobą zrobić to patrzyłam się w telefon sprawdzając czy nigdzie chłopak nie wstawił żadnego zdjęcia czy co kolwiek.
- Elennka.. chodź tuuuu - Krzyknął Maciek nie zdawając sobie sprawy że każdy się na niego popatrzył.
Podeszłam do niego stałam nad nim na co chłopak ruchem ręki wyprosił dziewczyny żeby zrobiły mi miejce.
- Dzięki.. to ogólnie masz pomysł gdzie może znajdować się Dawid?- Spytałam Maćka który prawie zasypiał.
- Chyba.. nie ale może być gdzieś.. w pokojach bo mógł wrócić przez te 2 godzinyyy ale Elennnka zostań znajdzie się Dawid - Chłopak patrząc na mnie, złapał mnie za rękę która pocałował ale szybko wyrwałam moją rękę.
- Sory Maciek ale idę szukać brata - Nie czekałam na jego odpowiedź tylko szybko wyszłam na korytarz gdzie było parę drzwi zaczęłam do nich wchodzić po kolei.
Były w nich pary które się całowały byli w łóżku ale byli tak zajęci sobą że nawet nie zworucili uwagi że weszłam do pomieszczenia.
Jednak w żadnym pokoju nie znalazłam brata weszłam do jedynego wolnego pokoju który był, oparłam się o drzwi i zleciłam na podłogę totalnie nie wiem gdzie jest Dawid, moja jedyna rodzina z ktorą się widywałam. Do mamy się nie odzywam od jakiś 10 lat, była alkocholiczką dla której nic nie znaczylam nie dziwiłam się że Dawid zwiał odrazu jak miał osiemnastkę, Ja poszłam mieszkać do ojca którego też nie miło wspominam.
- Hejj.. Wszystko w porządku? - Odwróciłam się do osoby która to powiedziała był to Paweł wyglądał na pianego jak cała reszta.
- Usiądź jak chcesz a tak w ogóle to z kąt się tu wziłeś, pokój był pusty a nagle ty tu jesteś?
- Byłem zajarać na balkonie a że mnie nie słyszałaś to nie moja wina - Uśmiechnął się do mnie, po czym podał mi rękę żebym wstała, bez wachania chwyciłam ją. Znałam tego chłopaka bardzo krótko jednak i tak nie miałam co zrobić.
- To gadaj młoda co ci się stało - Usiedliśmy razem na łóżku a Paweł swoją ręką zaczoł klepać mi plecy.
- Ej zaraz ci oddam - Nie dałam chłopakowi dokończyć tylko rzuciłam nim o łóżko i zaczęłam go łaskotać.
- Przeeestań błaaagam.. - słysząc jego błaganie postanowiłam go oszczędzić.
- Dawid mi zwiał - Cały czas patrzyłam na moje palce które sobie wyginałam.
- Jak to ci zwiał kilka godzin temu niby do sklepu poszedł.
- To chyba do dupy poszedł bo go nigdzie nie ma - podsumowałam.
- PAAAAWEŁ CHODŹ KURWA - Zaczoł krzyczeć bardzo głośno jakiś chłopak wbijając nam do pokoju bez uprzedzenia.
- Sorki muszę spadać miło było narka - Paweł pomachał mi na pożegnanie i wyszedł razem z kolegą.
Chwilę jeszcze siedziałam w miejscu ale postanowiłam się już zbierać do domu miałam tego huja już po dziurki w nosie, jak będzie głodny, będzie miał kaca to sam przyleci z podkulonym ogonem.
Jak wróciłam pierwsze co zaczęłam robić to kierować się do łazieki w celu wzięcia kąpieli. Stwierdziłam że dzisiaj będzie mi się strasznie nudzić i nie zasne, więc kupiłam rozjaśniacz do włosów oraz niebieską farbę, więc będzie ciekawie.
Zaczęłam sobie niebieską maź nakładać na całe włosy brudząc umywalkę oraz przy okazji calą siebie. Z nudów tańczyłam i śpiewałam do pioseneki Eminema ,,withoust Me" .
Trzymałam farbę jakiś czas, nie wiem ile dokładnie ale wysuszyłam włosy suszarką, efekt końcowy nawet mi się podobał więc zrobiłam sobie zdjęcie i wysłałam do kilku znajomych.
Paulina💖 : Japiedole miałaś takie ładne włosy czemu je pofarbowalaś!Ja : Chciałam zmiany w wyglądzie XD
Paulina💖 : Dobra jak się spotkamy to ci napierdole a teraz papa
Ja : Spierdalaj ❤️❤️
Odłożyłam telefon i zaczęłam sprzątać umywalkę.
745 słowa
CZYTASZ
Cyrk | Maciej Kacperczyk
Teen FictionObjąłem jej drobną twarz w swoje dłonie przyozdobione przeróżnymi sygnetami, i musnąłem jej wargi moimi, na chwilę się odsunąłem zobaczyć jej reakcje jednak nic nie mogłem wyczytać z jej miny. Zbliżyłem się bliżej i zacząłem bardziej intensywniej za...