Hunted Lover

331 9 0
                                    

Hej Hej Hej,
Po paru latach wracam do was, mądrzejsza i bogatsza o doświadczenia po latach przeczytania praktycznie każdej książki #newadult dostępnej w Polsce. Dzisiaj zapraszam was już na 1.02.2023 na pierwszy rozdział książki nad którą pracuje od paru miesięcy. Mam nadzieje, że jeszcze ktoś jest chętny na moje wypociny i znajdą się tacy co na nowo przeżyją ze mną te emocje! 
Książka będzie z gatunku enemies to lovers, new adult. Zaznaczam na wstępie, że język oraz treści przeznaczone są dla dorosłych (<<wink>>), będą zawarte przekleństwa niedozwolone substancje oraz trochę erotyki.

Zapraszam was także na mojego Twittera:SHAVVVKA  gdzie wspólnie ze mną na profilu jak i w dm możecie dzielić się pomysłami i emocjami.
Tymczasem zapraszam was na krótki opis i zapisanie sobie książki w bibliotece :)




Życie młodej pianistki wywróci się do góry nogami,  kiedy przez zwykły przypadek zmuszona będzie uciekać u boku najniebezpieczniejszej osoby w kraju o której nic nie wie.
Ona nienawidzi go za to, że zabrał jej normalne życie  i marzenia, a on chce ją tylko chronić.

Jaki sekret kryje się za tymi przyćmionymi gniewem oczami? Czy Murphy odkryje co stoi za jej ucieczką-porwaniem?

PAST (ZOSTANIE WYDANE)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz